Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29901

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 12. nov 2018, 14:28

Vejret - jeg gider overhovedet ikke hjem og så skulle ud og lufte hunde i regnvejr.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23204

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 12. nov 2018, 15:35

Der er fodkoldt i letbanen :nej:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 12. nov 2018, 16:55

IrmaPigen skrev:
Pølsemix skrev:
IrmaPigen skrev:
Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:


Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.

Mon ikke det er den manglende tilbagemelding ift. den forespurgte fremvisning og information om at huset er solgt som er problemet, for langt de fleste er det basal viden at sælgeren har det sidste ord.


Der står "glemt at ringe til os inden han solgte det hus...."

Jeg opfatter det som fornærmelse over ikke at være informeret om salget inden det skete.

Men det er da muligt, jeg opfatter forkert. Jeg læser blot hvad der står og forholder mig til det.

Selvfølgelig må sælgeren selv vælge. Men sælger er temmelig sikkert ikke blevet informeret om vores interesse i huset. For ejendomsmægleren havde sørme lige glemt os... Fair nok hvis tilbagemeldingen var at sælger var klar over at der var andre interesserede men ønskede at handle nu og her, men sådan er det bare ikke foregået.
Derudover er det også ret almindeligt at ejendomsmægleren lige giver besked omkring det, så der er mulighed for at handle eller man i det mindste er informeret. Her var det kun fordi vi efterlyste flere papirer på huset inden fremvisning, at vi fik noget at vide.
Jeg synes, det er useriøst.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41314

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 12. nov 2018, 16:56

TinaW skrev:Vejret - jeg gider overhovedet ikke hjem og så skulle ud og lufte hunde i regnvejr.


This... Jeg har nu konstateret, at mine regnbukser er så utætte, at de ikke længere er regnbukser. Nu er det bare bukser :(
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 12. nov 2018, 16:56

At jeg har fået en rykker for en regning, men jeg har aldrig fået regningen til at starte med. Arghhh.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 14. nov 2018, 09:57

Jeg er på site visit og bliver mere og mere bevidst om hvor meget jeg savner min gamle profession. Jeg magter det næsten ikke...
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 14. nov 2018, 11:51

Prøvesvaret på mine seneste blodprøver. Mit stofskifte er fuldstændig fucked op lavt. Og det har det sådan set snart været i et år, men indtil videre har min læge ikke villet opstarte mig i medicinsk behandling. Jeg håber godt nok hun ændrer kurs nu, for det har godt nok ændret sig meget i den forkerte retning siden seneste tjek for 3 måneder siden. Jeg tænker i hvert fald at der en grund til jeg er konstant træt og forbandet energiforladt.

Jeg ved godt at jeg btw ikke selv burde læse min blodprøvesvar, men jeg kan ikke lade være. Jeg har først tid til opfølgning ved min læge om en uge, så det er lidt træls...
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 14. nov 2018, 12:28

pige1987 skrev:
Tilly skrev:Prøvesvaret på mine seneste blodprøver. Mit stofskifte er fuldstændig fucked op lavt. Og det har det sådan set snart været i et år, men indtil videre har min læge ikke villet opstarte mig i medicinsk behandling. Jeg håber godt nok hun ændrer kurs nu, for det har godt nok ændret sig meget i den forkerte retning siden seneste tjek for 3 måneder siden. Jeg tænker i hvert fald at der en grund til jeg er konstant træt og forbandet energiforladt.

Jeg ved godt at jeg btw ikke selv burde læse min blodprøvesvar, men jeg kan ikke lade være. Jeg har først tid til opfølgning ved min læge om en uge, så det er lidt træls...


Det er desværre min erfaringer at ved stofskifte problemer bliver man nødt til at sætte sig selv en del ind i tingene.. Jeg har også haft lavt stofskifte i 2 års tid og endelig skal jeg til endokrinologisk i december...

Ja det er desværre også mit indtryk :( Jeg har forsøgt at sætte mig ind i det selv, men jeg synes det er en kompleks "sygdom" at forstå.

Anyway, jeg har lige ringet til mit lægehus, og lægesekretæren fortalte mig at min læge også allerede havde bemærket at mine seneste tal lå langt udenfor normalområdet, og at hun havde sendt mine svar videre til sygehuset for at få sparring. Og så ville sekretæren give min læge besked om at hun gerne må ringe til mig i morgen. Så det håber jeg hun gør.
1
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 14. nov 2018, 13:54

Lige fra jeg vågnede i morges har jeg været “ved siden af mig selv” :nerve: Det er som om min hjerne kører på meget lavt blus i dag.
En af mine venner havde sendt en SMS, men jeg forstod overhovedet ikke hvad det var han skrev og da jeg senere bad ham om en forklaring, var han ved at dø af grin over at jeg stadig ikke forstod det :forvirret:
Så jeg har nok bare en demens-dag :genert:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 15. nov 2018, 14:07

En rigtig dum hovedpine der bare ikke gider at gå væk :tie:
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ExCoastal » 16. nov 2018, 07:39

Det er vildt deprimerende at lytte til de daglige nyheder fra Butte County, min hjerne kan slet ikke behandle den slags tal. 9700 huse brændt ned, 653 savnede, 63 døde...

Røgen ligger nu tungt over hele SF Bay Area, man fraråder at opholde sig udendørs, sportsarrangementer er aflyst, skoler er lukket og selv de berømte cable cars i San Francisco er erstattet af busser. Jeg har KOL, men jeg har heldigvis ikke mærket meget udover en brændende følelse i svælget, og måske en anelse sværere ved at trække vejret.

Solen kan slet ikke trænge igennem det tykke lag af røg, det ser ud som en kraftig tåge, men det højtryk, der ligger over San Francisco holder effektivt vinde fra havet ude. Der er håb om, at vejret skifter på tirsdag eller onsdag, men det er længe at vente. Meteorologerne snakker om regn, vi håber på en ordentlig skylle omkring Thanksgiving.
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 16. nov 2018, 09:48

e-boks
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 16. nov 2018, 09:57

ExCoastal skrev:Det er vildt deprimerende at lytte til de daglige nyheder fra Butte County, min hjerne kan slet ikke behandle den slags tal. 9700 huse brændt ned, 653 savnede, 63 døde...

Røgen ligger nu tungt over hele SF Bay Area, man fraråder at opholde sig udendørs, sportsarrangementer er aflyst, skoler er lukket og selv de berømte cable cars i San Francisco er erstattet af busser. Jeg har KOL, men jeg har heldigvis ikke mærket meget udover en brændende følelse i svælget, og måske en anelse sværere ved at trække vejret.

Solen kan slet ikke trænge igennem det tykke lag af røg, det ser ud som en kraftig tåge, men det højtryk, der ligger over San Francisco holder effektivt vinde fra havet ude. Der er håb om, at vejret skifter på tirsdag eller onsdag, men det er længe at vente. Meteorologerne snakker om regn, vi håber på en ordentlig skylle omkring Thanksgiving.

Det er simpelthen så forfærdeligt :( Jeg har set en del billeder og det er jo slet ikke til at forestille sig, hvordan det er at stå midt i det. Og de folk der bliver fanget af ilden i deres biler, når de forsøger at flygte - ej det er frygteligt at tænke på :trist:
Jeg håber virkelig der sker et mirakel og der kommer en ordenligt omgang regn. Meget snart.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 16. nov 2018, 10:00

Den kinesiske visumproces. Jeg vil hellere falde død om end at gøre det igen.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 16. nov 2018, 11:48

Ondt i maven
0

Tilbage til "Generelt"