Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2016, 12:31

girl_beat skrev:
kidkomb skrev:Normalt blander han mig ikke ind i småting, men lige nu var han virkelig frustreret og måtte bare ud med det tror jeg.
Faderen til børnene har lige fået en sms, hvor der står at min søster og hendes kæreste "snupper julearrangementet på ældstens skole i dag".
Han skriver at de så ses senere, hvortil hun fortæller ham at nej, det gør de ikke, for det vil være bedst for alle hvis han bliver væk..

Wtf? 2 timer før arrangementet begynder. Og hvordan vil hun forklare ældsten hvorfor far ikke kommer?

Jeg er sindsygt rasende. Hvordan kan hun blive ved at byde sine børn det der?

Jeg håber, at han ikke lod sig diktere og valgte at dukke op til arrangementet alligevel :)

Er selv i forhold med en mand, hvis eks er en ustabil manipulerende k****** der har lavet samme numre gennem tiden (jeg har fulgt din historie herinde), og den eneste løsning er at vende ryggen til alle hendes "gode" idéer og vise børnene, at han er der for dem.

Nej, han ringede for en sikkerheds skyld til ældstens kontaktperson spurgte hvad han synes var bedst og han var af den klare opfattelse at ældsten helst ville have at begge forældre kom.
Og når man har en aftale med sin søn om at man kommer. Så kommer man.

Øv at I skal trækkes med lignende problematikker. Det er så synd for børnene.
Jeg kan sagtens forstå at ens holdninger og handlinger er mere ekstreme når det kommer til ens børn. Der er de størtste følelser involveret jo.
Det er bare nogle gange uforståelige valg der bliver taget synes jeg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 15. dec 2016, 20:17

Realisationen af, at dette jo ikke bare er en "udredningsfase" som jeg skal igennem. Det er sådan det kommer til at være fremover. Med blodprøver hver 14. dag, røntgen og ultralyd for at tjekke udvikling og hvordan min krop tager imod medicin. I mit hoved havde jeg bare sådan en "Nåmen, når alle undersøgelserne er færdige, så kan jeg fortsætte mit almindelige liv" Men sådan kommer det jo ikke til at gå. Det gik først op for mig, da speciallægen snakkede om at etablere en baseline, så vi kunne tjekke udviklingen af sygdommen over længere tid. Jeg er træt.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2016, 22:01

Jeg sad tidlige idag og sagde til min kæreste at det er så lang tid siden jeg har været syg, så jeg burde gå ud og slikke på en forkølet, så jeg kunne nå at være syg inden vi rejser på skiferie om en måned.

Her sidder jeg så og har fundet Kleenex frem og ved godt hvad klokken er slået. Og så lige op til en arbejdsweekend.
Så kan jeg lære det :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mædem » 16. dec 2016, 11:50

Jeg har haft influenza siden i onsdags, og der er bare ikke noget mere nederen end at vågne op hver morgen til trykkende hovedpine, øm hals, hoste og snot.

I denne weekend skulle jeg have haft min første weekendvagt siden august, og guderne skal vide, at jeg havde glædet mig til julehygge igennem med 85 glade teenagere, men det bliver der så ikke noget af i denne omgang.

I stedet kan jeg så sidde her og sumpe og irriteres.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 16. dec 2016, 17:08

Jeg har brug for tid. Til at hele og få lov til at tænke. Men jeg har ikke så meget tid. Det giver mig stress, og gør mig urolig for fremtiden.
I dag er en af de dage, hvor jeg ikke kan forestille mig det vil ende godt. Bliver utrolig ked af det.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. dec 2016, 18:36

Fyringen af en, på mange måder, god leder..... Det har bare givet en underlig stemning på jobbet i dag....

Og så at det er juleaften om en uge. December har været så stresset, at jeg slet ikke synes at jeg har haft tid til at nyde julen... Tror jeg triller til Ribe i morgen og suger lidt af atmosfæren ind dernede fra.. :D

Edit: Stresset december - manglende tidsfornemmelse.. Retter lige en måned til en uge.... :P
Senest rettet af DenBlødeJyde 17. dec 2016, 14:08, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 16. dec 2016, 18:38

DenBlødeJyde skrev:Fyringen af en, på mange måder, god leder..... Det har bare givet en underlig stemning på jobbet i dag....

Og så at det er juleaften om en måned. December har været så stresset, at jeg slet ikke synes at jeg har haft tid til at nyde julen... Tror jeg triller til Ribe i morgen og suger lidt af atmosfæren ind dernede fra.. :D


Jeg vil godt hoppe med på din tidsregning :-D
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 17. dec 2016, 09:08

Bekymring for en kollega, der blev opereret i øjet i nat, efter et fald igår, hvor hun landede mod hjørnet af en bænk, og fik glas fra sine knuste briller i øjet. Meldingen fra en anden kollega, der har været i kontakt med hende, er, at de endnu ikke ved hvor slemt det står til, og at hun måske skal opereres igen.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2016, 10:57

Ballademager skrev:Er simpelthen i så absurd dårligt humør for tiden :(

:ae:
Også jeg. Er er sådan ked af det og melankolsk.
Det kan være at man istedet for en vinterdepression, kan redde sig en jule-nedtur?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2016, 11:09

Ballademager skrev:
kidkomb skrev:
Ballademager skrev:Er simpelthen i så absurd dårligt humør for tiden :(

:ae:
Også jeg. Er er sådan ked af det og melankolsk.
Det kan være at man istedet for en vinterdepression, kan redde sig en jule-nedtur?


Ved det simpelthen ikke :gruble: Plejer normalt at elske julen, men har bare været så stresset og nedtrykt, at jeg slet ikke har haft krudt til at nyde december. Har haft hovedpine hver dag i 14 dage og så er der bare den ene lille ting efter den anden, der bliver ved med at drille. Småting, ja, men tilsammen bare usandsynligt irriterende!


Internet hug.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 19. dec 2016, 11:49

Min læge har konstateret nogle skæve værdier i mine blodprøver, og hun ved ikke hvad det betyder -noget man f. ikke vil høre fra sin læge, det må de da holde for dem selv, og finde ud af, så patienten ikke bliver bange -, nu skal hun så tale med en hæmatolog om det, og jeg venter på hun ringer tilbage. Ja, jeg har været i gang med at google selv :forvirret:

I39m-GONNA--DIE--meme-29460.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 19. dec 2016, 12:05

Et familiemedlem har lånt omkring 10.000 - da han skulle skilles og var på skideren. Han skal betale tilbage når han kunne/havde overskud i budgettet. Nu finder jeg ud af, at han pt. bruger penge på at betale div. lån ud hurtigere end planlagt så han sparer renter.Det var bestemt ikke derfor jeg lånte ham pengene.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 19. dec 2016, 13:05

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. dec 2016, 18:37

Jeg har overtræk for første gang i mit liv. 1.400 kr.

Derfor har jeg - også for første gang i mit liv - skrabet resten af min skrabekalender før tid i håb om, at den kunne redde mig, men der var intet på.

Så for at opsummere: Jeg har overtræk, og jeg er ikke gift med Eddie Redmayne. Alt - ALT - er uretfærdigt.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf malou_43 » 19. dec 2016, 20:17

Jeg har sagt noget under en samtale på job i dag til et barn, som jeg efterfølgende er blevet nervøs for. Det er ikke noget alvorligt i mine øjne, men når jeg tænker over det, så bliver jeg faktisk lidt nervøs. Det er fjollet, men i dag med forældre, der pakker deres børn ind i vat og et samfund, hvor man skal gå på æggeskaller - så får jeg lidt ondt i maven.
0

Tilbage til "Generelt"