Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 23. jan 2019, 15:04

Jeg er lige faldet på isen ude på terrassen, da jeg skulle tage mit vasketøj ind.
Jeg slog begge knæ, mine tæer på den ene fod og albuen. Og totalsmadrede tørrestativet :(
Og lige om lidt skal jeg køre bil i en time og ud at spise med min far og til koncert.
Ikke den bedste start :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 23. jan 2019, 15:21

At jeg begyndte at lugte af sved på arbejde. Jeg håber bare, at der ikke var nogen, der kunne lugte det.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20861

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 23. jan 2019, 15:37

At skulle skrive en kondolence-mail til en ven i USA der mistede sin mand til kræft i nat, manuscript rejection og migræne. I den rækkefølge.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 23. jan 2019, 19:16

Tog verdens største brombærtorn til roden i min pegefinger, da jeg satte hegn op i dag - det gør mega naller og dunker helt vildt :whine:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 24. jan 2019, 09:14

Min mor har... surprise.... fået slemme bivirkninger af sin kemo og strålebehandling. Mere ved de ikke lige nu fordi hun ikke kan klare undersøgelserne, men det har sat sig på ryg og lunger. Fuck og lort. Jeg tror jeg melder mig ud af 2019 allerede nu hvis man kan :trist:

Og hun har bestemt at jeg ikke må sige noget til min far eller øvrig familie. Fordi? Hun synes jeg burde kunne tackle det selv og fordi hun har set sig ond på dem i en eller anden grad. Jeg orker det ikke og nej: Jeg kan ikke bare tackle det. Så skulle hun ikke have sagt noget førend hun var klar til at vi kunne snakke åbent.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2019, 11:32

Old Boys club på min arbejdsplads.
Dem der påstår at der ikke længere findes noget at kæmpe for på kvindesagsfronten, er velkomne til at gå en dag i mine sko.
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 24. jan 2019, 12:41

FrøkenM skrev:Min mor har... surprise.... fået slemme bivirkninger af sin kemo og strålebehandling. Mere ved de ikke lige nu fordi hun ikke kan klare undersøgelserne, men det har sat sig på ryg og lunger. Fuck og lort. Jeg tror jeg melder mig ud af 2019 allerede nu hvis man kan :trist:

Og hun har bestemt at jeg ikke må sige noget til min far eller øvrig familie. Fordi? Hun synes jeg burde kunne tackle det selv og fordi hun har set sig ond på dem i en eller anden grad. Jeg orker det ikke og nej: Jeg kan ikke bare tackle det. Så skulle hun ikke have sagt noget førend hun var klar til at vi kunne snakke åbent.


Kan ikke huske, om dine forældre er sammen? Det tænker jeg næsten, at de ikke er?

Anyways, så synes jeg, at det er lidt unfair at pålægge dig, at du ikke må snakke med dine nærmeste om det. Så hvis din far er den, du bedst kan snakke med om sådan noget, så synes jeg egentlig bare, at skal gøre det :ae:
8
:lun: Be brave
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 24. jan 2019, 16:43

LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:Min mor har... surprise.... fået slemme bivirkninger af sin kemo og strålebehandling. Mere ved de ikke lige nu fordi hun ikke kan klare undersøgelserne, men det har sat sig på ryg og lunger. Fuck og lort. Jeg tror jeg melder mig ud af 2019 allerede nu hvis man kan :trist:

Og hun har bestemt at jeg ikke må sige noget til min far eller øvrig familie. Fordi? Hun synes jeg burde kunne tackle det selv og fordi hun har set sig ond på dem i en eller anden grad. Jeg orker det ikke og nej: Jeg kan ikke bare tackle det. Så skulle hun ikke have sagt noget førend hun var klar til at vi kunne snakke åbent.


Kan ikke huske, om dine forældre er sammen? Det tænker jeg næsten, at de ikke er?

Anyways, så synes jeg, at det er lidt unfair at pålægge dig, at du ikke må snakke med dine nærmeste om det. Så hvis din far er den, du bedst kan snakke med om sådan noget, så synes jeg egentlig bare, at skal gøre det :ae:

:kys:

De er ikke sammen og generelt plejer hun også at fortælle ham sådan noget FØR hun fortæller mig det.

Jeg tænker, at jeg vil nævne det for ham næste gang vi er sammen, for jeg synes godt nok det er noget møg at tumle med alene. Jeg overvejer også om jeg skal have min psykolog i spil igen, for der kan hun jo ikke forbyde mig noget.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puf » 24. jan 2019, 21:09

Jeg kan ikke slippe tanken om den stakkels 2 årige dreng, der faldt ned i et hul i Malaga :( Synes det er noget af det mest forfærdelige, jeg har hørt længe, og det gør så ondt i mit hjerte... stakkels dreng og stakkels familie
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 26. jan 2019, 10:49

Vi skal holde stor fest i aften i anledning af runde fødselsdage og kobberbryllup, og jeg har diarré...
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 26. jan 2019, 10:54

Sne. Jeg føler mig totalt isoleret hjemme fordi jeg har øget faldtendens. Jeg hader det :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Honningprut » 27. jan 2019, 16:57

Jeg er ved at blive syg, kan jeg mærke. Jeg er simpelthen så træt, at jeg kunne stå op og sove.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 27. jan 2019, 17:50

Puf skrev:Jeg kan ikke slippe tanken om den stakkels 2 årige dreng, der faldt ned i et hul i Malaga :( Synes det er noget af det mest forfærdelige, jeg har hørt længe, og det gør så ondt i mit hjerte... stakkels dreng og stakkels familie

Jeg kan næsten heller ikke bære at han nu er fundet død. Selvom det er lidt barskt at sige, så håber jeg at han døde af faldet, og ikke har været i live i lang tid mens han har været fanget i hullet :trist:
4
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Undtagelsen » 27. jan 2019, 19:01

Tilly skrev:
Puf skrev:Jeg kan ikke slippe tanken om den stakkels 2 årige dreng, der faldt ned i et hul i Malaga :( Synes det er noget af det mest forfærdelige, jeg har hørt længe, og det gør så ondt i mit hjerte... stakkels dreng og stakkels familie

Jeg kan næsten heller ikke bære at han nu er fundet død. Selvom det er lidt barskt at sige, så håber jeg at han døde af faldet, og ikke har været i live i lang tid mens han har været fanget i hullet :trist:


Har lige læst at obduktionen viser, at han døde i faldet.
3
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 27. jan 2019, 20:15

En ny uge truer - ingen udsigt til ny bolig eller nyt job. Kæresten er sendt afsted. Det hele er bare noget røv lige nu.... :(
0

Tilbage til "Generelt"