Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2015, 21:38

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:Sådan en kraftidiot her... jamen jeg mangler ord, det gør mig godt nok trist.

idiot.jpg

Hva'ba?? Fedt, at nogen tog et billede af ham og offentliggør det (ja, det må man ikke sige, men det gør jeg alligevel!) Det er grænser for, at hvad man kan tillade sig uden at der bliver konsekvenser. Jeg håber han får en ordentlig endefuld! -altså ikke som i fysisk vold, men andet passende scenarie, som kan gøre ham opmærksom på, hinsides al tvivl, hvor foragteligt den brede befolkning ser på hans afstumpede, stupide, uempatiske og øretæveindbydende opførsel!


Ja det er ualmindeligt forfærdeligt :(
Jeg fandt det for øvrigt på Johanne Schmidt-Nielsens FB: https://www.facebook.com/johanneschmidt ... permPage=1
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 8. sep 2015, 04:49

kidkomb skrev:At jeg idag har følt mig nødsaget til, at bede jubii om at slette min bruger og alle indlæg, fordi det simpelthen er for nemt efterhånden, at gætte hvem jeg er, som det ser ud nu.

Jeg har haft den profil i 9 år og det er røvåndssvagt, men det går ikke længere. Jeg har nogle børn at tænke på og jeg har min anonymitet i forhold til kæreste, familie og arbejde at tænke på.
Øv :(


Må jeg spørge, hvad der gør, at den nu er for nem, at se igennem?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 8. sep 2015, 08:35

Tibbler skrev:
kidkomb skrev:At jeg idag har følt mig nødsaget til, at bede jubii om at slette min bruger og alle indlæg, fordi det simpelthen er for nemt efterhånden, at gætte hvem jeg er, som det ser ud nu.

Jeg har haft den profil i 9 år og det er røvåndssvagt, men det går ikke længere. Jeg har nogle børn at tænke på og jeg har min anonymitet i forhold til kæreste, familie og arbejde at tænke på.
Øv :(


Må jeg spørge, hvad der gør, at den nu er for nem, at se igennem?

Mængden af info jeg har delt.
Edit; jeg må også blankt erkende at den nuværende situation derinde gør, at jeg ikke føler mig tryg ved dem. Hverken i forhold til feks hackere (de virker ærlig talt som om de ikke har styr på en fløjtende, eller endnu værre; er lidt ligeglade) eller i forhold til, deres ønske om, at have flere rettighedet end de egentlig har. At de først afslog og siden kørte spørgsmålet forbi en advokat uden på noget tidspunkt at tilkendegive at de havde i sinde at tilgodese brugernes ønsker gør mig utryg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 8. sep 2015, 11:49

kidkomb skrev:
Tibbler skrev:
kidkomb skrev:At jeg idag har følt mig nødsaget til, at bede jubii om at slette min bruger og alle indlæg, fordi det simpelthen er for nemt efterhånden, at gætte hvem jeg er, som det ser ud nu.

Jeg har haft den profil i 9 år og det er røvåndssvagt, men det går ikke længere. Jeg har nogle børn at tænke på og jeg har min anonymitet i forhold til kæreste, familie og arbejde at tænke på.
Øv :(


Må jeg spørge, hvad der gør, at den nu er for nem, at se igennem?

Mængden af info jeg har delt.
Edit; jeg må også blankt erkende at den nuværende situation derinde gør, at jeg ikke føler mig tryg ved dem. Hverken i forhold til feks hackere (de virker ærlig talt som om de ikke har styr på en fløjtende, eller endnu værre; er lidt ligeglade) eller i forhold til, deres ønske om, at have flere rettighedet end de egentlig har. At de først afslog og siden kørte spørgsmålet forbi en advokat uden på noget tidspunkt at tilkendegive at de havde i sinde at tilgodese brugernes ønsker gør mig utryg.


Jeg er også meget opmærksom på, hvad jeg skriver på nettet. Så jeg kan godt forstå, du tager forbehold, hvis du føler, du er kommet til at fortælle for meget.
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Minionine » 8. sep 2015, 13:43

At vi har haft indbrud! :shock:
Heldigvis har de ikke taget noget, men der er rodet i alle skabe og skuffer. Føj, det er ubehageligt!
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 8. sep 2015, 13:50

Minionine skrev:At vi har haft indbrud! :shock:
Heldigvis har de ikke taget noget, men der er rodet i alle skabe og skuffer. Føj, det er ubehageligt!

Åh nej, det var synd! :(
Jeg har også prøvet det, det er rigtig ubehageligt. :ae:
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 8. sep 2015, 14:09

At jeg er blevet syg fem uger inde i min prøvetid. Jeg ligger RET lunt i svinget på min arbejdsplads, det er ikke sådan, men det er fandme ikke fedt, når jeg ved, at det hele står i flammer deroppe. Jeg har været nødt til at gå hjem i dag, fordi jeg hostede sådan og har feber, så jeg næsten ikke kunne sidde på stolen. Argh :(
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 10. sep 2015, 05:17

Hovedpine
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 10. sep 2015, 09:28

Kombinationen migræne, menstruationssmerter og travlhed på jobbet :s
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 11. sep 2015, 10:50

At jeg er kommet ind i et nyt medicintilskuds-år, så de næste par måneder bliver dyre.

At mine unger først kommer i morgen formiddag, istedet for lige om lidt.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. sep 2015, 13:10

At jeg snart har hygget den halve dag væk!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 05:35

At min mor ikke fik slukket sit vækkeur rigtigt, så jeg blev vækket af det... Klokken freaking 4:50!!! :evil: :cuss: :træt3: Og nej jeg kunne ikke falde i søvn igen med det samme

Jeg skrider i seng igen. Godnat
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 14. sep 2015, 08:12

At et par af mine kollegaer lige har skullet "stikke" til mig over at jeg måtte gå syg hjem i fredags :nej:
Jeg har i forvejen skidesvært ved ikke at få dårlig samvittighed...det hjælper sgu ærlig talt ikke, at de to k*llinger skal komme med kommentarer :træt3:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2015, 14:05

En forskrækkelse, den er dog gået over nu :-D
Lille tør plet på min fod havde pludselig fået en uhyggelig rund mørk udvækst! Shit jeg nåede igen-igen at se mig selv som terminal hudkræftpatient... for pokker da!
Indtil jeg ved nærmere eftersyn opdagede at låsen til en ørenring på mærkværdig vis var røget ned og landet lige på den røde plet. Phew. Katastrofe afværget endnu en gang.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 14. sep 2015, 15:20

At det stadig er så besværligt for Ozzy at spise tørkost. Han må virkelig godt snart lære det.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"