Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 422
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 4164

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 23. sep 2018, 21:52

Angst-/stressinduceret overproduktion af mavesyre :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4953

Indlægaf Tilly » 24. sep 2018, 13:49

Min eksterne harddisk vil ikke virke :( Og åbenbart er der mange andre der har oplevet problemer med lige netop den eksterne harddisk jeg har, kan jeg google mig til. Nogle skriver at det måske kan løses med et nyt strømkabel, så det har jeg bestilt, håber det virker! :kryds: Jeg har en masse billeder til at ligge på den, som jeg ikke har andre steder, så det er virkelig surt hvis jeg har mistet dem :trist: Jeg må have min tech-kyndige storebror til at se på den, næste gang jeg ser ham, hvis et nyt kabel ikke er løsningen...

Og så kæmper jeg samtidig med at få lavet online backup af min døende computer. Min computer sprøjter ud med fejl-meddelelser, og der er en masse programmer den ikke vil køre, fx vil den ikke køre Onedrive (som kunne være en backupmetode). Argh fml... :cuss:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 352
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4393

Indlægaf didas » 24. sep 2018, 14:03

Kvalme, mavepine, svimmelhed og hjertebanken. Mistænker enten en lille virus eller noget madforgiftning
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 130
Likede indlæg: 893

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 14:28

At rheumatologen, til mit rutine gigt tjek i dag, mente af de smerter jeg har i benet, måske kommer fra min hofte :gisp: . Så nu skal jeg til en orthopædkirurg (tragikomisk). F. nej om jeg skal til at fejle noget med hoften, det orker jeg bare ikke, ja hvem i alverden orker det...
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 282
Likede indlæg: 7457

Indlægaf Santa » 24. sep 2018, 15:11

Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.
Og hvad vil de gøre? Hold den i ro. Suk.
0
Brugeravatar
Tata

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 15:16

Santa skrev:Min dumme skulder gør ondt.
Det er nok overbelastning (iPad/muse-ting), men jeg har bare ikke tid eller lyst til at gå til lægen.

Undskyld, hvis jeg kommer med et råd, som du måske allerede har prøvet, men har du prøvet at stå ret op og vende tommelfingeren nedad og så køre armen stille og roligt frem og tilbage ? (det er bare nogle gange det hjælper på en nerve i skulderen), samme øvelse med håndfladen først opad og så nedad kan også nogle gange hjælpe med at løsne noget. Anyway, god bedring, skuldersmerter sucks!
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 282
Likede indlæg: 7457

Indlægaf Santa » 24. sep 2018, 15:20

Tata skrev:

Undskyld, hvis jeg kommer med et råd, som du måske allerede har prøvet, men har du prøvet at stå ret op og vende tommelfingeren nedad og så køre armen stille og roligt frem og tilbage ? (det er bare nogle gange det hjælper på en nerve i skulderen), samme øvelse med håndfladen først opad og så nedad kan også nogle gange hjælpe med at løsne noget. Anyway, god bedring, skuldersmerter sucks!

Tak for tippet, jeg har prøvet alle mulige øvelser, men jeg tror at det er senehindebetændelse (det får jeg nemt), og ikke noget som skal løsnes. Øvelser hjælper i hvert fald ikke. Der er ingen vej uden om, jeg må til lægen.
0
Brugeravatar
Tata

Indlægaf Tata » 24. sep 2018, 15:24

Santa skrev:
Tata skrev:

Tak for tippet, jeg har prøvet alle mulige øvelser, men jeg tror at det er senehindebetændelse (det får jeg nemt), og ikke noget som skal løsnes. Øvelser hjælper i hvert fald ikke. Der er ingen vej uden om, jeg må til lægen.

Okay, så lidt, ja nogen gange er der desværre ingen vej udenom.
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4018

Indlægaf Ally » 24. sep 2018, 16:59

Det har været en regulær lortedag. Simple as that. For et par uger siden fik jeg at vide, at skolen, jeg har arbejdet på i fem år, påtænkte at afskedige mig. Jeg har siden været sygemeldt, men var i dag på skolen for at underskrive fratrædelsesaftale, pakke mine ting og sige farvel til kollegerne. Det var hårdt, men det gælder om at se fremad og jeg håber, at jeg får nemt ved at finde et nyt job.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
bluetof1
Kort karma: 899
Likede indlæg: 5984

Indlægaf bluetof1 » 25. sep 2018, 13:48

Ungernes kat har nu ikke været hjemme i næsten tre dage. Meget ulig hende.
Jeg har ikke lyst til at fortælle børnene at deres kat er væk.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 733
Likede indlæg: 10230

Indlægaf Zombie » 25. sep 2018, 17:03

Min bonus-moster (mors bedste veninde) har metastaser i hjernen. Det er hendes lungekræft, der har spredt sig.

Jeg har gået på job og grædt i smug. Nu er jeg hjemme og har ondt i øjnene.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 335
Likede indlæg: 4201

Indlægaf Mani » 25. sep 2018, 17:37

Migræne kombineret med snot & nys. Jeg orker det ikke :(
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 294
Likede indlæg: 2113

Indlægaf Daphne » 25. sep 2018, 19:44

Har haft det dårligt hele dagen. Er stresset. Bliver presset på både arbejde og hjemme lige for tiden. Har fået en ambulant operation i dag, og har det lidt skidt ovenpå faktisk. Og i morgen skal vi have svar på min kærestes halvårlige kræftscanning. Håber virkelig at der ikke er noget som helst (og at de ville have fanget det, hvis der var). :kryds: :kryds: :kryds:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 461
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6926

Indlægaf Studsgaard » 25. sep 2018, 20:30

bluetof1 skrev:Ungernes kat har nu ikke været hjemme i næsten tre dage. Meget ulig hende.

Håber snart i får den hjem.
Vi har prøvet at savne en kat igennem mange dage. Uvisheden er rigtig grim.
Jeg kan fortælle at vi fik vores hjem efter seks dage. Hvor hun på en eller anden måde var endt oppe i et træ, i den anden ende af vores lille by. Hvordan ved vi ikke.
Hun kunne ikke selv komme ned. Så en mand havde hjulpet hende ned og en anden havde set på fb vi efterlyste hende.

Så det er ikke altid med ulykkelig udgang når der pludselig er væk i flere dage.
0
bluetof1
Kort karma: 899
Likede indlæg: 5984

Indlægaf bluetof1 » 25. sep 2018, 20:44

Studsgaard skrev:
bluetof1 skrev:Ungernes kat har nu ikke været hjemme i næsten tre dage. Meget ulig hende.

Håber snart i får den hjem.
Vi har prøvet at savne en kat igennem mange dage. Uvisheden er rigtig grim.
Jeg kan fortælle at vi fik vores hjem efter seks dage. Hvor hun på en eller anden måde var endt oppe i et træ, i den anden ende af vores lille by. Hvordan ved vi ikke.
Hun kunne ikke selv komme ned. Så en mand havde hjulpet hende ned og en anden havde set på fb vi efterlyste hende.

Så det er ikke altid med ulykkelig udgang når der pludselig er væk i flere dage.

Jeg håber du har ret. Hun er stadig ikke kommet hjem. Har været en tur rundt langs de mest sandsynlige veje hun kan have været på to gange i dag, men har ikke set skyggen af hende. Har også efterlyst hende to steder.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.

Tilbage til "Generelt"