Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 5. maj 2018, 19:46

Nærmest ingen søvn pga tanker om konfirmationen. Det havde ellers gået så godt indtil i aftes. Men i nat og idag har min stress og depression virkelig fyldt og domineret.

Min fornuft kan godt sige vi har styr på det. Men min hjerne og krop går amok.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. maj 2018, 14:06

Dagen er gået alt for hurtigt - som søndage af en eller anden grund altid gør. I går havde jeg planer om at sidde ude det meste af dagen i dag. Det endte med, at jeg lige skulle se to programmer, jeg havde optaget, så jeg kunne få plads på disken til et program, jeg skal optage i aften, og så måtte jeg lige gøre rent, da manden truede med at tage sin dykkerbuddy med hjem. Bagefter var jeg afsindigt træt, så sofaen blev indtaget halvanden time.

Nu har jeg dog fundet min bog og må trække en havestol ud i græsset i solen, for terrassen ligger nu i skygge. Og dykkerbuddyen kom ikke med hjem alligevel, så jeg kunne egentlig have sparet mig. Pis os'!
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 9. maj 2018, 11:10

At være på arbejde. Jeg var sygemeldt i går fordi jeg har overbelastet min ryg, og jeg burde heller ikke være på arbejde i dag. Men vores team er i forvejen nede med 3 ud af 5 medarbejdere. Jeg håber de nu ærgrer sig over at de fyrede to afløsere i sidste uge.
Lige p.t. er produktiviteten i vores team helt nede på vågeblus. Det er jeg ikke i tvivl om at der bliver lagt mærke til.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skorstenen » 9. maj 2018, 11:34

At vores allesammens Morten er rejst over på den anden side. Verden er virkelig blevet et mindre sjovt sted.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skorstenen » 9. maj 2018, 11:36

Rikke skrev:Hovedpine...
Tog et pinligt styrt herhjemme i går eftermiddags, hvor jeg bankede højre side af fjæset ind i en radiator. Det kan mærkes i dag :(

AV!

Det har jeg engang gjort ind i en træstamme. Jeg ved ikke hvorfor man ikke tager fra, men det var også fuldbyrdet mærk-dit-ansigt-mod-træstamme.

God bedring, håber ikke du får et blåt øje eller andet.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skorstenen » 9. maj 2018, 11:39

OberstNasig skrev:Vores fryser har været slukket ved et uheld! Så nu har jeg tømt den for virkelig ildelugtende fødevarer og råddent kød. Det har sandsynligvis stået sådan i mindst 4 dage.
Men der ligger bare en sø af kødsaft i bunden, som jeg ikke aner, hvad vi skal stille op med, men nu fryser vi det og håber, at vi kan hakke det ud derfra, for derefter at afvaske og desinficere skidtet mange gange, før den skal bruges igen.

Føj, for satan!


Kan du ikke få det op med en øse, og derefter en fejebakke? I stedet for at begynde at hakke løs, du risikerer at lave huller i fryseren.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf girl_beat » 9. maj 2018, 11:42

Skorstenen skrev:At vores allesammens Morten er rejst over på den anden side. Verden er virkelig blevet et mindre sjovt sted.

Det så jeg også lige... Er sgu lidt trist at tænke på :mellow:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf godtnavn » 9. maj 2018, 22:35

At min computer spontant valgte at genstarte og opdaterer mens jeg lavede frokost, og tog 3 timers eksamensnoter med sig i opdateringens grav. Har først lige opdaget det da jeg har arbejdet med noget andet eksamensrelateret eftermiddag/aften. Nu får jeg ekstra travlt i morgen...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 10. maj 2018, 10:33

Jeg vågnede med kraftig hovedpine. Den er slået en smule ned i venstre side, men det gør stadig ondt i højre side af panden, højre øje og højre bihule ned til næseboret. Pis nu af, altså!

Efter en længere periode uden hovedpine, har jeg nu haft anfald grænsende til migræne i tre dage.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf klumphen » 11. maj 2018, 19:33

Jeg blev snydt for en pizza! :/
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf OberstNasig » 12. maj 2018, 20:44

Skorstenen skrev:
OberstNasig skrev:Vores fryser har været slukket ved et uheld! Så nu har jeg tømt den for virkelig ildelugtende fødevarer og råddent kød. Det har sandsynligvis stået sådan i mindst 4 dage.
Men der ligger bare en sø af kødsaft i bunden, som jeg ikke aner, hvad vi skal stille op med, men nu fryser vi det og håber, at vi kan hakke det ud derfra, for derefter at afvaske og desinficere skidtet mange gange, før den skal bruges igen.

Føj, for satan!


Kan du ikke få det op med en øse, og derefter en fejebakke? I stedet for at begynde at hakke løs, du risikerer at lave huller i fryseren.



Tjo, måske, men jeg tør godt tage chancen, hvis det bliver gjort forsigtigt. Materialet virker hårdt.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Skorstenen » 12. maj 2018, 20:58

Rikke skrev:
Skorstenen skrev:
Rikke skrev:Hovedpine...
Tog et pinligt styrt herhjemme i går eftermiddags, hvor jeg bankede højre side af fjæset ind i en radiator. Det kan mærkes i dag :(

AV!

Det har jeg engang gjort ind i en træstamme. Jeg ved ikke hvorfor man ikke tager fra, men det var også fuldbyrdet mærk-dit-ansigt-mod-træstamme.

God bedring, håber ikke du får et blåt øje eller andet.

Jeg havde en cola i den ene hånd og en smøg i den anden. Det giver man jo ikke bare slip på, for at redde sit ansigt :rulle:
Sådan her så jeg ud morgenen efter


Sådan her så mit øjenlåg så pludseligt ud i morges, da jeg vågnede. 4 dage efter?!
quote]

Tyngdekraft.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2018, 09:48

Myrer. Jeg er så træt af at have stuen fuld af myrer på det her tidspunkt af året.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2018, 10:06

Zinde skrev:
LadyFox skrev:Myrer. Jeg er så træt af at have stuen fuld af myrer på det her tidspunkt af året.

Det her er virkelig effektivt:

https://skadedyrshop.dk/myrelokkedase-2 ... elige.html

Tak.
Sidste år satte jeg de der grønne lokkedåser man kan købe i Matas og supermarkeder, og de hjalp også fint. Jeg er bare ikke vildt glad for det da jeg har dyr i hjemmet, men de kan jo heldigvis stilles så dyr ikke kan komme til dem, men det er så ikke de mest oplagte steder.

Det er bare klamt, i forgårs var der ingen, nu er der MANGE.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2018, 13:54

Zinde skrev:
LadyFox skrev:
Zinde skrev:
LadyFox skrev:Myrer. Jeg er så træt af at have stuen fuld af myrer på det her tidspunkt af året.

Det her er virkelig effektivt:

https://skadedyrshop.dk/myrelokkedase-2 ... elige.html

Tak.
Sidste år satte jeg de der grønne lokkedåser man kan købe i Matas og supermarkeder, og de hjalp også fint. Jeg er bare ikke vildt glad for det da jeg har dyr i hjemmet, men de kan jo heldigvis stilles så dyr ikke kan komme til dem, men det er så ikke de mest oplagte steder.

Det er bare klamt, i forgårs var der ingen, nu er der MANGE.


De grønne virker slet ikke tilstrækkeligt her.
Vi havde en helt hær af myrer på sofabordet fra den ene dag til en anden :badr: Et par timer efter jeg satte eco-bøtten frem, var de alle sammen væk.


Sofabordet er også målet her. Det er så ucharmerende.
0
...

Tilbage til "Generelt"