Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 29. apr 2017, 18:57

Beskeden om en elev, der mistede sin far i morges. Det er den tredje elev på få måneder, der mister en af sine allernærmeste. Nu stopper det altså!
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf landsbytossen » 30. apr 2017, 02:16

Jeg er vågnet og kan mærke, der er sygdom på vej. Om en dag eller to ligger jeg med garanti med snuden under dynen.

For at fjerne opmærksomheden fra mine lidelser ser jeg Mettes Mix på Københavnerkanalen. Det er amatørmusikere, der får chancen for at vise deres talent. De fleste er en pine at lytte til, langt være end den ulmende feber.

Hende Mette kan lave nogle ok programmer. Hun har også været i gamet i mange, mange år, men hendes musikprogrammer er en blanding af musik fra den lokale bodega og unge mennesker, der laver musik for deres oldeforældre - dansk top, hvor selv Slabadubadelle-Mette gjorde det bedre.

Og der er ingen frikadeller i fryseren. :cuss:
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 30. apr 2017, 06:40

FruDulle skrev:
Mistermor skrev:Jeg fik en regning fra Telenor på 49,17 kr. ... De 49 kr er for at sende en papirregning.... De 17 øre er morarenter. Abonnementsperiode er efter jeg skiftede til Plenti.
I betragtning af, at jeg skiftede selskab, fordi jeg var træt af, at de sendte rykkere, fordi deres system var i uorden, selvom jeg var tilmeldt betalingsservice, og jeg blev træt af at skulle ringe til kundeservice gang på gang, er det frustrerende, at man ikke engang kan slippe for bøvl, selvom man ikke er kunde der!
Det mest irriterende er egentlig, at jeg bliver så pokkers gal.


Er du glad for Plenti? Overvejer at skifte til dem fordi Telia er nogle fjolser


Nu er det godt nok ikke mig du spørger. Men jeg har haft plenti i snart et halv år og det er rigtig fint. Jeg syntes dækningen er god de steder vi er. Også i campingvognen og hjemme ved os selv selvom vi bor lavt i forhold til resten af byen.
Vi har lige flyttet børnene der til også, så kan de bare streame alt hvad de vil.
Jeg har dog kun det lille abonnement da min mand har det store hos Telenor så alle de ting der føler med det store ved plenti har vi adgang til i forvejen.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 30. apr 2017, 07:10

Larmende lorte-måger der vækkede mig kl lidt i 8 efter kun 5 timers søvn.

Død over skrigende måger :cuss:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 30. apr 2017, 07:48

FruDulle skrev:
Studsgaard skrev:
FruDulle skrev:
Mistermor skrev:Jeg fik en regning fra Telenor på 49,17 kr. ... De 49 kr er for at sende en papirregning.... De 17 øre er morarenter. Abonnementsperiode er efter jeg skiftede til Plenti.
I betragtning af, at jeg skiftede selskab, fordi jeg var træt af, at de sendte rykkere, fordi deres system var i uorden, selvom jeg var tilmeldt betalingsservice, og jeg blev træt af at skulle ringe til kundeservice gang på gang, er det frustrerende, at man ikke engang kan slippe for bøvl, selvom man ikke er kunde der!
Det mest irriterende er egentlig, at jeg bliver så pokkers gal.


Er du glad for Plenti? Overvejer at skifte til dem fordi Telia er nogle fjolser


Nu er det godt nok ikke mig du spørger. Men jeg har haft plenti i snart et halv år og det er rigtig fint. Jeg syntes dækningen er god de steder vi er. Også i campingvognen og hjemme ved os selv selvom vi bor lavt i forhold til resten af byen.
Vi har lige flyttet børnene der til også, så kan de bare streame alt hvad de vil.
Jeg har dog kun det lille abonnement da min mand har det store hos Telenor så alle de ting der føler med det store ved plenti har vi adgang til i forvejen.


Super, tak.
Jeg skiftede til Telia fordi jeg kunne spare penge ved at have blade, musik og bøger. Både bøger og musik ryger ud af deres tjeneste nu :rulle: Det kom som regulering 2 mdr efter at jeg skiftede. Men jeg kunne beholde det indtil januar. Men nu er det lavet om igen og bøger ryger til juni. Jeg er skide irriteret. Så jeg leder efter noget som har de ting. Plenti har så ikke musik, men det kan jeg så købe ved siden af. Kan ikke finde nogle selskaber der har det hele.


Den dyre pakke hos telmore har musik og bøger og meget andet.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 30. apr 2017, 15:44

Jeg har været på Bakken. Jeg hader, hader, HADER Bakken. Jeg synes det er det mest rædsomme sted jeg kan komme i tanke om, jeg har haft hovedpine, kvalme, angst og har rendt tudende rundt i Dyrehaven. Jeg ved slet ikke hvorfor jeg sagde ja til at tage med til at starte med. :(
0
...
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10682

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Little_Woman » 30. apr 2017, 19:22

Mareridt da jeg tog en ellers dejlig lur tidligere. Vågnede med følelsen af panik, da jeg i drømmen skreg om hjælp, da jeg blev overfaldet af badeværelsesinventaret på min mors badeværelse.... crazy!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 1. maj 2017, 05:11

Jeg er endnu mere forkølet i dag. Har slet ikke været syg i 1,5 år eller mere og skal så åbenbart få en ordentlig tur nu. Har ondt i ansigtsknogler og tænder + hals og ører + i en af ryghvirvlerne mellem skulderbladene. Mine næse er så stoppet, at jeg ikke kan pudse den - og alligevel løber der "vand" ud af især det ene næsebor, så jeg er nødt til at stoppe papir op i den, for at have hænderne fri lidt :rulle:
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf HappyQ » 1. maj 2017, 05:54

Jeg vågnede kl 3, og har ikke sovet siden :træt:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9522
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7835

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 1. maj 2017, 06:11

Stresser over min fagprøve og er samtidig enormt negativt påvirket over en brudt aftale.
Men omvendt har jeg ikke krav på en skid i forbindelse med den aftale, så jeg burde være ligeglad. Jeg er bare ..."ekstra" og expendable.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 1. maj 2017, 15:44

Der er blevet fyret 12 personer på jobbet. Fordelt over vores midtjyske afdelinger. Æv, hvor det giver en dårlig stemning.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 2. maj 2017, 07:41

Lidt ekstra kg fordi jeg har haft så travlt de sidste par uger.

En samtale igår, hvor jeg fik formuleret mig ret dårligt. Det må jeg gøre op for i dag.

Gruppearbejde, som er totalt unødvendigt på nuværende tidspunkt. Jeg har brug for at slappe af i dag, da jeg virkelig har været aktiv, men et gruppemedlem vil absolut mødes i dag, onsdag og torsdag, da hun selv skal på ferie fredag til tirsdag.... :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25601

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. maj 2017, 22:01

Det har været i mine tanker hele dage, og det fylder meget.
Jeg prøver at forberede mig på morgendagen, at finde overskuddet, og måske forklare en flok unge mennesker at livet indimellem er voldsomt barskt og uretfærdigt. Det bliver en hård dag.

Jeg og en håndfuld forældre følger vores 6.klasses unger til bisættelse, hvor en klassekammerat siger et sidste farvel til en far.
Det er kun 10 måneder siden de stod der sidst, da klassekammeraten sagde farvel til sin mor.

At livet kan være så voldsomt, barskt og fyldt af sorg, det er jo intet andet end meningsløst.
Det bliver en flok berørte og alvorlige unge mennesker vi følger imorgen. Det skaber store og alvorlige tanker.
Imorgen krammer vi hinanden ekstra tæt og ekstra længe.

jeg kan mærke det rører sig i ham, min knægt, alle tankerne, spørgsmålene, hvorfor, følelsen af uretfærdighed.
Der er en langt mere alvorlig mine i dag, end der var i forgårs. Han blev ramt af livets alvor, af dets barske sider.
Det har været spørgsmål - som der er forsøgt svaret på.
Men han er påvirket, han er ked, han er tænksom.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 3. maj 2017, 06:33

Madam Pomfrey skrev:Det har været i mine tanker hele dage, og det fylder meget.
Jeg prøver at forberede mig på morgendagen, at finde overskuddet, og måske forklare en flok unge mennesker at livet indimellem er voldsomt barskt og uretfærdigt. Det bliver en hård dag.

Jeg og en håndfuld forældre følger vores 6.klasses unger til bisættelse, hvor en klassekammerat siger et sidste farvel til en far.
Det er kun 10 måneder siden de stod der sidst, da klassekammeraten sagde farvel til sin mor.

At livet kan være så voldsomt, barskt og fyldt af sorg, det er jo intet andet end meningsløst.
Det bliver en flok berørte og alvorlige unge mennesker vi følger imorgen. Det skaber store og alvorlige tanker.
Imorgen krammer vi hinanden ekstra tæt og ekstra længe.

jeg kan mærke det rører sig i ham, min knægt, alle tankerne, spørgsmålene, hvorfor, følelsen af uretfærdighed.
Der er en langt mere alvorlig mine i dag, end der var i forgårs. Han blev ramt af livets alvor, af dets barske sider.
Det har været spørgsmål - som der er forsøgt svaret på.
Men han er påvirket, han er ked, han er tænksom.


Øhm... I har sikkert tænkt på det og talt om det, men er I sikre på at drengen har lyst til at hele klassen deltager? Jeg ville godt nok have betakket mig for at min klasse mødte op da vi begravede min far da jeg gik i 5. klasse.
Med til den historie hører selvfølgelig at både klassekammerater og lærere havde udvist en temmelig skræmmende mangel på empati i tiden med min fars sygdom og død og ret sikkert ville have gjort hvad de kunne for at gøre begravelsen til et tivoli. Jeg går ud fra som en selvfølge at din søns klasse ikke er sådan.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2017, 06:44

Jeg er i afsindigt dårligt humør i dag.
0

Tilbage til "Generelt"