Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 14:45

En kollega der har sådan en træls måde at være på, når hun bliver irriteret eller frustreret. Så bander og svovler hun fuldstændig vildt og det er højt! "Satans! Pis! Hvorfor helvede...?!" Osv i den dur. Det er måske ikke noget hun gør bevidst og bare ikke er klar over hvor højt det er. Men det spreder virkelig en dårlig stemning for mit vedkommende fordi jeg føler jeg pludselig skal passe på for ikke at pisse hende yderligt af

Heldigvis er hun ikke på samme kontor som mig hver dag. Det tror jeg ikke jeg havde magtet :tie:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf POCKETKITTEN » 14. sep 2016, 15:00

2SHY skrev:
POCKETKITTEN skrev:For nogle måneder siden tabte jeg en øl ud af køleskabet og ned på min storetå. Så blev den langsomt blå og så sort - og nu er den begyndt at falde af - midt på! Det er satme ulækkert.

Av av av :tie: Ja jeg er selv ved at vokse en storetånegl ud (hvor det hele drattede af) og jeg kan kun sige at du skal væbne dig med tålmodighed :(



Åh, bare du havde haft bedre nyheder til mig. :genert: Men jeg synes også, der har været usandsynlig lidt fremgang i betragtning af, at det vist skete i maj. :tie: Det var først for nylig, at der faldt et stort stykke af midt på neglen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 15:11

POCKETKITTEN skrev:
2SHY skrev:
POCKETKITTEN skrev:For nogle måneder siden tabte jeg en øl ud af køleskabet og ned på min storetå. Så blev den langsomt blå og så sort - og nu er den begyndt at falde af - midt på! Det er satme ulækkert.

Av av av :tie: Ja jeg er selv ved at vokse en storetånegl ud (hvor det hele drattede af) og jeg kan kun sige at du skal væbne dig med tålmodighed :(



Åh, bare du havde haft bedre nyheder til mig. :genert: Men jeg synes også, der har været usandsynlig lidt fremgang i betragtning af, at det vist skete i maj. :tie: Det var først for nylig, at der faldt et stort stykke af midt på neglen.

Hmmm min negl kom i klemme under et hjul på en indkøbsvogn i starten af juli var det vist :gruble: Der så det sådan ud

image.jpeg


Så fik jeg drænet lidt blod ud og jeg kunne se den ville slippe nederst på et eller andet tidspunkt

image.jpeg


Jeg har løbende kortet det af fordi den hang fast i strømperne og det sidste faldt så af for et par uger siden. Nu ser det sådan ud

image.jpeg


Så der sker da noget. Men tåneglene er desværre ret længe om at vokse ud :( Jeg håber den er helt ude inden december
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 15:14

Jailbird skrev:
2SHY skrev:En kollega der har sådan en træls måde at være på, når hun bliver irriteret eller frustreret. Så bander og svovler hun fuldstændig vildt og det er højt! "Satans! Pis! Hvorfor helvede...?!" Osv i den dur. Det er måske ikke noget hun gør bevidst og bare ikke er klar over hvor højt det er. Men det spreder virkelig en dårlig stemning for mit vedkommende fordi jeg føler jeg pludselig skal passe på for ikke at pisse hende yderligt af

Heldigvis er hun ikke på samme kontor som mig hver dag. Det tror jeg ikke jeg havde magtet :tie:

Sådan en kollega har jeg også. I perioder kan hun slet ikke trække vejret uden at komme med et langt, dybt suk! Fra vi møder til vi går. Kombineret med diverse skældsord. Og jeg sidder ved siden af hende -.-"


Det er vildt irriterende at skulle lægge ører til :( Hendes lunte er generelt lidt kort virker det til og da jeg er hende den nye så gør jeg gode miner til slet spil og forsøger at abstrahere fra hende den ene dag eller to hun er det samme sted som mig

Men er det kun mig der synes at sådan noget giver nogle vildt trælse vibes?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 15:18

Jailbird skrev:
2SHY skrev:Det er vildt irriterende at skulle lægge ører til :( Hendes lunte er generelt lidt kort virker det til og da jeg er hende den nye så gør jeg gode miner til slet spil og forsøger at abstrahere fra hende den ene dag eller to hun er det samme sted som mig

Men er det kun mig der synes at sådan noget giver nogle vildt trælse vibes?

Hvis man en sjælden dag er i godt humør, så er man det i hvert fald kun 10 minutter :tie: Jeg er også hende den nye, så jeg holder mund :(

Super moodkiller :( Jeg tror måske bare jeg skal lære at booke hele dagen op med borgere så jeg stort set ikke er på kontoret. Så kan jeg måske slippe for at høre bare lidt på hendes udbrud

Er der noget du kan gøre for at slippe lidt væk fra hende den belastende hos dig?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2016, 15:30

At min læg der har været småøm er fucket helt op i dag, måtte humpe ned og handle, og holde flere pauser undervejs. Kan slet ikke overskue den skal gøre så ondt :(
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 15:31

Jailbird skrev:
2SHY skrev:Super moodkiller :( Jeg tror måske bare jeg skal lære at booke hele dagen op med borgere så jeg stort set ikke er på kontoret. Så kan jeg måske slippe for at høre bare lidt på hendes udbrud

Er der noget du kan gøre for at slippe lidt væk fra hende den belastende hos dig?

Slet ikke, vi er begge kontormus så det er sjældent vi forlader vores pladser. :nerve:


:trist: You have my sympathy :ae: Kan du ikke stikke høretelefoner med musik i ørerne under påskud af at sådan arbejder du bedst?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf POCKETKITTEN » 14. sep 2016, 15:34

2SHY skrev:
POCKETKITTEN skrev:
2SHY skrev:
POCKETKITTEN skrev:For nogle måneder siden tabte jeg en øl ud af køleskabet og ned på min storetå. Så blev den langsomt blå og så sort - og nu er den begyndt at falde af - midt på! Det er satme ulækkert.

Av av av :tie: Ja jeg er selv ved at vokse en storetånegl ud (hvor det hele drattede af) og jeg kan kun sige at du skal væbne dig med tålmodighed :(



Åh, bare du havde haft bedre nyheder til mig. :genert: Men jeg synes også, der har været usandsynlig lidt fremgang i betragtning af, at det vist skete i maj. :tie: Det var først for nylig, at der faldt et stort stykke af midt på neglen.

Hmmm min negl kom i klemme under et hjul på en indkøbsvogn i starten af juli var det vist :gruble: Der så det sådan ud

image.jpeg


Så fik jeg drænet lidt blod ud og jeg kunne se den ville slippe nederst på et eller andet tidspunkt

image.jpeg


Jeg har løbende kortet det af fordi den hang fast i strømperne og det sidste faldt så af for et par uger siden. Nu ser det sådan ud

image.jpeg


Så der sker da noget. Men tåneglene er desværre ret længe om at vokse ud :( Jeg håber den er helt ude inden december


Gik du egentlig til læge med det, eller lod du det bare ske?
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 15:40

POCKETKITTEN skrev:
Gik du egentlig til læge med det, eller lod du det bare ske?

Jeg drænede selv blod af det med nogle akupunkturnåle jeg har liggende. Indtil jeg gjorde det blev jeg ved med at have sindssygt ondt. Det er klart at der er grobund for infektion selvom man forsøger at holde det rent. Der gik lidt betændelse i og der gik jeg så til lægen for at få ham til at kigge på det. Han gav ros for at have fået drænet den så fint og så skulle jeg ellers vente på at den formodentlig faldt af og voksede ud igen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2016, 16:04

WTF you guys?!
Her sidder jeg og nyder en blessed kaffe med en smule Baileys i og så svømmer det over med helt utrolig store nærbilleder af maltrakterede tæer??


!
13
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 16:13

kidkomb skrev:WTF you guys?!
Her sidder jeg og nyder en blessed kaffe med en smule Baileys i og så svømmer det over med helt utrolig store nærbilleder af maltrakterede tæer??


!

Undskyld :genert:


Edit: Må jeg byde på noget kage til kaffen? :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 14. sep 2016, 17:11

Fuck en masse klamme tå- og neglebilleder :tie:
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 14. sep 2016, 17:30

Afsindigt ondt i knæ, albuer og hofte efter et fald :whine: det gør nu ondt på 3. dagen og min nye fys er ikke glad for det. Må en tur omkring lægen hvis det ikke snart er bedre.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2016, 17:35

Jeg havde smidt en prinsessestang i ovnen og ikke tænkt over at det vil være smart at lægge bagepapir ind under når nu den skulle ligge på en bagerist

Resultat: Al den gode creme er drattet ud gennem bunden og ligger i bunden af ovnen :trist: Cremen er jo hele grunden til at spise en prinsessestang! :whine:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 14. sep 2016, 20:29

Jeg kunne endelig hente min telefon, efter den har været til reparation i 1½ måned. Så har de fuckhoveder fandme sat skærmlås på, så jeg ikke kunne åbne den, hverken med egne koder eller fingeraftryk. Nu er den sendt af sted - IGEN! For helvede! Den har været til rep i længere tid, end jeg har haft den i hænderne! :cuss:
0

Tilbage til "Generelt"