Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf musling » 11. jun 2017, 11:39

Naboen!

Vi er totalt smadrede efter fest i går og har erklæret sumpe-tilstand i huset. 100%. Hele dagen!
Fandme sgu om naboen så ikke synes det er klippe-hæk-tid. Så nu kører hækkeklipperen på fuld drøn lige ude foran mit stuevindue. Og eftersom han lige tilbød at klippe hækken i skellet (hvilket jo faktisk er ret sødt af ham), så er min mand gået ud for at feje op og proppe i traileren. Win win. Men hey - vi har sumpedag! MÅ VI SÅ FÅ NOGET RO! TAK!

(hader ikke naboen - men hader deres altid vilde energi og overskud!)
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 11. jun 2017, 13:36

musling skrev:Naboen!

Vi er totalt smadrede efter fest i går og har erklæret sumpe-tilstand i huset. 100%. Hele dagen!
Fandme sgu om naboen så ikke synes det er klippe-hæk-tid. Så nu kører hækkeklipperen på fuld drøn lige ude foran mit stuevindue. Og eftersom han lige tilbød at klippe hækken i skellet (hvilket jo faktisk er ret sødt af ham), så er min mand gået ud for at feje op og proppe i traileren. Win win. Men hey - vi har sumpedag! MÅ VI SÅ FÅ NOGET RO! TAK!

(hader ikke naboen - men hader deres altid vilde energi og overskud!)


Jeg er den nabo og det er min kæreste også.
Undskyld :genert:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf musling » 11. jun 2017, 13:53

bluetof1 skrev:
musling skrev:Naboen!

Vi er totalt smadrede efter fest i går og har erklæret sumpe-tilstand i huset. 100%. Hele dagen!
Fandme sgu om naboen så ikke synes det er klippe-hæk-tid. Så nu kører hækkeklipperen på fuld drøn lige ude foran mit stuevindue. Og eftersom han lige tilbød at klippe hækken i skellet (hvilket jo faktisk er ret sødt af ham), så er min mand gået ud for at feje op og proppe i traileren. Win win. Men hey - vi har sumpedag! MÅ VI SÅ FÅ NOGET RO! TAK!

(hader ikke naboen - men hader deres altid vilde energi og overskud!)


Jeg er den nabo og det er min kæreste også.
Undskyld :genert:


Tak for u-ordet - det manglede da bare :lol2:
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 11. jun 2017, 14:38

Ægløsningssmerter og søndags-blues :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Luffegås » 11. jun 2017, 16:32

Solbrændt...
Og en svigerinde ville lige have min kæreste til at køre hende til skadestuen, men hun ringede bagefter for at checke om jeg nu blev hjemme med begrundelse: "hun orker ikke at være på". WTF!! Ja jeg ved godt hun er i smerter og hun selvfølgelig må bestemme, men sikke da noget lige at sikre sig.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jun 2017, 17:31

Det der tungsind, jeg altid rammes af efter en aften i festligt lag. Sammenholdt med alt det praktiske lort, der skal ordnes, fordi det er søndag. Fuck af og lad mig være!
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 11. jun 2017, 17:53

Jeg er kommet hjem efter en ferie sammen med min mand og det er det samme hver gang; jeg ryger totalt ned i et hul, fysisk og psykisk, alting føles tomt og ligegyldigt og jeg bliver simpelthen så træt at jeg kunne sove hele og halve dage væk. Det tager noget tid at skubbe mig op af hullet og jeg hader det hul, helt vildt.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2017, 20:15

Ballademager skrev:Skulle tage en sprog-, matematik- og logiktest i dag i forbindelse med noget arbejde. Den var frygtelig! Har taget en del af dem igennem tiden, og har aldrig set noget a la det her. Spørgsmålene var vildt komplicerede, og tiden var så knap, at jeg dårligt kunne nå at læse opgaverne, før jeg skulle videre i til næste opgave. Gik nærmest i panik og følte mig helt bombet tilbage til skriftlig matematikeksamen i niende og tiende klasse. Føler mig simpelthen SÅ dum og finder det mega pinligt at skulle se dem, der kommer til at kende mine resultater, i øjnene :genert:


Dét skal du VIRKELIG ikke! Havde en lignende oplevelse, da jeg for kort tid siden blev ansat i mit nuværende job. Gik nærmest i panik bagefter og ja, jeg havde en tudetur. Hvilket kom helt bag på mig. Ordtesten, som jeg forventede at klare lettest, gik jeg helt i stå på. Absurd nok havde jeg et halvt år tidligere klaret en tilsvarende test med omvendt resultat - altså ordtesten var stærkest. Nu blev den dårligste element af tre. Fordi jeg panikkede og pludselig intet fattede af teksten foran mig. Puuuuh, det var ubehageligt!

Ingen af de to tests var dog gået dårligt, viste det sig. Jeg lå i normal- eller over normalområdet i alle.

Og nu kommer det, du skal tage med dig: De her tests handler UDELUKKENDE om at stresse dig, og så skal I tale om, hvordan du reagerede, og hvad du følte og tænkte, og om du synes, det beskriver dig korrekt set ift pressede arbejdssituationer, hvordan du tackler den slags osv..

Selve resultaterne i de dér tests bruges aldrig til en skid.

Har lyst at give dig en kæmpe krammer. Ro på. Really. Ingen katastrofe eller pinlighed i sigte!

:ae:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lucia » 12. jun 2017, 15:34

Jeg gad virkelig ikke på arbejde i dag. Der var også lavvande ift. opgaver og så sneglede tiden sig bare afsted. Og så var de andre på kontoret til et møde sidst på dagen, som ikke gik så godt, så kontoret bleve fyldt med dårlig stemning, da de kom tilbage lige inden jeg fik fri. Heldigvis kunne jeg jo bare gå hjem, men jeg har sådan en fornemmelse af, at jeg burde have spurgt lidt interesseret ind til mødet, så de kunne få luftet deres frustrationer, men det orkede jeg bare ikke rigtigt. Så nu har jeg sådan lidt dårlig-kollega-vibes ift. min manglende interesse :genert:
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 13. jun 2017, 07:49

At jeg har været nødt til at blokere min mor, pga. hun bliver ved med at skrive ondskabsfuldheder i læssevis til mig på SMS og mail. Øv hvor er det bare drænende.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf AgentPixie » 13. jun 2017, 09:03

- At jeg sover dårligt p.g.a. kæmpe mave og baby der moser blære og lunger. Er konstant træt.

- Vil sove middagslur, men gartneren har besluttet sig for at slå græs med sin store lede havetraktor.

- Folk der spørger om jeg ikke snart skal føde. Luk røven.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. jun 2017, 13:59

En større diskussion med min chef.
Kan virkelig mærke at jeg er inde i en periode hvor jeg bare ikke har særlig høje tanker om min arbejdsplads eller min chef. Motivationen og lysten er ikke særlig stor, og den her slags gør at jeg får endnu mindre lyst til at være her. Hun kan være så fucking irriterende nogle gange.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 13. jun 2017, 14:21

En dårlig karakter, som har givet mig lyst til at droppe studiet. Jeg følte vitterligt jeg gjorde alt, hvad jeg kunne.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 13. jun 2017, 15:17

De har fundet en plet på min kærestes lever - nu beder vi bare til, at det ikke er en metastase :kryds: :kryds: :kryds:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 13. jun 2017, 17:18

En lige rigeligt udfordrende borger som jeg ikke havde overskud til ift pædagogik

Der er ved at flytte en ind ved siden af :( Jeg synes ellers det var så dejligt at have det hele for mig selv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"