Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 3. nov 2016, 16:59

Min mor. Jeg overvejer bare at nikke hende en springskalle og få det overstået.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 4. nov 2016, 08:01

Afslag på et studiejob jeg virkelig gerne ville have haft.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 4. nov 2016, 09:38

Annione skrev:At jeg ikke kan finde ud af at sende ansøgning til det job, som jeg gerne vil søge. De har sådan et elektronisk ansøgnings program, så man får mail om nye stillinger. Men den stilling jeg søger har været slået op i et stykke tid, så den får jeg selvfølgelig ikke mail om.......... FFS! Man kan ikke vælge en skid, eller trykke på noget som helst link. Nada! :sur: :evil:


Er det så ikke, fordi stillingen ikke er åben længere?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 4. nov 2016, 09:55

ManicNinja skrev:
Annione skrev:At jeg ikke kan finde ud af at sende ansøgning til det job, som jeg gerne vil søge. De har sådan et elektronisk ansøgnings program, så man får mail om nye stillinger. Men den stilling jeg søger har været slået op i et stykke tid, så den får jeg selvfølgelig ikke mail om.......... FFS! Man kan ikke vælge en skid, eller trykke på noget som helst link. Nada! :sur: :evil:


Er det så ikke, fordi stillingen ikke er åben længere?


Nej. Jeg var åbenbart blind. Da min mand kom hjem var jeg rasende - så han kiggede på det og spurgte om jeg havde set linket med; "Send ansøgning". Det havde jeg ikke :blush:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 4. nov 2016, 10:02

Annione skrev:
ManicNinja skrev:
Annione skrev:At jeg ikke kan finde ud af at sende ansøgning til det job, som jeg gerne vil søge. De har sådan et elektronisk ansøgnings program, så man får mail om nye stillinger. Men den stilling jeg søger har været slået op i et stykke tid, så den får jeg selvfølgelig ikke mail om.......... FFS! Man kan ikke vælge en skid, eller trykke på noget som helst link. Nada! :sur: :evil:


Er det så ikke, fordi stillingen ikke er åben længere?


Nej. Jeg var åbenbart blind. Da min mand kom hjem var jeg rasende - så han kiggede på det og spurgte om jeg havde set linket med; "Send ansøgning". Det havde jeg ikke :blush:


Haha! Åh, man føler sig så dum! :) Men godt du fandt ud af det. Og held og lykke.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 4. nov 2016, 14:26

Jeg har været i min farmor og farfars hus for sidste gang idag. De er lige flyttet i lejlighed da de begge er over 80 og gerne vil flytte imens det er et valg de selv tager, og de kan ikke længere så godt holde den store flotte have de har til deres hus.

Jeg kan egentligt ikke forklare hvorfor, men for pokker hvor blev jeg ked af det da jeg kom hjem og tænkte over jeg aldrig mere skal besøge dem i huset, og nogle (jule)traditioner ikke længer holdes da de nu ikke har plads mere.

Både min mor og far samt mormor, da hun levede, har været flyttet og der har jeg aldrig følt sådan her. Måske er det fordi det er et tegn på de er ved at være gamle eller at de er de eneste der altid har været samme sted hele mit liv. Jeg kan ikke forklare det, men det er virkelig ikke sport sjovt.
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puf » 4. nov 2016, 14:54

At jeg er en spade som endnu engang har formået ikke at tænke mig om før jeg handler - med store konsekvenser :whine:
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 4. nov 2016, 15:15

At udsigten til en tur til gynækolog på onsdag, kan give mig en klump i halsen, og rystende hænder. :genert: :rulle: :(
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 4. nov 2016, 16:00

Min kæreste er umotiveret blevet truet og udsat for vold på sit arbejde og har tilbragt dagen med politiafhøring og skadestue :( Han har ganske vist et uniformsjob, men dette var ganske langt fra noget, man kunne have forberedt sig på. Vedkommende blev afhentet af politiet på stedet og sigtet for vold (hvilket er optaget på fire overvågningskameraer og overværet af en masse vidner, så den er klar nok), men det er fandme godt nok træls.
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 5. nov 2016, 09:42

At jeg solgte en iPad i en salgsgruppe på fb for en uge siden... Og nu vil køber fandme have at handlen skal gå tilbage, fordi "den taber netværk en gang i mellem"
Kunne det eventuelt være dit eget lorte WiFi?
Kunne jeg eventuelt tænkes at have brugt pengene, når jeg ikke har hørt fra dig i en uge?
Spadenar!
0
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 10:08

Mine børn
0
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:14

Min kæreste. Han købte det forkerte morgenbrød. Så irriterende at glæde sig til en lækker snegl og kaffe, også er der en spandauer!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2016, 10:14

Dime skrev:At jeg solgte en iPad i en salgsgruppe på fb for en uge siden... Og nu vil køber fandme have at handlen skal gå tilbage, fordi "den taber netværk en gang i mellem"
Kunne det eventuelt være dit eget lorte WiFi?
Kunne jeg eventuelt tænkes at have brugt pengene, når jeg ikke har hørt fra dig i en uge?
Spadenar!


Hahaha! Åh, hvor er vedkommende dog tåbelig. Hvis han/hun ønsker reklamationsret og to års garanti, så kunne det være, at vedkommende skulle købe sin tablet fra ny i stedet for at krejle i en eller anden Facebookgruppe. Jeeeez ...!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 5. nov 2016, 10:37

... Og det fucker min zen op... Og jeg skal bruge min zen i dag!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 5. nov 2016, 12:08

At min far som altid kommer for sent. I det mindste dukker han op - håber jeg.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"