Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ladysparrow » 6. dec 2016, 06:04

At jeg stadig er totalt forkølet- for første gang i flere år. Er totalt ynkelig.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2016, 06:35

Jeg skal holde 1. del teoriundervisning om artrose og der betyder jeg først absolut tidligst har fri kl 17:30 :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. dec 2016, 08:11

Jeg har haft ondt i min skulder i snart tre uger, og det bliver kun værre og værre. Det stråler ud i arm og op i kraniet, men lægen siger bare, det skal masseres/trykkes væk. Manden kender turen, han har selv problemer med en diskus, så han ved, hvor han skal tage fat, og det hjalp så godt i aftes, at jeg kunne sove i nat. Nu gør det stinkeondt igen.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 6. dec 2016, 08:12

Usikkerhed, eksamensangst og træthed
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 6. dec 2016, 09:55

Min far der ikke en gang ønskede mig tillykke med min fødselsdag i går
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 6. dec 2016, 15:01

Møgfald fra min chef. Gang på gang får vi at vide, vi skal være ærlige og "komme til hende, hvis der er noget". Nårvi så er det, bliver alt vendt imod os ...

Åh. Jeg er så frustreret over og træt af det!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Buffy » 6. dec 2016, 18:14

At min symaskine ikke vil sy pænt, så nu er jeg nødt til at bruge min 500,- på et eftersyn :trist:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 7. dec 2016, 07:45

Det var åbenbart ikke den bedste idé, at manden masserede min skulder/nakke to aftener i træk. Nu er det virkelig slemt.
Min svigerfar, som roder med en masse sygdom, er blevet indlagt med et hjerteanfald i går aftes.

Og jeg har skole-/hjemsamtaler hele dagen. Jeg vil hellere være hjemme og trøste min bange mand og ligge med et varmetæppe over skulderen.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 7. dec 2016, 17:09

En grum hovedpine

Jeg har siden mandag haft en grim trykken omkring det opererede øje som så giver en trykkende grim hovedpine som jeg ikke har oplevet før, jeg er lysfølsom og Må tage pauser i mørket mørket med lukkede øjne, for det påvirker min koncentration :(

Det var ikke lige en bivirkning jeg havde regnet med.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 7. dec 2016, 17:13

Studsgaard skrev:En grum hovedpine

Jeg har siden mandag haft en grim trykken omkring det opererede øje som så giver en trykkende grim hovedpine som jeg ikke har oplevet før, jeg er lysfølsom og Må tage pauser i mørket mørket med lukkede øjne, for det påvirker min koncentration :(

Det var ikke lige en bivirkning jeg havde regnet med.


Puha. Nu ved jeg ikke, hvilken operation det er, du har været igennem. Men hovedpinen, du beskriver, lyder som helt klassisk migræne (trykken om det ene øje, lysfølsomhed osv.). Jeg er selv migrænepatient og har virkelig haft glæde af visse typer migrænemedicin. Uden den kunne jeg for år tilbage slet ikke være nogen steder under et anfald ... Og koncentration? Glem det! Måske sådan et præparat kunne hjælpe dig?

Rigtigt god bedring!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 7. dec 2016, 17:49

ManicNinja skrev:
Studsgaard skrev:En grum hovedpine

Jeg har siden mandag haft en grim trykken omkring det opererede øje som så giver en trykkende grim hovedpine som jeg ikke har oplevet før, jeg er lysfølsom og Må tage pauser i mørket mørket med lukkede øjne, for det påvirker min koncentration :(

Det var ikke lige en bivirkning jeg havde regnet med.


Puha. Nu ved jeg ikke, hvilken operation det er, du har været igennem. Men hovedpinen, du beskriver, lyder som helt klassisk migræne (trykken om det ene øje, lysfølsomhed osv.). Jeg er selv migrænepatient og har virkelig haft glæde af visse typer migrænemedicin. Uden den kunne jeg for år tilbage slet ikke være nogen steder under et anfald ... Og koncentration? Glem det! Måske sådan et præparat kunne hjælpe dig?

Rigtigt god bedring!


Jeg har fået sat et Jones rør ind - det er kort fortalt, et lille glasrør der går fra øjenkrogen ned igennem næseknoglen og skaber en kunstig tårekanal. Jeg fik det lavet første gang i 2007 men der gled røret, så nu skulle det prøves igen. Dengang fik jeg ikke hovedpine så jeg ved ikke om det hænger sammen, men det er jo mystisk det er på samme tid.

Jeg har aldrig selv haft migræne før, så jeg kender det kun fra andres forklaringer, men det her er slet ikke spor sjovt. Jeg prøver at ringe til afdelingen i morgen bare lige for at have dem med ind over hvis det foresætter.
1
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Buller » 7. dec 2016, 18:17

Studsgaard skrev:En grum hovedpine

Jeg har siden mandag haft en grim trykken omkring det opererede øje som så giver en trykkende grim hovedpine som jeg ikke har oplevet før, jeg er lysfølsom og Må tage pauser i mørket mørket med lukkede øjne, for det påvirker min koncentration :(

Det var ikke lige en bivirkning jeg havde regnet med.


du har forhåbentlig ringet og snakket med afdelingen?? de burde have givet dig et nummer du kan ringe på døgnet rundt.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 7. dec 2016, 19:24

Buller skrev:
Studsgaard skrev:En grum hovedpine

Jeg har siden mandag haft en grim trykken omkring det opererede øje som så giver en trykkende grim hovedpine som jeg ikke har oplevet før, jeg er lysfølsom og Må tage pauser i mørket mørket med lukkede øjne, for det påvirker min koncentration :(

Det var ikke lige en bivirkning jeg havde regnet med.


du har forhåbentlig ringet og snakket med afdelingen?? de burde have givet dig et nummer du kan ringe på døgnet rundt.

Jeg ved ikke om det er et døgnet rundt nummer, men jeg har et nummer til dem. Jeg ringer til dem imorgen hvis jeg stadig har ondt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 8. dec 2016, 22:46

Et hekseskud i lænden dukkede op i morges - trods rygøvelser hver anden time dagen igennem er jeg sindssygt stiv i ryggen, og det gør NILLERNALLER at rejse mig op/sætte mig! Fileme mærkeligt - plejer aldrig at have problemer, når jeg som nu passer min træning. :nej: :s :whine: Men på den anden side lå jeg og spændte for vildt under den undersøgelse i går og blev rigtigt gennemkold, fordi jeg efterfølgende stod ude i regn-/blæsevejret og knevrede i telefon. Måske er det dét ...
Senest rettet af ManicNinja 9. dec 2016, 09:15, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 8. dec 2016, 23:07

Ørepine. :(
Har følelsen af min trommehinde kan springe hvornår det skal være og nu har jeg pludselig også symptomer på blærebetændelse :tie:

Begge dele gør jeg ikke kan sove og jeg skal op og amme i løbet af natten så skal altså sove snart.
0

Tilbage til "Generelt"