Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 5. dec 2016, 08:45

At mine kontaktlinser stadig ikke er kommet, så er totalt hæmmet. Bruger -5.50 på begge øjne og kan derfor hverken tage bilen eller cykle og må forvises til bussen...

Jeg har normalt selvfølgelig et par briller, men de er gået i stykker - selvfølgelig når linsesiden ikke kan finde ud af at sende i ordentlig tid. :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 5. dec 2016, 09:00

Store Int. virksomheder som forventer at små firmaer skal have styr på tingene for - når de vel at mærke ikke giver info videre. Det sejler - og min AM er nul hjælp.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 5. dec 2016, 09:59

Det er mandag, og jeg har sovet rigtigt meget og tungt i weekenden. Men i nat kartede jeg rundt, så er rigtigt træt, og i morgen skal jeg op og på morgenvagt 04:30 ...

Desuden skal jeg faktisk også arbejde på ugens eneste fridag torsdag - selvvalgt og det bliver helt sikkert et interessant møde og godt med endnu tættere forbindelse til sej teamleder og spændende afdeling andetsteds i organisationen, men for hunnan: Mig og dét at stå op kl 06:30 på en fridag ... :træt:

Oveni skal jeg til kontrol på hospitalet dagen før. Er bange for, jeg får smerter efterfølgende, da der skal foretages et mindre indgreb ... :/ Er dog mest bange for dårlige nyheder ... :mellow:
Senest rettet af ManicNinja 5. dec 2016, 10:07, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 5. dec 2016, 10:01

dykkersild skrev:Store Int. virksomheder som forventer at små firmaer skal have styr på tingene for - når de vel at mærke ikke giver info videre. Det sejler - og min AM er nul hjælp.


AM? Dér blev det lige lidt for indforstået til mig ... :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 5. dec 2016, 10:39

Min kollega er blevet fyret :(
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 5. dec 2016, 10:47

Kvalme, svimmelhed og ekstrem træthed... Jeg har for fanden ikke tid til at blive syg nu :rulle:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 5. dec 2016, 10:54

At føle mig nedgraderet. At to af mine kollegaer er arbejdsmartyrer, som slatten, men stolt, møder ind på arbejde, selv om de har brækket sig hele natten. "For vi har ikke tid til at ligge syg". Flot! Virkelig flot. Og de forventer nærmest en rød løber og en takketale.

Garrh! Pis-lorte-møgdag!
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 5. dec 2016, 10:57

Ado skrev:At føle mig nedgraderet. At to af mine kollegaer er arbejdsmartyrer, som slatten, men stolt, møder ind på arbejde, selv om de har brækket sig hele natten. "For vi har ikke tid til at ligge syg". Flot! Virkelig flot. Og de forventer nærmest en rød løber og en takketale.

Garrh! Pis-lorte-møgdag!


Det kan du, helt seriøst klage (anonymt) over til Fødevarestyrelsen. Det bør du faktisk! Ring derind, så du kan tale med vagten.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 5. dec 2016, 11:01

Annione skrev:
Ado skrev:At føle mig nedgraderet. At to af mine kollegaer er arbejdsmartyrer, som slatten, men stolt, møder ind på arbejde, selv om de har brækket sig hele natten. "For vi har ikke tid til at ligge syg". Flot! Virkelig flot. Og de forventer nærmest en rød løber og en takketale.

Garrh! Pis-lorte-møgdag!


Det kan du, helt seriøst klage (anonymt) over til Fødevarestyrelsen. Det bør du faktisk! Ring derind, så du kan tale med vagten.

Det er fandeme fristende. Jeg tør sgu bare ikke lægge mig ud med visse personer. Men det betyder ikke jeg holder kæft. For det pisser mig noget så grusomt af. Og endnu mere, fordi man nærmest er en pjevs, hvis man bliver hjemme. Og det gør jeg, hvis jeg har det sådan.

Ingen af dem var dog i køkkenet i dag. Men jeg har givet udtryk for hvad jeg mener om dem.


Nu hidser jeg mig op igen. Men jeg føler mig fandeme nedgraderet til en person i arbejdsprøvning.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Annione » 5. dec 2016, 11:35

Ado skrev:Det er fandeme fristende. Jeg tør sgu bare ikke lægge mig ud med visse personer. Men det betyder ikke jeg holder kæft. For det pisser mig noget så grusomt af. Og endnu mere, fordi man nærmest er en pjevs, hvis man bliver hjemme. Og det gør jeg, hvis jeg har det sådan.

Ingen af dem var dog i køkkenet i dag. Men jeg har givet udtryk for hvad jeg mener om dem.


Nu hidser jeg mig op igen. Men jeg føler mig fandeme nedgraderet til en person i arbejdsprøvning.


Du kan ringe og fortælle, hvordan praksis er på dit arbejdssted mht. sygdom. Det er altså ulovligt at komme på arbejde i en fødevarevirksomhed, når man lige har kastet op. Der er høj risiko for smitte af nærmest alle jeres kunder.
Sig at du er medarbejder, og at det er en lille virksomhed - om tilsynsførende kan lave et diskret tilsyn, omend de skal oplyse, at der føles op på en klage. Er der evt. mulighed for at I har en småklam gård, hvor der KUNNE have været set rotter??
4
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 5. dec 2016, 11:41

ManicNinja skrev:
dykkersild skrev:Store Int. virksomheder som forventer at små firmaer skal have styr på tingene for - når de vel at mærke ikke giver info videre. Det sejler - og min AM er nul hjælp.


AM? Dér blev det lige lidt for indforstået til mig ... :)


Account manager - altså den person som er ansvarlig for x-antal navnegivne kunder.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 5. dec 2016, 13:50

Ballademager skrev:
Ado skrev:At føle mig nedgraderet. At to af mine kollegaer er arbejdsmartyrer, som slatten, men stolt, møder ind på arbejde, selv om de har brækket sig hele natten. "For vi har ikke tid til at ligge syg". Flot! Virkelig flot. Og de forventer nærmest en rød løber og en takketale.

Garrh! Pis-lorte-møgdag!


Ej, men altså, hvor uansvarlig har man (altså din kollega) lov at være?? :nerve: Bliver simpelthen SÅ irriteret over den holdning, du beskriver her. Stakkels dig og stakkels jeres kunder.

Det er så skide umodent. Og jeg brækker mig over den der "åh, men se lige mig, jeg kæmper mig på arbejde"-mentalitet. Og på samme tid kræver vedkommende ynk.

Det sker så bare ikke! Jeg bad ham om at binde et viskestykke for næsen og munden, hvis han ville sidde ved siden af mig ved skrivebordet, da jeg bestilte varer. Men heldigvis skred han da ud af køkkenet.
Jeg magter ikke sådan noget pis. Og surprise surprise, fik han smittet en anden kollega, som så brugte weekenden på at kaste op.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf billiebean » 5. dec 2016, 15:32

Min hånd. I klemme. I bildøren. Fuck mandag.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 5. dec 2016, 19:28

Tandproblemer. Det er fanme typisk! De sidste 10 år har jeg haft enten den ene eller den anden form for tandproblemer i december. Troede lige jeg slap i år, men næ nej. Tandklinikpersonalet skal selvfølgelig også have deres julegave i år, så det bidrager jeg jo pænt til :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Frk._Strawberry » 6. dec 2016, 02:59

At jeg har fået astmatisk bronkitis. Jeg er lige startet på nyt job i torsdags og bliver med al sandsynlighed nødt til at melde mig syg allerede.
Jeg har ingen stemme, jeg hiver efter vejret og hoster som en sindssyg, så jeg har heller ikke kunnet sove.. Røv!
0

Tilbage til "Generelt"