Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 28. sep 2015, 18:26

At dem der bor i den lejlighed jeg skal flytte ind i, prøver at afpresse mig til at betale for de forbedringer der har lavet i en lejet lejlighed. Det er bare ting der skal ordnes officielt, men det er jo ikke fordi jeg ikke har titusing ting at tage mig af allerede, lige nu.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elvispop » 28. sep 2015, 21:44

At jeg stadig hoster, som en gammel veteranbil, og at min læge først har tid til at handle på lungefunktionstesten d. 6/10.
Jeg håber virkelig at jeg får noget astma-medicin som minder on dt jeg fik til lungefunktionstesten, for det gjorde satme underværker.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 29. sep 2015, 05:05

Hovedpine... Jeg er pænt træt af det
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 29. sep 2015, 09:10

At bøger til næste modul løber op i 2500. For bøger til knap 3 mdrs undervisning!!!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2015, 13:20

Selv om jeg også postede denne i undre-tråden, så kommer den altså også lige her. Fårk, hvor er det åndssvagt og irriterende!

At den HR-medarbejder jeg skulle ringe til angående en stilling, jeg har søgt (hun stod som afsender på kvitteringmail, jeg fik på ansøgningen) for det første overhovedet intet anede om, hvor langt de var nået i rekrutteringsprocessen. Det viste sig, at hun åbenbart ikke havde noget som helst med det at gøre alligevel!? Hun vidste heller ikke, hvem der SÅ var ansvarlig, men kunne undersøge det (dog havde hun intet Internet lige nu - øh?) Det er så, hvad det er. Men for hulen - nu kommer det, der undrer mig allermest: At hun lød, som om hun enten var væk i en kæmpe koger eller lavede noget helt andet, imens hun talte med mig. De få minutter, vi snakkede, havde jeg seriøst flere gange lyst til at udbryde: "Er du dér? Fatter du, hvad jeg siger?" Hun lød, som om hun lå og sov. Men for fanden - hun havde jo selv ringet mig op!?

Nej, hvor var det nederen dels ikke at kunne få noget at vide, dels at blive behandlet med så overvældende en ligegyldighed!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 15:42

Sophaya skrev:At bøger til næste modul løber op i 2500. For bøger til knap 3 mdrs undervisning!!!


Puha. Jeg plejer altid at se om nogen sælger dem på DBA, ellers, har din skole så ikke en salgsside på Facebook?

Jeg sparede lige 1300,- ved at låne pensumbøgerne på biblioteket. Vi skulle bruge den i halvanden måned og de var ikke engang særligt brugbare. :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 29. sep 2015, 17:58

lillebjoern skrev:
Sophaya skrev:At bøger til næste modul løber op i 2500. For bøger til knap 3 mdrs undervisning!!!


Puha. Jeg plejer altid at se om nogen sælger dem på DBA, ellers, har din skole så ikke en salgsside på Facebook?

Jeg sparede lige 1300,- ved at låne pensumbøgerne på biblioteket. Vi skulle bruge den i halvanden måned og de var ikke engang særligt brugbare. :rulle:


Jeg læser psykologi og flere af bøgerne er udkommet samme år som vi skal bruge dem. Engang imellem er de endda kun lige blevet trykt få uger før vi skal bruge dem. De fås derfor sjældent brugt, desværre. Jeg har ikke kunnet finde dem til denne gang brugt heller. Desuden er mange af dem gode at have som opslagsværker senere hen. Jeg vil dog undersøge om de har nogen af dem på biblioteket, måske i ældre udgaver. Det havde jeg ikke tænkt over :)

Edit: og så snakkede jeg i telefon med min mor, som synes det var noget dyrt for mine bøger denne gang og overførte 500 kr som hjælp. Hun er sgu sød :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 18:04

Sophaya skrev:
lillebjoern skrev:
Sophaya skrev:At bøger til næste modul løber op i 2500. For bøger til knap 3 mdrs undervisning!!!


Puha. Jeg plejer altid at se om nogen sælger dem på DBA, ellers, har din skole så ikke en salgsside på Facebook?

Jeg sparede lige 1300,- ved at låne pensumbøgerne på biblioteket. Vi skulle bruge den i halvanden måned og de var ikke engang særligt brugbare. :rulle:


Jeg læser psykologi og flere af bøgerne er udkommet samme år som vi skal bruge dem. Engang imellem er de endda kun lige blevet trykt få uger før vi skal bruge dem. De fås derfor sjældent brugt, desværre. Jeg har ikke kunnet finde dem til denne gang brugt heller. Desuden er mange af dem gode at have som opslagsværker senere hen. Jeg vil dog undersøge om de har nogen af dem på biblioteket, måske i ældre udgaver. Det havde jeg ikke tænkt over :)

Edit: og så snakkede jeg i telefon med min mor, som synes det var noget dyrt for mine bøger denne gang og overførte 500 kr som hjælp. Hun er sgu sød :D


Ja, det er også fedt at have dem senere, hvis de er gode. Ofte på mit studie oplever jeg bare at det er ligegyldige bøger, som koster kassen. Og jaaaaa, mor er den bedste i verden :klap:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 29. sep 2015, 18:54

Mavekramper. Ikke fedt når man er i gang med en 16 timers arbejdsdag, hos flere forskellige samarbejdspartnere :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 30. sep 2015, 04:32

Hovedpine
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 30. sep 2015, 08:09

At 3 liter vådrumsmaling koster 649 kr. Jeg har andet at bruge mine penge på :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 30. sep 2015, 08:40

Skumfidusen skrev:Jeg blev sørme racist til morgen...to knægte var oppe at slå i min yngstes klasse. Første gang skilte jeg dem ad. Anden gang skilte jeg dem håndfast ad og råbte at nu stoppede de bare det der og så pissede de i øvrigt over i hver sit hjørne af klassen og lod hinanden være. I samme øjeblik trådte læreren ind i klassen og jeg overvejede en gang det voldsomme i at jeg stod med en unge i et solidt greb i hver hånd mens jeg brølede af dem at JEG ikke var bange for at tage fat i dem når lærerne ikke må. Læreren synes det var noget så glimrende og den ene møgunge styrtede ud af klassen og hun gik efter ham. Og så var jeg åbenbart racist, mente han. Jeg synes nu jeg råbte og greb fat i både ham og den anden knægt, der er så etnisk dansk som det næsten kan lade sig gøre at blive. Heldigvis var læreren aldeles uimodtagelig og han fik besked på at holde mund med det vrøvl. Men altså - sådan kan man blive racist...

Må lærere ikke tage fat i elever?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 30. sep 2015, 08:47

Skumfidusen skrev:
Pixie88 skrev:Må lærere ikke tage fat i elever?


Ikke på den måde jeg gjorde, er jeg ret sikker på. Jeg er ikke pædagog og jeg greb fat i de knægte og brølede af dem. Hvis en lærer efterlader et blåt mærke på et barn tror jeg de står til kammeratlig samtale og det skal ikke undre mig om der er et aftryk af min hånd på deres overarme.

Det er latterligt. Men stærkt at du greb ind og at læreren var cool med det :D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 30. sep 2015, 10:05

Pixie88 skrev:Må lærere ikke tage fat i elever?

Nope, det må vi ikke.
Selv i tilfælde, hvor de er ved at skade andre eller sig selv må vi faktisk ikke.
Gør vi det alligevel, skal der udfyldes en erklæring om det.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 1. okt 2015, 04:47

At vågne kl 4.30.
Så jeg har været på arbejde siden 6.15 :bored:
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"