Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 25. maj 2016, 17:24

Er blevet lidt rød på arme og hals, fordi jeg har stået i kø udenfor i to timer, lige ved middagstid. Har også ondt i hovedet. Det var måske en kende dumt, men når jeg først bliver stædig så kan jeg ikke tale fornuft med mig selv.
Nå, men det var da et godt lagersalg :D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25617

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. maj 2016, 20:12

Har kørt knap 400 km i dag, for at komme på kursus med et par kollegaer...
Da jeg er skide 2 km fra at være hjemme punkterer bilen - ramte en større sten der havde sneget sig ud på vejen.
Alufælgen har også fået et større hak :(
Fucker-lort altså


(at jeg så er snot forkælet, og min mor lånet mig hendes bil, så hun selv tager toget til og fra job imorgen, det pyntede lidt på det hele)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 25. maj 2016, 21:27

Min søster.
Skal i biografen med ældsten imorgen og han er et barn med brug for MEGET struktur og skal forberedes på, når noget ud over det sædvanlige sker.
Så jeg skrev en besked til ham mandag om, at torsdag kommer far og henter ham fra skole og så kommer moster og henter ham hos far og så skal vi i bio og at jeg glæder mig meget.
Her til aften får jeg så en besked fra min søster, at han er forberedt på at jeg henter imorgen....
NEJ, som jeg skrev til ham, så kommer FAR og henter ham og jeg henter hos far.
Gør dig nu lidt umage for helvede!
Så faren og jeg står imorgen med et barn, som ikke helmer før han ved, hvem der "løj" for ham.
Min lille skat :(

Edit: Der var lige en der spurgte til, hvordan vi ville greje den, så jeg gengiver lige her:
Et af hans problemer er netop, at min søsters version af virkeligheden ikke altid er helt den samme som vores andres. Derfor higer han efter, at få sit verdensbillede til at gå op. Siger vi "pyt med det", vil han føle, at han ikke skulle have spurgt. Altså at hans følelse af at være blevet løjet for ikke bliver taget alvorligt. Så vi er nok ude i, at sige at mor nok bare misforstod og at far jo gerne lige ville kramme ham ekstra meget, fordi det er lang tid siden han har set ham.
Senest rettet af kidkomb 26. maj 2016, 09:31, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 25. maj 2016, 21:30

At min far åbenbart har stukket min bedste veninde en negativ kommentar om hvordan jeg håndterer opdragelsen af min søn.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 21:35

Generel tristhed og frustration i dag. Det må godt pakke sammen og fise af inden i morgen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 25. maj 2016, 22:18

En dum hovedpine der har varet hele dagen ( og ikke gad at gå væk selvom jeg tog Panodil og Ibuprofen ) :sur:
0
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 26. maj 2016, 08:43

Mit domæne er blevet købt af en kineser, fordi DK Hostmaster har syltet mine henvendelser. Tak for lort.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 26. maj 2016, 13:01

Mens-smerter og varme holdt mig vågen i nat. Så sov kl 01:30 og skulle op tre timer senere. Humøret er okay, men er fuldstændigt zombieagtigt træt. Og kender jeg mig selv ret, kan jeg på ingen måde sove tidligt i aften, for da kvikker jeg op ... :gisp:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 26. maj 2016, 13:10

At det ser ud til at jeg skal betale en større elregning og bankrenter i juli måned
- havde regnet med at elregningen kom her til juni

er på kh, så ved ikke lige hvor de penge skulle komme fra.

Elselskabet har lavet om i regningerne i år, fordi det er lettere for dem at, de blir betalt 4 gange om året..
Jeg ville hellere betale pr måned, da det andet er for uoverskueligt.. så må de jo lukke for strømmen så :sur:
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 26. maj 2016, 13:13

Aviva skrev:At det ser ud til at jeg skal betale en større elregning og bankrenter i juli måned
- havde regnet med at elregningen kom her til juni

er på kh, så ved ikke lige hvor de penge skulle komme fra.

Elselskabet har lavet om i regningerne i år, fordi det er lettere for dem at, de blir betalt 4 gange om året..
Jeg ville hellere betale pr måned, da det andet er for uoverskueligt.. så må de jo lukke for strømmen så :sur:


Du kan vel sætte af på budgettet til el-regningerne så? Jeg forstår udmærket, hvor du kommer fra, men strømpriserne er jo de samme sådan cirka om du betaler 12 gange om året eller 4 gange om året.
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 26. maj 2016, 17:32

Daphne skrev:
Daphne skrev:Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....


Tak for alle de grønne kort og søde beskeder. De varmer i disse dag, hvor vi bare går hvileløse rundt herhjemme og venter på, at det bliver torsdag, og at alt forhåbentligt er fint.


Efter en lang dag med undersøgelser og ventetid er de kommet frem til, at der er meget lille sandsynlighed for kræft, og at det nok nærmere drejer sig om et mavesår. Så han skal undersøges igen i næste uge i både den ene og den anden ende, så de kan finde ud af, hvad der er galt. Så det hele er ikke overstået endnu, og vi ved intet med sikkerhed, men alligevel tillader vi os, at ånde en lille smule lettere op, da lægen mente risikoen for kræft var ekstrem lille, og hældte en lille smule til mavesår, hvis han absolut skulle give et bud. Det er selvfølgelig heller ikke rart, hvis det er det, men mere håndtérbart end kræft.
18
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 17:53

Daphne skrev:
Daphne skrev:
Daphne skrev:Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....


Tak for alle de grønne kort og søde beskeder. De varmer i disse dag, hvor vi bare går hvileløse rundt herhjemme og venter på, at det bliver torsdag, og at alt forhåbentligt er fint.


Efter en lang dag med undersøgelser og ventetid er de kommet frem til, at der er meget lille sandsynlighed for kræft, og at det nok nærmere drejer sig om et mavesår. Så han skal undersøges igen i næste uge i både den ene og den anden ende, så de kan finde ud af, hvad der er galt. Så det hele er ikke overstået endnu, og vi ved intet med sikkerhed, men alligevel tillader vi os, at ånde en lille smule lettere op, da lægen mente risikoen for kræft var ekstrem lille, og hældte en lille smule til mavesår, hvis han absolut skulle give et bud. Det er selvfølgelig heller ikke rart, hvis det er det, men mere håndtérbart end kræft.


Det kræver altså en lille forsigtig :banan: Jeg krydser stadigvæk dog :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2576
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. maj 2016, 06:29

Et projekt der bare blive ved med at dukke op med nye problemer, selvom det burde være afsluttet for længst. Det har sat sig lige i panden som en dejlig morgenhovedpine. Og alle de høvdinge som var inde over den opgave, synes kun det var interessant da beslutningerne skulle tages.
Nu hvor det viser sig at være dårlige beslutninger, er de pludselig ikke involveret længere.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 27. maj 2016, 07:30

Jeg er vågnet med allergi :sur: men der er ikke pollen i luften :forvirret:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 27. maj 2016, 18:01

Jeg har sindssygt meget hovedpine, tog så endelig en hovedpinespille og slapper af inden jeg kan arbejde videre på min opgave.... og så kommer der en stærk lugt af røg som nu fylder min lejlighed, som om nogen ryger mig ind i ansigtet. Nu har jeg hovedpine og kan ikke trække vejret.
Tak. Jeg skulle nødig føle mig hjemme i mit eget hjem. :træt2:
Senest rettet af Sevii 31. maj 2016, 15:40, rettet i alt 1 gang.
0
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"