Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 13:26

Ado skrev:
Ado skrev:At det lader til jeg er blevet brændt af her i weekenden. Skrev til personen i tirsdag for at høre om tidspunktet, men har kun fået tavshed tilbage.
Årh, hvor det irriterer mig, når folk ikke bare kan melde klart ud.




Arghh! Hvor er det respektløst. Har nu sendt endnu en sms og spurgt, om vores planer er på eller ej. Intet svar. Møgøre.


Hvad fanden er det da for en opførsel? Det er så uhøfligt at man næsten må tænke at der er sket en ulykke eller sådan noget :s
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2015, 13:29

ManicNinja skrev:Hellere at ingen kommenterer end alle de dér mennesker, der spørger: "Er du blevet klippet?" og tydeligt forventer, at jeg skal takke for, at de spørger. Hvad sker der for dét? Man kan takke for en kompliment, men det er sgu da ikke en kompliment at spørge. :stoned: :D


Jeg har aldrig hørt at folk takker for, at man spørger. "Er du blevet klippet?" – "Ja, tusinde tak!". Er det sådan du mener?

Og jeg tror der tales om det, at der overhovedet ikke bliver lagt mærke til det. Ikke, at de ikke får komplimenter.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 26. sep 2015, 14:10

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:
Ado skrev:At det lader til jeg er blevet brændt af her i weekenden. Skrev til personen i tirsdag for at høre om tidspunktet, men har kun fået tavshed tilbage.
Årh, hvor det irriterer mig, når folk ikke bare kan melde klart ud.




Arghh! Hvor er det respektløst. Har nu sendt endnu en sms og spurgt, om vores planer er på eller ej. Intet svar. Møgøre.


Hvad fanden er det da for en opførsel? Det er så uhøfligt at man næsten må tænke at der er sket en ulykke eller sådan noget :s



Ja. Hvis det ikke var fordi, han har været aktiv på Facebook, skulle man tro han var semi-død.

Altså, det er ingen date. Det er bare en gammel ven, som jeg har savnet helt vildt. Og som selv tog kontakt til mig og foreslog i dag. Det skuffer mig enormt meget. Jeg havde virkelig glædet mig.

Men så er det godt jeg har 20Prince-Light. Så kan han komme og holde mig med selskab.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 26. sep 2015, 14:20

Jeg har glemt at købe den sidste ingrediens til min ærtesuppe. Og jeg magter ikke at tage ud og købe ind.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 26. sep 2015, 14:31

Eftervirkninger / brystsmerter
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 14:35

Ado skrev:Men så er det godt jeg har 20Prince-Light. Så kan han komme og holde mig med selskab.


Hils. Han er tilfældigvis også den eneste mand jeg har set på den ynkelige singleside, som har haft nogle fornuftige kommentarer til tingene derinde.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2015, 14:38

MINE HOFTER!!! Min krop er så fucking mærkelig. Jeg bruger str. M i overdele, men når jeg skal købe bukser, er det seriøst et helvede... Jeg bruger M/L i benene, men mine hofter kan åbenbart ikke klemme sig ned i mindre end XL! EKSTRA large... Så det er enten alt for flagrende buks eller også smadrer bukserne mine indvolde. Som lige nu, hvor jeg har nogle nye par på.

Meget behageligt... :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 26. sep 2015, 15:36

lillebjoern skrev:MINE HOFTER!!! Min krop er så fucking mærkelig. Jeg bruger str. M i overdele, men når jeg skal købe bukser, er det seriøst et helvede... Jeg bruger M/L i benene, men mine hofter kan åbenbart ikke klemme sig ned i mindre end XL! EKSTRA large... Så det er enten alt for flagrende buks eller også smadrer bukserne mine indvolde. Som lige nu, hvor jeg har nogle nye par på.

Meget behageligt... :rulle:


Jeg ville godt nok også føle mig noget klemt om vommen, hvis jeg havde flere par bukser på på én gang. :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 26. sep 2015, 15:40

lillebjoern skrev:
ManicNinja skrev:Hellere at ingen kommenterer end alle de dér mennesker, der spørger: "Er du blevet klippet?" og tydeligt forventer, at jeg skal takke for, at de spørger. Hvad sker der for dét? Man kan takke for en kompliment, men det er sgu da ikke en kompliment at spørge. :stoned: :D


Jeg har aldrig hørt at folk takker for, at man spørger. "Er du blevet klippet?" – "Ja, tusinde tak!". Er det sådan du mener?

Og jeg tror der tales om det, at der overhovedet ikke bliver lagt mærke til det. Ikke, at de ikke får komplimenter.


Jeg er med på, at de mener, der ikke bliver sagt noget. Overhovedet. Netop derfor jeg skriver, at jeg klart foretrækker tavsheden frem for det åndssvage replikskifte: "Er du blevet klippet?" "Ja" "..." Ajmen, så sig da enten noget pænt eller ingenting. Det dér er altså idiotisk. :D
Senest rettet af ManicNinja 27. sep 2015, 06:54, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 27. sep 2015, 02:44

Bøtte skrev:At min krop til tider opfører sig dumt. Lige nu ligner jeg fx en der har fået bank, fordi jeg er fuldstændig hævet op i den ene side af ansigtet, fordi jeg har fået en lille bums, der er gået betændelse. Så nu må jeg til vagtlæge og have penicillin.


at det her har udviklet sig markant det seneste døgn, og jeg pt sidder og venter på at vagtlægen ringer til mig.
Har allerede været inde to gange og fået to forskellige slags penicillin,
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 28. sep 2015, 06:19

Mænd.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 28. sep 2015, 06:36

At jeg overhovedet ikke har lyst til at skulle på arbejde denne uge :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mi55y » 28. sep 2015, 15:57

Mi55y skrev:Har lige fået at vide, at min veninde har fået beskeden "Ikke mere at gøre" mht. hendes kræftsyge lille dreng... Fuck!


Den bette blev hentet i ambulance her til morgen pga. smerter - kræften har spredt sig, og den mest optimistiske udsigt siger et par måneder.

Og så blev jeg også lige kaldt til Skejby tidligere i dag for at sige farvel til et nyresygt familiemedlem...

Synes sgu livet er lige lovlig træls lige nu...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 28. sep 2015, 17:33

Hovedpine
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Neenah » 28. sep 2015, 17:57

5 jobafslag på én dag :sarkasme:
0

Tilbage til "Generelt"