Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 12. okt 2015, 01:15

Bøtte skrev:
Aima skrev:
Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:
Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.


Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?


Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Tak :kys:


Jeg ved godt, det her ikke er nødvendigt at sige overhovedet, men nu gør jeg det alligevel, det er sådan helt tvangshandlingsagtigt for mig.
Pas på dine øjne! Der er virkeligt ikke langt fra ører til øjne, jo. Pas på, pas på, pas på!

Sorry, var nødt til det. :genert: Og god bedring :ae:


Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:


Min øjenlæge har fortalt at det ofte sker, at ørebetændelse efterfølges af øjenbetændelse. Udover, naturligvis, almindelig påpasselighed, håndvask mm. kan man også skylle øjnene. Man kan købe sådan et lille kit til det på apoteket :)
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2015, 16:54

Jeg var ikke ubetinget happy da jeg kom hjem til et værelse hvor alt - og jeg mener ALT (sengetøj, dyne, puder, vindueskarm, vand og madskåle, kradsetræ, skrivebord, gulvtæppe, selv væggen mm.) var smurt ind i katteafføring :badr: Selv katten var smurt ind på bagpartiet!

Suuuuuk... Hovedrengøring og en stakkels kat der skulle have hjælp til et bad. Det har han alligevel aldrig gjort før så det har forhåbentlig været et uheld
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kyle » 12. okt 2015, 19:41

Min deltidssygemelding er blevet forlænget i foreløbig 14 dage :(
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 12. okt 2015, 21:00

2SHY skrev:Jeg var ikke ubetinget happy da jeg kom hjem til et værelse hvor alt - og jeg mener ALT (sengetøj, dyne, puder, vindueskarm, vand og madskåle, kradsetræ, skrivebord, gulvtæppe, selv væggen mm.) var smurt ind i katteafføring :badr: Selv katten var smurt ind på bagpartiet!

Suuuuuk... Hovedrengøring og en stakkels kat der skulle have hjælp til et bad. Det har han alligevel aldrig gjort før så det har forhåbentlig været et uheld


Føj, det lyder ulækkert! :puke:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2015, 21:11

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Jeg var ikke ubetinget happy da jeg kom hjem til et værelse hvor alt - og jeg mener ALT (sengetøj, dyne, puder, vindueskarm, vand og madskåle, kradsetræ, skrivebord, gulvtæppe, selv væggen mm.) var smurt ind i katteafføring :badr: Selv katten var smurt ind på bagpartiet!

Suuuuuk... Hovedrengøring og en stakkels kat der skulle have hjælp til et bad. Det har han alligevel aldrig gjort før så det har forhåbentlig været et uheld


Føj, det lyder ulækkert! :puke:

Det var det også. Min reaktion var sådan ca. :ad!: :8: :nerve: :shock: :puke: :badr: :whine:

Nu er der blevet lavet massiv hovedrengøring, alt der kunne vaskes er blevet losset i vaskemaskinen med så høj temperatur det kunne trække og det stakkels kræ måtte have et bad. Jeg tror jeg bryder grædende sammen hvis jeg kommer hjem til det samme i morgen. Jeg er først hjemme kl 18 formodentlig og så er det ikke lige der jeg skal til at gå og gøre rent
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 13. okt 2015, 05:03

Massivt søvnunderskud. Det bliver en hård dag når man først er hjemme kl 18 :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 13. okt 2015, 05:05

Har spist mad med jalapenos og vil gerne ha mine kontakt linser ud... Rimelig umulig opgave, fingre ikke til det og linserne sidder virkelig godt fast idag :whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 13. okt 2015, 06:35

En begyndende halsbetændelse og forkølelse. Og der er absolut ingen mulighed for at tage en sygedag når det bliver værre :( Jeg krydser fingre for, at det først slår igennem i slutningen af ugen, jeg har weekend-fri.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. okt 2015, 06:43

At vågne op med ru hals og begyndende snotnæse :(
For tiden er sygdom dobbeltslemt, fordi det samtidig betyder, at jeg ikke kan se min mor pga. hendes lave immunforsvar.
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Garfield » 13. okt 2015, 07:25

At jeg intet har hørt fra de to firmaer, jeg har sendt jobansøgninger til udover deres standard retursvar, hvor de bekræfter modtagelse af ansøgningen.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 13. okt 2015, 08:54

At tingene bare ikke klapper som de skal i dag og det kan jeg mærke at jeg VIRKELIG har behov for at det gør

Mentalt er jeg hjemme ved min kat som forhåbentlig har det bedre i dag end i går
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 13. okt 2015, 10:08

At jeg har det mest fucked up fordøjelsessystem. Spiste kartoffelpizza i fredags og blev hundesyg af det efterfølgende. Har prøvet at piske maven i form igen ved at spise forsigtigt, så i går spiste jeg en omelet, hvilket hjalp mig, sidst jeg havde det sådan her. Min reaktion denne gang: en forværring :trist: I dag er der kun få dage, før vi skal ud og spise med kærestens forældre og i Tivoli, en gave, som vi har givet dem i anledning af deres 40 års bryllupsdag, og nu kan jeg bare intet! Er virkelig syg med smerter, kvalme og bare rigtig skidt tilpas, og jeg havde sådan glædet mig :whine: I flere måneder har alt kun stået på pasning og pleje af og bekymring over syg kat, og jeg havde sådan glædet mig til endelig at skulle lidt ud og have lidt rare oplevelser. Jeg lider af uspecificeret kronisk sygdom/problemer i forhold til mave og tarmsystem, og jeg er så fucking træt af, hvordan det skal ødelægge så meget for mig :sur: Det værste er næsten, at jeg aldrig aner, hvad jeg kan spise for at få det bedre. Noget, jeg får det godt af eller tåler i en periode, mens jeg har det dårligt (eller er frisk for den sags skyld), bliver jeg syg af, næste gang jeg spiser det. Det er bare totalt håbløst, og nu ødelægger jeg bare det hele med mit dårlige helbred :whine:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 13. okt 2015, 11:42

Pussikat82 skrev:At jeg har det mest fucked up fordøjelsessystem. Spiste kartoffelpizza i fredags og blev hundesyg af det efterfølgende. Har prøvet at piske maven i form igen ved at spise forsigtigt, så i går spiste jeg en omelet, hvilket hjalp mig, sidst jeg havde det sådan her. Min reaktion denne gang: en forværring :trist: I dag er der kun få dage, før vi skal ud og spise med kærestens forældre og i Tivoli, en gave, som vi har givet dem i anledning af deres 40 års bryllupsdag, og nu kan jeg bare intet! Er virkelig syg med smerter, kvalme og bare rigtig skidt tilpas, og jeg havde sådan glædet mig :whine: I flere måneder har alt kun stået på pasning og pleje af og bekymring over syg kat, og jeg havde sådan glædet mig til endelig at skulle lidt ud og have lidt rare oplevelser. Jeg lider af uspecificeret kronisk sygdom/problemer i forhold til mave og tarmsystem, og jeg er så fucking træt af, hvordan det skal ødelægge så meget for mig :sur: Det værste er næsten, at jeg aldrig aner, hvad jeg kan spise for at få det bedre. Noget, jeg får det godt af eller tåler i en periode, mens jeg har det dårligt (eller er frisk for den sags skyld), bliver jeg syg af, næste gang jeg spiser det. Det er bare totalt håbløst, og nu ødelægger jeg bare det hele med mit dårlige helbred :whine:


Det lyder godt nok som en virkelig træls og frustrerende situation, min sympati til dig :ae: :ae:

... At min telefon skaber sig. Først virker browseren ikke ordentligt og har ikke gjort det i flere dage. Og nu gider den heller ikke opdatere mails længere. Møgirriterende.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 13. okt 2015, 11:52

Pandesteg skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg har det mest fucked up fordøjelsessystem. Spiste kartoffelpizza i fredags og blev hundesyg af det efterfølgende. Har prøvet at piske maven i form igen ved at spise forsigtigt, så i går spiste jeg en omelet, hvilket hjalp mig, sidst jeg havde det sådan her. Min reaktion denne gang: en forværring :trist: I dag er der kun få dage, før vi skal ud og spise med kærestens forældre og i Tivoli, en gave, som vi har givet dem i anledning af deres 40 års bryllupsdag, og nu kan jeg bare intet! Er virkelig syg med smerter, kvalme og bare rigtig skidt tilpas, og jeg havde sådan glædet mig :whine: I flere måneder har alt kun stået på pasning og pleje af og bekymring over syg kat, og jeg havde sådan glædet mig til endelig at skulle lidt ud og have lidt rare oplevelser. Jeg lider af uspecificeret kronisk sygdom/problemer i forhold til mave og tarmsystem, og jeg er så fucking træt af, hvordan det skal ødelægge så meget for mig :sur: Det værste er næsten, at jeg aldrig aner, hvad jeg kan spise for at få det bedre. Noget, jeg får det godt af eller tåler i en periode, mens jeg har det dårligt (eller er frisk for den sags skyld), bliver jeg syg af, næste gang jeg spiser det. Det er bare totalt håbløst, og nu ødelægger jeg bare det hele med mit dårlige helbred :whine:


Det lyder godt nok som en virkelig træls og frustrerende situation, min sympati til dig :ae: :ae:

... At min telefon skaber sig. Først virker browseren ikke ordentligt og har ikke gjort det i flere dage. Og nu gider den heller ikke opdatere mails længere. Møgirriterende.


Tak, det er noget rigtig møg :trist: Vi kan ikke engang flytte dagen, fordi kæresten har fået særligt fri til at kunne tage afsted nu, så det er bare noget fuck, det hele :(
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf vibbsen » 13. okt 2015, 13:03

At jeg vågnede klokken 5 i morges og havde det virkelig skidt......En ordentlig gang bræk/skide syge. :tie:

Og for at det så ikke skal være løgn så glemte vi at lukke fryseren i søndags da vi var i den. Så alting var tøet op og lige til at smide ud :cuss: :cuss: :cuss:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Generelt"