Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 5. jul 2016, 12:37

At jeg for anden gang på en uge er faldet og har slået mig. Et styks forvredet knæ og en hel del hudafskrabninger rigere. Heldigvis tog panserglasset på telefonen skraldet, så jeg ikke også står med en regning for en ny skærm. Men det andet er også rigeligt :tie: whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. jul 2016, 13:33

4 timers venten på svar på en meget vred sms jeg har sendt. Stadig ikke noget svar.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 5. jul 2016, 13:37

At jeg stadig efter flere uger ikke har koldt vand. Hold nu op, hvor jeg glæder mig til at flytte!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jul 2016, 20:23

Dårligt humør og overkuldrede børn. Da manden så endelig kom hjem, gik han i seng en time efter og overlod mig endnu engang til den nærmest umulige putnng af ovennævnte børn.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 6. jul 2016, 17:08

Min far og hans giftige negative kommentarer om mig og min kæreste :sur:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 6. jul 2016, 19:37

Min kæreste er i et lunkent humør i dag :nerve:
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2016, 20:00

Frygten for at vores nye sprogpraktikant tror at jeg opfatter hende som en slags Askepot siden hun fik til opgave at feje ud under alle non food reolerne :( Men det var bare det der var lettest at forklare lige i dag hvor der var sygt meget at lave og vi havde så travlt med at få gjort hovedrent til at en af de øverste chefer kommer på besøg

Men når det er sagt så har vi alle haft skod rengøringsopgaver de sidste par dage. Jeg er lykkelig hvis jeg aldrig behøver stå og klamre mig til en vildt høj stige mens jeg tørrer 2 kg nullermænd ned fra diverse standere osv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 6. jul 2016, 20:49

Imorgen er det 1 år siden min far døde :whine: tiden flyver og kan ikke helt forstå der allerede er gået så lang tid.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:08

Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 15:43

Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:51

Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.


Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 16:32

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.


Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:


Jeg har p.t. været vågen i 32 timer :stoned: Og jeg har netop spist. Det var hårdt. Rigtig meget fysisk arbejde dér. Endda efter gåtur.

Yes, set i bagklogskabens klare lys ville jeg sgu nok gå efter isen OG juice og franskbrød. Kun den ene af delene bliver sgu lige spelt nok til mig ... Men nu har jeg så også en tendens til, når jeg bliver allermest udkørt-overtræt at spise lidt i forhåbning og forventning om, at det gælder for søvn.

Hver gang går der desværre noget tid, før jeg indser, at mad og søvn er to helt forskellige regnskaber ... :stoned:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 7. jul 2016, 17:18

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.


Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 17:22

At et par af mine yndlingsbukser revnede flere steder ned langs benet på vej til arbejde :rulle: På den positive side fik jeg købt et par nye bukser (havde heldigvis en lang jakke der kunne dække lidt af skaden da jeg stak af og ramte en butik da den åbnede)

:blush2:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 7. jul 2016, 17:39

Pityt skrev:
Kommodedyret skrev:
Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.


Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:

Jeg droppede pandekagerne og har spist lunt hvidløgsbrød med pesto. Desserten bliver Chips med dip. Træt.dk.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"