Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 17:52

At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 18:03

Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:


Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 2. jan 2016, 18:06

Totalt smadrede hænder (sender lige en tak til den kollega, der har lånt mit skab, låst det efterfølgende og taget nøglen med hjem, så jeg ikke kunne få creme på hænderne hele dagen i går. Røvbanan!! :sur: ), ondt i ryggen og at det er så umanerligt koldt. Kan slet ikke få varmen.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 18:12

Firebird skrev:
Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:


Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.


Jeg kan slet ikke overskue at klæde mig af og skulle i bad haha. Alkohol har jeg slet ikke i huset :blush2: :lol:

Men det med badet må jeg overveje, tak :gogo:
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 3. jan 2016, 15:06

Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skralde » 3. jan 2016, 15:26

Min elskede mor er blevet indlagt og jeg ved meget lidt. Det er formentlig (forhåbentligt!) ikke noget videre alvorligt, men hun har i årevis taget alt for meget på sine skuldre og lyttet for lidt til sin krop, at det skræmmer mig helt vildt. Jeg vil dæleme vil ikke miste hende. :trist:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:07

At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:10

Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.


Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:19

Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.


Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel


Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:21

Ado skrev:
Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.


Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel


Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...


Ej, det er jeg altså ret forarget over. Hvor er det bare ikke en i orden opførsel!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 3. jan 2016, 19:23

Lad os sige det pænt og kalde ham min eks.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
onbird
Indlæg: 54
Tilmeldt: 28. dec 2015, 21:00
Kort karma: 6
Likede indlæg: 60

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf onbird » 3. jan 2016, 19:33

Skænderier med kæresten på hans sidste feriedag. Yay.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 3. jan 2016, 19:42

Kulden. Det er ubehageligt koldt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 22:22

Ado skrev:
Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.


Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel


Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...


Var nok kommet til at spørge hende, hvad hun så ville kalde det, hvis ikke jalousi ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 3. jan 2016, 22:32

En (lille - heldigvis) forbrænding med fritureolie, som udelukkende skyldes mit eget klumseri... :stoned:
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"