Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 4. jan 2016, 18:02

Daine skrev:
Pityt skrev:Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(
Nu sidder jeg i sofaen med en kop te og tør fandme næsten ikke engang blinke af angst for at falde i søvn og dermed få endnu en lortenat :nej:


Lad være med at sidde stille, det hjælper ikke. Har du ikke et skab der trænger til at blive ryddet op i?

Jo, jeg har masser af skabe der godt kunne trænge :lol: Jeg har valgt at give mig til at hækle...det kræver lidt koncentration, og det lader til at virke!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 4. jan 2016, 18:53

Alle mulige nederen tanker. At jeg er uduelig og sådan en type folk ikke gider at omgås, at jeg frastøder folk ed min blotte ånd og tilstedeværelse, at min kæreste er bedre tjent med en anden fx. :gisp: (Hvad sker der for det her freakshow i min hjerne?) Jeg ved, at det er pga. at jeg er presset over at være startet i et nyt job. Men selvom jeg kender årsagen, er det alligevel hårdt og træls.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 5. jan 2016, 06:56

At jeg er hjemme fra undervisning i dag OG at jeg måtte melde afbud til en jeg skulle snakke med om at være med i et nyt projekt. :boo:

Inden jul havde jeg en uges fravær grundet maveinfluenza - vi har ikke mødepligt, men alligevel. Der måtte jeg også melde afbud til hende med projektet. Vi aftalte så i dag, og nu har jeg så voldsom øjenbetændelse, som jeg bliver nødt til at få en læge til at kigge på.
Føler mig så useriøs og flov over at melde afbud igen! Og at gå glip af forelæsningerne 20 dage inden eksamen. Så i stedet for at sige "jeg tog beslutningen om at blive hjemme, og det var den rigtige", så dunker jeg mig selv i hovedet over det.

Og nå ja, så vi har (for 27000. gang) ikke noget varmt vand. Og jeg har ikke været i bad i går heller, så det er ligesom ved at være tiltrængt. :rulle:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 5. jan 2016, 09:23

Elendig nattesøvn :tie:

Faldt først i søvn kl. 1, vågnede herefter kl. 3,5, 6,7 og klokken 8 opgav jeg :rulle:

Tænker det er begyndende nerver før morgendagens operation :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 09:39

Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig ondt i knæet, og der er ingen hjemme til at sige, det er synd for mig :(

Så er det godt, at du har debatten - du får sådan en her :kram: og god bedring oveni. Når der så kommer nogen hjem, er det naturligvis et krav at blive forkælet max. med slik, førsevælger på tv, uldtæppe og jeg-får-min-vilje-ligegyldig-hvad.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 10:08

Pityt skrev:Jo, jeg har masser af skabe der godt kunne trænge :lol: Jeg har valgt at give mig til at hækle...det kræver lidt koncentration, og det lader til at virke!

Min svigermor kan sove MENS hun hækler :ad!: Det er helt uhyggeligt, når hun sidder i en stol med hovedet helt bagover og snorker og hækletøjet kører lystigt.
Meget gyserfilms-agtigt :panik:
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fuck.exe » 5. jan 2016, 10:37

Jeg har en med-gravid nabo og medstuderende som er 2 uger længere henne end mig. Vi svømmer sammen hver uge og har haft rigtig meget glæde af hinanden, netop fordi vi begge læser samme sted, har børn i forvejen og bor så tæt.
I dag har hun så skrevet at hun mistede sin baby i går :whine:

Jeg er super hormonel og meget gravid i 32. uge, og jeg kan slet ikke forholde mig til at hun har mistet. Det er simpelthen så uretfærdigt at det skulle gå hende sådan :trist: :trist:

Nogle gange er livet en bitch :trist:
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 12:51

:whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 5. jan 2016, 12:51

kidkomb skrev:
Pityt skrev:Jo, jeg har masser af skabe der godt kunne trænge :lol: Jeg har valgt at give mig til at hækle...det kræver lidt koncentration, og det lader til at virke!

Min svigermor kan sove MENS hun hækler :ad!: Det er helt uhyggeligt, når hun sidder i en stol med hovedet helt bagover og snorker og hækletøjet kører lystigt.
Meget gyserfilms-agtigt :panik:

DET er fandme mærkeligt :8: Jeg kan love for, at jeg ikke har de fornødne hækle-skills til det stunt :lol:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 12:54

2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 12:57

Fillie skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:

Hvad for noget af det? At trække tilbuddet tilbage eller sidde og svine mig?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 12:59

2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:

Hvad for noget af det? At trække tilbuddet tilbage eller sidde og svine mig?


Din tidligere arbejdsgiver må så afgjort ikke svine dig til men skal omtale dig neutralt. Skynd dig at kontakte fagforeningen. :ae:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 13:01

Fillie skrev:
2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:

Hvad for noget af det? At trække tilbuddet tilbage eller sidde og svine mig?


Din tidligere arbejdsgiver må så afgjort ikke svine dig til men skal omtale dig neutralt. Skynd dig at kontakte fagforeningen. :ae:

Så hun må ikke sige at hun synes jeg manglede initiativ, var uselvstændig og den slags? Hun mente også der var noget med at omsætte teori til praksis... Altså... Hvad fanden foregår der? Det er slet ikke det min gruppeleder har sagt til mig. Hun ville gerne have beholdt mig i sin tid
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 13:06

2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:

Hvad for noget af det? At trække tilbuddet tilbage eller sidde og svine mig?


Din tidligere arbejdsgiver må så afgjort ikke svine dig til men skal omtale dig neutralt. Skynd dig at kontakte fagforeningen. :ae:

Så hun må ikke sige at hun synes jeg manglede initiativ, var uselvstændig og den slags? Hun mente også der var noget med at omsætte teori til praksis... Altså... Hvad fanden foregår der? Det er slet ikke det min gruppeleder har sagt til mig. Hun ville gerne have beholdt mig i sin tid


Nej, tidligere arbejdsgiver må kun svare neutralt på, hvilke funktioner du havde hos dem - og selvfølgelig rose dig, hvis de har lyst til det. Det er i hvert fald, hvad jeg lærte, da jeg i 2008 læste personalejura på merkonomuddannelsen, og det er sådan, jeg selv har ageret som leder.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 13:10

Fillie skrev:
2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!


Hvad fanden?! Det er bund ulovligt! :cuss:

Skynd dig at kontakte din fagforening. :kram:

Hvad for noget af det? At trække tilbuddet tilbage eller sidde og svine mig?


Din tidligere arbejdsgiver må så afgjort ikke svine dig til men skal omtale dig neutralt. Skynd dig at kontakte fagforeningen. :ae:

Så hun må ikke sige at hun synes jeg manglede initiativ, var uselvstændig og den slags? Hun mente også der var noget med at omsætte teori til praksis... Altså... Hvad fanden foregår der? Det er slet ikke det min gruppeleder har sagt til mig. Hun ville gerne have beholdt mig i sin tid


Nej, tidligere arbejdsgiver må kun svare neutralt på, hvilke funktioner du havde hos dem - og selvfølgelig rose dig, hvis de har lyst til det. Det er i hvert fald, hvad jeg lærte, da jeg i 2008 læste personalejura på merkonomuddannelsen, og det er sådan, jeg selv har ageret som leder.

Ah men for helvede... Hun må bare hade mig for fuld smadder eller sådan noget. Så kan jeg da godt forstå hun ikke gider kalde mig til samtale oppe hos dem hvis hun ser mig sådan

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har lyst til at ringe til min gruppeleder og høre om hun også ser mig sådan og bare synes hun ville være flink når hun sagde hun gerne ville have beholdt mig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"