Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 398
Likede indlæg: 4478

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 15. sep 2018, 14:09

At jeg skal til en fest - sådan en relativt officiel en af slagsen med lejet lokale og det hele - og jeg kender kun fødselaren. Ud af 50 mennesker. Jeg har aldrig mødt en eneste af dem før, og min veninde, som er den eneste anden, jeg ellers ville kende, aflyste i går. Jeg er meget introvert i sådan nogle sammenhænge, og forestiller mig vitterligt at jeg ikke kommer til at sige et ord i fem timer. Nu har jeg gruet for denne her fest i omtrent 24 timer - fra min veninde aflyste - men har bare en følelse af, at jeg SKAL komme, fordi vores anden veninde (vi repræsenterer "dem fra studiet") har aflyst. Jeg har det allerede fysisk skidt og har en meget stærk fornemmelse om, at jeg kommer til at føle mig meget alene. Håber jeg kan smutte tidligt.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 5997

Indlægaf Guilded_Lily » 15. sep 2018, 14:23

LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Hovedpine, menstruation og totalt vemodigt humør. Æslet fra Peter Plys virker som en humørbombe ved siden af mig.

Skal vi danne en klub? Hovedpinen er godt nok ved at slippe, og menskramperne har åbenbart ikke lyst til at trykke på udløserknappen, men humøret er temmelig gnavent.

Det vil jeg gerne. Jeg kunne dog godt frygte lidt for stemningen i sådan en klub, men altså, den kan næppe blive værre end den er nu.

Pis på det. Tænd for FONK! Det er lørdag på P4. Henrik Milling og Nicolai Molbech har allerede gjort en smule ved mit humør.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1321
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22244

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 14:33

Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Hovedpine, menstruation og totalt vemodigt humør. Æslet fra Peter Plys virker som en humørbombe ved siden af mig.

Skal vi danne en klub? Hovedpinen er godt nok ved at slippe, og menskramperne har åbenbart ikke lyst til at trykke på udløserknappen, men humøret er temmelig gnavent.

Det vil jeg gerne. Jeg kunne dog godt frygte lidt for stemningen i sådan en klub, men altså, den kan næppe blive værre end den er nu.

Pis på det. Tænd for FONK! Det er lørdag på P4. Henrik Milling og Nicolai Molbech har allerede gjort en smule ved mit humør.

Hvis ikke mit hoved gjorde så ondt, så havde noget lyd helt sikkert gjort dagen mere tålelig :/
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 5997

Indlægaf Guilded_Lily » 15. sep 2018, 15:35

LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:

Hvis ikke mit hoved gjorde så ondt, så havde noget lyd helt sikkert gjort dagen mere tålelig :/

:kram:
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Prosperity74 » 15. sep 2018, 16:05

Jeg melder mig også ind i den klub
0
Muddi
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1280

Indlægaf Muddi » 16. sep 2018, 03:54

At vi er blevet nødt til at afbryde vores tur, fordi min kæreste er for svækket. Så nu er vi på vej til Las Vegas, hvor vi skal afvente, om forsikrings selskabet vil sende os hjem før tid :(
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Prosperity74 » 16. sep 2018, 16:47

Slem hovedpine
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 661
Likede indlæg: 6975

Indlægaf Pandesteg » 16. sep 2018, 16:56

Jeg skal være gudmor til min niece og troede jeg skulle bære hende til dåben og sige hendes navn. Men det har jeg så fundet ud af at hendes mor selv vil gøre. Det er jeg megaskuffet over, havde glædet mig :genert:
2
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
JumboJette
Kort karma: 46
Likede indlæg: 422

Indlægaf JumboJette » 16. sep 2018, 17:10

Min familie!
Jeg har holdt tale til min far på hans 60-års fødselsdag i dag. Som den eneste i en gruppe af 20 mennesker (bare for at nævne, at min tale ikke var én i en endeløs række af indslag). Jeg har skrevet den som noget poetry-slam, og den var humoristisk og frisk. Rim og rytme var pissegodt, altså, og indholdet var lige ham. :D Og efter vi har skålet for ham, sætter folk sig bare ned igen og glor i kaffen. Klapsalver eller noget? Nøh. Det var fandeme et antiklimaks.

Men min familie er også noget for sig. Jeg skulle have sagt mig selv, at det ville blive sådan. D'oh! :(
4
Er du cykelrytter eller liderkarl?
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 301
Likede indlæg: 3551

Indlægaf Mani » 16. sep 2018, 17:38

Mine hænder ryster efter en uge med hovedpiner. Må nok se om jeg kan klemme endnu en fridag ind i ugen der kommer.
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1232

Indlægaf MissHindenburg » 16. sep 2018, 17:47

Jeg har absolut ingen energi i dag - let hovedpine, svimmel og træt helt ind i knoglerne.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 339
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11147

Indlægaf Hunkat » 16. sep 2018, 17:51

Jeg har sådan en dum slags ondt i maven, hvor jeg føler et voldsomt tryk i mellemgulvet og konstant kvalme. Jeg har taget en lur, spist lidt, slappet af. Intet hjælper.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4640

Indlægaf Tilly » 16. sep 2018, 18:04

Muddi skrev:At vi er blevet nødt til at afbryde vores tur, fordi min kæreste er for svækket. Så nu er vi på vej til Las Vegas, hvor vi skal afvente, om forsikrings selskabet vil sende os hjem før tid :(

Men så er det da også bedre at komme hjem :kram: En blodprop er jo ikke sådan at spøge med, og det er helt forventeligt at han er svækket pt. Så hjem med jer, så din kæreste kan få de optimale rammer for at komme sig. Udover at sørge for jeres hjemrejse, så kan I jo også søge om erstatning for "tabte" feriedage ved jeres rejseforsikring. Og så må I jo af sted på en ny ferie :)

Jeg forstår godt at du er ked af at rejsen ikke blev som I havde drømt, men jeg håber at I i stedet kan planlægge en ny drømmeferie når din kæreste er på toppen igen :kram: Jeg håber alt går nemt med at få arrangeret hjemrejse.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 288
Likede indlæg: 2044

Indlægaf Daphne » 16. sep 2018, 18:10

Har ligget med møg-forkølelse hele weekenden. Og så er det sgu mandag igen lige om lidt. Der er ikke købt ind til madpakke og der er ikke vasket tøj. Kæresten har også været helt off... (kræftscanning coming up...) Helt ærligt - jeg magter det ikke lige nu..... :(
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 407
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4538

Indlægaf Pjeps » 16. sep 2018, 20:21

At jeg blev syg i nat med galopperende opkast og diarré , 5 timer før jeg skulle i lufthavnen og flyve hjem. Nu sidder jeg på et fremmed hotel på Rhodos, har været indlagt til væsketerapi og aner ikke hvornår jeg kommer hjem.

Men hold nu kæft hvor er jeg glad for min rejseforsikring.
0
:ninja:

Tilbage til "Generelt"