Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf achillaxedprune » 16. sep 2016, 19:55

Det er lige gået op for mig, at jeg kommer til at gå glip af julefrokoster og en ordentlig nytårsaften i år. :(
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 16. sep 2016, 20:08

sortkaffe skrev:
Ado skrev:En kæmpe edderkop igen. :( Ej, men for fanden, den var kæmpe. Trampede hen foran mine (bare) fødder, da jeg sad ude på terrandaen med min søn. Min søn rendte ind efter edderkoppegiften, men jeg gik i panik og kunne ikke vente, så jeg greb det første jeg kunne få fat på og hamrede det ned over dyret. Den døde. Ikke helt af slaget, men et par sprøjt gift gjorde arbejdet færdigt. Og nu har jeg pillet glasskår ud af fingeren, fordi - tadaa - jeg var så snotdum at hamre en glasstage/hurricane ned over den med fuld knald.

jeg hader hader hader edderkopper .. og jeg hader at jeg er så bange for dem

Ja. :trist:

Det tager mig en evighed at komme i seng. Jeg skal undersøge hele soveværelset og lyse under sengen med edderkoppegoften klar, inden jeg tør kravle under dynen og slukke lyset.
De små har jeg det efterhånden roligt med. Men de store husedderkopper...åh nej. Denne i aften var så stor, at da den lå død, fyldte den hele bredden på sådan en træplanke man bruger som terrassegulv. Dens ben var kæmpe. Og kroppen... :shock:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sortkaffe » 16. sep 2016, 20:11

Ado skrev:
sortkaffe skrev:
Ado skrev:En kæmpe edderkop igen. :( Ej, men for fanden, den var kæmpe. Trampede hen foran mine (bare) fødder, da jeg sad ude på terrandaen med min søn. Min søn rendte ind efter edderkoppegiften, men jeg gik i panik og kunne ikke vente, så jeg greb det første jeg kunne få fat på og hamrede det ned over dyret. Den døde. Ikke helt af slaget, men et par sprøjt gift gjorde arbejdet færdigt. Og nu har jeg pillet glasskår ud af fingeren, fordi - tadaa - jeg var så snotdum at hamre en glasstage/hurricane ned over den med fuld knald.

jeg hader hader hader edderkopper .. og jeg hader at jeg er så bange for dem

Ja. :trist:

Det tager mig en evighed at komme i seng. Jeg skal undersøge hele soveværelset og lyse under sengen med edderkoppegoften klar, inden jeg tør kravle under dynen og slukke lyset.
De små har jeg det efterhånden roligt med. Men de store husedderkopper...åh nej. Denne i aften var så stor, at da den lå død, fyldte den hele bredden på sådan en træplanke man bruger som terrassegulv. Dens ben var kæmpe. Og kroppen... :shock:

kender det godt, ryster dynen og hovedpuden..og lidt tid efter...så ryster jeg dynen igen... og lidt tid efter ryster jeg dynen igen..
det er efterhånden ved at være sådan lidt små sygt synes jeg :blush:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 16. sep 2016, 20:15

sortkaffe skrev:
Ado skrev:
sortkaffe skrev:
Ado skrev:En kæmpe edderkop igen. :( Ej, men for fanden, den var kæmpe. Trampede hen foran mine (bare) fødder, da jeg sad ude på terrandaen med min søn. Min søn rendte ind efter edderkoppegiften, men jeg gik i panik og kunne ikke vente, så jeg greb det første jeg kunne få fat på og hamrede det ned over dyret. Den døde. Ikke helt af slaget, men et par sprøjt gift gjorde arbejdet færdigt. Og nu har jeg pillet glasskår ud af fingeren, fordi - tadaa - jeg var så snotdum at hamre en glasstage/hurricane ned over den med fuld knald.

jeg hader hader hader edderkopper .. og jeg hader at jeg er så bange for dem

Ja. :trist:

Det tager mig en evighed at komme i seng. Jeg skal undersøge hele soveværelset og lyse under sengen med edderkoppegoften klar, inden jeg tør kravle under dynen og slukke lyset.
De små har jeg det efterhånden roligt med. Men de store husedderkopper...åh nej. Denne i aften var så stor, at da den lå død, fyldte den hele bredden på sådan en træplanke man bruger som terrassegulv. Dens ben var kæmpe. Og kroppen... :shock:

kender det godt, ryster dynen og hovedpuden..og lidt tid efter...så ryster jeg dynen igen... og lidt tid efter ryster jeg dynen igen..
det er efterhånden ved at være sådan lidt små sygt synes jeg :blush:

Jeg kan anbefale dig trinol810. Det sprøjtes på ved sprækker og vindueskarme og skulle virke forebyggende mod invasion af svinene.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 16. sep 2016, 21:09

Ado skrev:En kæmpe edderkop igen. :( Ej, men for fanden, den var kæmpe. Trampede hen foran mine (bare) fødder, da jeg sad ude på terrandaen med min søn. Min søn rendte ind efter edderkoppegiften, men jeg gik i panik og kunne ikke vente, så jeg greb det første jeg kunne få fat på og hamrede det ned over dyret. Den døde. Ikke helt af slaget, men et par sprøjt gift gjorde arbejdet færdigt. Og nu har jeg pillet glasskår ud af fingeren, fordi - tadaa - jeg var så snotdum at hamre en glasstage/hurricane ned over den med fuld knald.


Det er virkelig også slemt i år. Vi har også vildt mange kæmpe store edderkopper :whine:
Den største så jeg igår på min datters værelse. Lige over hendes seng, hvor hun lå og sov :shock: Heldigvis var min mand i stuen lige ved siden af og kunne tage.
Man ved bare det er en stor satan, når han starter med at hente et ekstra stykke papir :panik:

Jeg tjekkede hendes værelse to gange i løbet af aftenen, inden jeg gik i seng. Og soveværelset blev også tjekket grundigt.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 16. sep 2016, 22:15

Jeg er også skide bange for edderkopper. For noget tid siden sad der en i loftet, som jeg befalede min kæreste at myrde. Han ramte ved siden af så kræet faldt ned og landede på hans ryg, hvor den kravlede rundt. Det er mit værste mareridt! Jeg panikkede på hans vegne og skiftevis skreg, fik brækfornemmelser og var ved at dejse om :genert:

Vi har pt 4 mejere i stuen, som han nægter at slå ihjel, fordi de fanger fluer. Det har resulteret at den ene nu har 1 milliard små unger og en anden render rundt med en rede på røven, som kan klække any minute now :whine:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Vixen » 16. sep 2016, 23:25

Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 17. sep 2016, 00:19

Falstria skrev:
Pixie88 skrev:Jeg er også skide bange for edderkopper. For noget tid siden sad der en i loftet, som jeg befalede min kæreste at myrde. Han ramte ved siden af så kræet faldt ned og landede på hans ryg, hvor den kravlede rundt. Det er mit værste mareridt! Jeg panikkede på hans vegne og skiftevis skreg, fik brækfornemmelser og var ved at dejse om :genert:

Vi har pt 4 mejere i stuen, som han nægter at slå ihjel, fordi de fanger fluer. Det har resulteret at den ene nu har 1 milliard små unger og en anden render rundt med en rede på røven, som kan klække any minute now :whine:



Fluer er edderklamme... De render rundt og tramper, spytter og skider på din mad for til sidst at lægge æg i den, muligvis kommer de lige fra en kokasse eller en kattelort forinden, eller blot en skraldespand hvis du er heldig.

Jeg passer dælme godt på mine flotte gamle korsedderkopper, det kan jeg godt sige dig.

Min mad er som regel altid i en bøtte eller pose i køleskabet, så jeg døjer ikke rigtig med fluer i maden ;)
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 17. sep 2016, 00:23

KinderBueno skrev:Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!

Og folk der bider i deres skeer. Stop det!
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 17. sep 2016, 00:27

Falstria skrev:
Pixie88 skrev:
Falstria skrev:
Pixie88 skrev:Jeg er også skide bange for edderkopper. For noget tid siden sad der en i loftet, som jeg befalede min kæreste at myrde. Han ramte ved siden af så kræet faldt ned og landede på hans ryg, hvor den kravlede rundt. Det er mit værste mareridt! Jeg panikkede på hans vegne og skiftevis skreg, fik brækfornemmelser og var ved at dejse om :genert:

Vi har pt 4 mejere i stuen, som han nægter at slå ihjel, fordi de fanger fluer. Det har resulteret at den ene nu har 1 milliard små unger og en anden render rundt med en rede på røven, som kan klække any minute now :whine:



Fluer er edderklamme... De render rundt og tramper, spytter og skider på din mad for til sidst at lægge æg i den, muligvis kommer de lige fra en kokasse eller en kattelort forinden, eller blot en skraldespand hvis du er heldig.

Jeg passer dælme godt på mine flotte gamle korsedderkopper, det kan jeg godt sige dig.

Min mad er som regel altid i en bøtte eller pose i køleskabet, så jeg døjer ikke rigtig med fluer i maden ;)


Hvordan bærer du dig så ad med at spise maden? ;)

Jeg putter det på en tallerken og spiser det. Kan en flue nå at sætte sig, skide og lægge æg uden jeg ser det mens jeg spiser, så fortjener jeg det næsten.
Men vi er så heller ikke voldsomt plaget af fluer, udover dem der får forvildet sig herind. Men de bliver hurtigt smadret.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2016, 06:27

Pixie88 skrev:
KinderBueno skrev:Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!

Og folk der bider i deres skeer. Stop det!


Guilty as charged! :D

Jeg skal dæleme ikke have mad på læberne. Især ikke yoghurt og den slags liquiditeter ... :badr:

:D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Vixen » 17. sep 2016, 06:47

ManicNinja skrev:
Pixie88 skrev:
KinderBueno skrev:Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!

Og folk der bider i deres skeer. Stop det!


Guilty as charged! :D

Jeg skal dæleme ikke have mad på læberne. Især ikke yoghurt og den slags liquiditeter ... :badr:

:D


Jamen, man har da læberne udover maden? Og så lukker man læberne om maden. Man kan godt ikke røre ved gaflen med tænderne og stadig ikke få mad smurt ud i hele skærmen :lol2:
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2016, 06:52

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:
Pixie88 skrev:
KinderBueno skrev:Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!

Og folk der bider i deres skeer. Stop det!


Guilty as charged! :D

Jeg skal dæleme ikke have mad på læberne. Især ikke yoghurt og den slags liquiditeter ... :badr:

:D


Så hellere følelsen af metal mod tænderne? :nerve:

:D


Jep! Præcis!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2016, 06:54

KinderBueno skrev:
ManicNinja skrev:
Pixie88 skrev:
KinderBueno skrev:Hvad sker der for at så mange mennesker rammer tænderne med gaflen når de spiser? Altså helt ærligt, det er jo sygt! Stop det!

Og folk der bider i deres skeer. Stop det!


Guilty as charged! :D

Jeg skal dæleme ikke have mad på læberne. Især ikke yoghurt og den slags liquiditeter ... :badr:

:D


Jamen, man har da læberne udover maden? Og så lukker man læberne om maden. Man kan godt ikke røre ved gaflen med tænderne og stadig ikke få mad smurt ud i hele skærmen :lol2:


Jeg snakker ikke om mad i hele skærmen. Jeg snakker om yoghurt på læberne. Kan.ikke.have.det. Derfor bider jeg - vist nok - i skeen.
Gafler har jeg ikke rigtig nogen bidende erfaring med.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 17. sep 2016, 07:55

Menstruationstræthed i lænden. Not cool hvis man skal stå og gå en masse
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"