Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lykke » 27. mar 2016, 16:35

Fio skrev:Den lammekølle jeg står med synes jeg ikke lugter godt/rigtigt, venter på min kæreste kan tjekke den (han er efter persille), det er en dyr fersk dansk øko én. Den burde f. være i orden. Er bare SÅ træt af kød der ikke er i orden. Juleaften var den også gal med ænderne, og vi havde en træls oplevelse for ikke så længe siden med nogle andebryster.


Øv! Endte den med at blive spist?
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 27. mar 2016, 17:34

Jeg er begyndt at få ondt i halsen. Gå så væk!
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 27. mar 2016, 17:45

En datter der startede midt nat med opkast og feber. Så der har ikke været meget søvn til hverken hende eller mig.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 27. mar 2016, 18:32

Min mor fortalte mig i dag, at min moster arbejder det sted hvor en pædagog i fredags blev stukket ihjel af en psykotisk beboer. Min moster er ikke selv bange for at tage på arbejde, men vi andre er klart nok lidt mere nervøse. Især når vi så hører hvordan tingene rent faktisk fungerer i psykiatrien :/ gerningsmanden gik åbenbart med kniv (kniv, psykose og stofmisbrug er ikke en fed kombo) og de ansatte har flere gange meldt det til politiet, som så sent som i sidste uge ransagede hans bolig. Men manden kan jo bare gå ned i føtex og købe en ny. Suk.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 27. mar 2016, 18:42

Jeg er sulten hele tiden!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 27. mar 2016, 19:33

Den prop der sad på mit "gode" øre (i 2 uger) er nu flyttet over til det "dårlige" øre, men nu kan jeg da i det mindste høre..
Så gå da væk, din dumme virus!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 28. mar 2016, 09:49

Kom i tanke om at jeg snart har brugt aprils penge..... Og det er altså stadig marts!
Hurra for at skattepengene kommer retur i april måned.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 28. mar 2016, 09:55

At nogen har været i baggården og rode skraldecontainerne igennem og efterladt hovedparten af indholdet på jorden så det nu flyver rundt over det hele og lugter.

Det generer mig fordi det er grimt og lugter, det giver sig selv, men endnu mere fordi gårdmanden skal bruge tid på sådan noget når han har så mange andre ting han skal lave. Han er ikke ansat til at samle skrald, men kommunens skraldemænd, som tømmer containerne, går jo heller ikke rundt og samler op på den måde, så gårdmanden ender jo nok med at gøre det alligevel (også fordi han er utrolig sød).

Men det generer mig nok mest af alt fordi der ikke burde være mennesker i Danmark som har brug for at rode i skraldespande for at overleve.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 10:00

Min enormt sure mand, som mener at ferie er noget fanden har skabt og kun, hvis det er på hans præmisser.
Samtidig vil han så sent som muligt på arbejde, hvilket betyder, at jeg igen-igen står med et barn, der kommer for sent i seng, taget i betragtning af at det er skole/arbejde i morgen OG mit frirum i aften som skulle bruges på "mig" tid (ny neglelak & div. kvinde-smukkeserende-ting) er væk!
Damn it.

På positiv-siden (nu vil jeg ikke tage det ud af kontekst :D ) har jeg åbenbart lampet ham én i søvne, da han begyndte at nusse kl. 7.30.
a) det er alt for tidligt i en ferie / eller bare en fridag.
b) jeg får langt fra søvn nok, når han er hjemme (og nej, ikke pga. sex) og
c) ja.. jeg ved godt, hvad klokken er slået. Men det løser sig på sigt, går jeg ud fra.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 13:44

Rosa Espinosa skrev:Min mor sendte et billede af et maleri, som jeg malede til hendes veninde for mange år siden. Kunne slet ikke huske det maleri og det fik mig til at tænke over hvornår jeg sidst har malet noget. Det er åbenbart flere år siden, hvilket næsten fik mig til at græde ved tanken over det. Tidligere var det at male en stor del af min identitet og noget som hjalp mig med at få udtrykt en masse følelser. Nu er det slet ikke en del af mit liv.

Måske et dumt spørgsmål, men kunne du begynde igen?
:ae:
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 28. mar 2016, 17:01

Jeg klemte min finger mellem to skabslåger og rev næsten huden af. Det gjorde så ondt, at jeg næsten kastede op. Og da jeg ville ringe til min mor for at blive trøstet, tog hun ikke telefonen. :whine:
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Velvet-Goldmine » 29. mar 2016, 08:53

At det æg jeg valgte at koge i morges var af den forræderiske slags der har lagt blommen helt ned i den ene ende, så den søde forventning om perfekt blødkogt æg udskiftes med realiteten om rå hvide i den ene ende og hårdkogt blomme i den anden.

Så ved man bare at det bliver en dårlig dag.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 29. mar 2016, 09:17

Flere til har påvirket min dag.

Ikke ret meget søvn i nat.

Gamle Laban (kat) er begyndt at gå og bræge (det er ikke almindelig miau) fordi han vil lukkes ud og ind konstant. Og det hjælper ikke bare at smide ham ud, for så går der ikke ret lang tid så står han udenfor og bræger og vil ind, og kommer vi ikke hurtigt nok begynder han samtidig at stå og kradse op af vores nye døre eller vinduer :cuss:
Det endt med jeg lukkede ham inde på toilettet.

Kort efter vågnede datteren så med ondt i maven, så min alene dag er så blevettil, underhold småsyg datter dag :/
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 29. mar 2016, 09:29

Studsgaard skrev:Flere til har påvirket min dag.

Ikke ret meget søvn i nat.

Gamle Laban (kat) er begyndt at gå og bræge (det er ikke almindelig miau) fordi han vil lukkes ud og ind konstant. Og det hjælper ikke bare at smide ham ud, for så går der ikke ret lang tid så står han udenfor og bræger og vil ind, og kommer vi ikke hurtigt nok begynder han samtidig at stå og kradse op af vores nye døre eller vinduer :cuss:
Det endt med jeg lukkede ham inde på toilettet.

Kort efter vågnede datteren så med ondt i maven, så min alene dag er så blevettil, underhold småsyg datter dag :/

Æv! Bare æv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 29. mar 2016, 09:31

Elev udbryder:"Det er længe siden, jeg har set dig. Har du egentlig ikke fået flere rynker?"

:sur:
(og det kan godt være, jeg ser mere brugt ud. Jeg dur heller ikke til det der skift til sommertid, og har sovet ad bæ til i nat.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"