Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 798
Likede indlæg: 13176

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Smiling_Goat » 23. okt 2018, 19:20

Jeg er bare ikke på toppen, men heller ikke helt skidt nok til at føle jeg kan blive hjemme.

Jeg synes nærmest jeg har slæbt mig af sted i dag, været en frossenpind, mat og bare.. Æv. Jeg kan så se frem til at gøre det én gang til i morgen :rulle:

Kom nu krop. Frisk eller syg. Vælg én.
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 645
Likede indlæg: 8064

Indlægaf Dmitra » 24. okt 2018, 13:36

Den her dato (yngstesønnens fødselsdag) er altid så pissesvær for mig og også for Y. Y, har ikke været sammen med mig på sin fødselsdag siden han fyldte 3 år (må det være), hvor imod M har været de sidste 3 år da hans fødselsdag er i skolernes sommerferie og det rammer Y og det rammer mig, jeg rammes både af Y's tristhed over det og af min egen, det er dobbelt-op, så jeg er altid en zombie i nogle dage op til hans fødselsdag og nogle dage efter, i år er ingen undtagelse, det gør fysisk ondt. Jeg har lovet ham at næste år, uanset om jeg så skal ud og samle flasker, låne lidt penge, eller høre mine forældre om de kan spæde til, så tager jeg derover, finder et billigt hotel for en nat, børnene sover hos mig og holder skolefri og vi tager til Halloweenudstilling i Tivoli. Man kan ikke ændre fortiden, men det smerter mig jeg er gået glip af stort set alle hans fødselsdage og alle dem i de yngre år af hans liv, men kan kun se fremad. I dag, skal dagen dog bare overstås og hvor er det trist at have den følelse på ens søns fødselsdag.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
bluetof1
Kort karma: 729
Likede indlæg: 4566

Indlægaf bluetof1 » 24. okt 2018, 14:35

Vi har fået ny bil for 14 dage siden. Helt splintrende ny.
I dag er min mand ude at køre fordi han skal hente en seng. Han har derfor vores trailer med.
Efter at have hentet sengen kører han hjemad på motorvejen, og ud af det blå har han pludselig en varevogn oppe i traileren. Idioten i varevognen har siddet og lavet alt muligt andet end at køre så han har ramt traileren og smadret den op i bilen.
Trailer og bil er smadret, traileren totalt og bilen skal have nyt træk, ny udstødning, ny kofanger og det er kun det de kunne se udefra. Mekanikeren mente at der nok var sket mere inde bagved, for bilen lød ikke helt rigtig.
For ligesom lige at toppe det hele, så ville chaufføren i den anden bil ikke ud med hvem han var og det var en firmabil han kørte op bag i vores. Min mand ville se hans kørekort for at kunne give firmaet navnet hvis der blev bøvl.
1
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 387
Likede indlæg: 4369

Indlægaf lillebjoern » 24. okt 2018, 15:25

Min svigermor er blevet indlagt på psykiatrisk skadestue :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 524
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3438

Indlægaf FrøkenM » 24. okt 2018, 17:04

Jeg befinder mig i et følelsesmæssigt kaos pt. Som nogen måske husker, havde jeg i går tid til kontrol og forundersøgelse hos min kirurg. Operationsdatoerne var bekræftet, vi var enige og han var også på min side ift. det smertehelvede jeg har befundet mig i de sidste mange måneder. Alligevel vurderer han, at timingen ift. en operation ikke er rigtig! Jeg var WTF?! da han sagde det, men sandheden er at jeg - på trods af meget korte achillesener - stadig umiddelbart er for "rask" til at være kandidat til operation. Det ER selvfølgelig en god ting. Selvfølgelig burde jeg bare være helt oppe i skyerne. Det er jeg bare ikke. Det føles sært at vente på at blive dårligere og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det så skal være for at det bliver "slemt nok"

Min søde, forstående og dygtige læge forstod godt frustrationen. Han mente bare risikoen for at forlænge for meget og dermed gøre skade, var for stor pt. Ikke dermed sagt, at jeg ikke på sigt får brug for operationen, men lige nu er jeg bare en tand for god. På den ene side er det selvfølgelig dejligt, men omvendt; Jeg var klar, jeg var afklaret og det hele var timet virkelig godt.

Nu har jeg prøvet at få Botox i den værste sene og så må vi se. Muligvis kommer mere Botox på tale og muligvis også en serie af forskellige gipsninger. Men det har jeg bare forsøgt, uden held. Og uret tikker. Han er en ældre herre og han bliver ikke ved med at være "min" kirurg for evig
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Muddi
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1179

Indlægaf Muddi » 24. okt 2018, 18:19

Jeg skal på arbejde i morgen, og ved ikke om min leder vil have mig op i tid.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1823

Indlægaf TinaW » 25. okt 2018, 05:48

Kvalme på 3. dag....
0
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 265
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4769

Indlægaf Mistermor » 25. okt 2018, 11:59

I mit lægehus har de indført "tid samme dag". Dvs. at man kan bestille tid fra klokken 16 dagen før på nettet eller ringe samme dag og få en tid. Jeg troede, det kun gjaldt akutte og enkle problemer, så man kunne bestille en almindelig gammeldags tid pr tlf til engang i fremtiden. Men nej!

Man kan IKKE bestille dobbelttid på nettet. Så man skal op og ringe mellem 8 og 9 for at få en tid samme dag. Man kan simpelthen ikke bestille en tid til en anden dag!

Det fungerer bare slet ikke for mig; for det første sover jeg sindssygt dårligt, så det er et pres at skulle op så tidligt. For det andet risikerer jeg jo at få en tid sidst på dagen - dvs. at jeg kan nå at blive så træt, at jeg bliver nødt til at lægge mig, eller at jeg får det så dårligt, at jeg ikke kan komme derned. Omvendt skal jeg også kunne nå at komme derned med bus og videre på gåben.

Lige pludselig blev det bare endnu sværere at gå til læge. Jeg er ellers glad for hende, jeg har.

Jeg forstår godt, at metoden forhindrer, at de generes af afbud. Eller at folk slet ikke dukker op. Jeg synes bare, man mere og mere kommer til at føle sig som en vare på et samlebånd.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 387
Likede indlæg: 4369

Indlægaf lillebjoern » 25. okt 2018, 12:06

Mistermor skrev:I mit lægehus har de indført "tid samme dag". Dvs. at man kan bestille tid fra klokken 16 dagen før på nettet eller ringe samme dag og få en tid. Jeg troede, det kun gjaldt akutte og enkle problemer, så man kunne bestille en almindelig gammeldags tid pr tlf til engang i fremtiden. Men nej!

Man kan IKKE bestille dobbelttid på nettet. Så man skal op og ringe mellem 8 og 9 for at få en tid samme dag. Man kan simpelthen ikke bestille en tid til en anden dag!

Det fungerer bare slet ikke for mig; for det første sover jeg sindssygt dårligt, så det er et pres at skulle op så tidligt. For det andet risikerer jeg jo at få en tid sidst på dagen - dvs. at jeg kan nå at blive så træt, at jeg bliver nødt til at lægge mig, eller at jeg får det så dårligt, at jeg ikke kan komme derned. Omvendt skal jeg også kunne nå at komme derned med bus og videre på gåben.

Lige pludselig blev det bare endnu sværere at gå til læge. Jeg er ellers glad for hende, jeg har.

Jeg forstår godt, at metoden forhindrer, at de generes af afbud. Eller at folk slet ikke dukker op. Jeg synes bare, man mere og mere kommer til at føle sig som en vare på et samlebånd.

Det er det samme hos min læge, og det er skideirriterende. Du ved aldrig, hvornår du kan komme til lægen. Når jeg ringer om morgenen samme dage ved jeg jo vitterligt ikke om jeg skal afsted kl. 09.00 eller først har en tid kl. 16.00. Man har ikke mulighed for at planlægge udenom lægeaftalen eller fortælle nogen, hvornår man er til rådighed. Det er så skideirriterende :cuss:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 129
Likede indlæg: 879

Indlægaf Tata » 25. okt 2018, 15:12

At min kæreste ikke kan tåle det binyrebarkhormon, de har givet for hans colitis ulcerosa, det får hans blodsukker til at stige helt vildt, og gør ham humørsvingende/depressiv, seriøst ikke fedt, så er det jo bare endnu sværere at cope med, så nu skal han så i stedet have taget en masse prøver + tjekket hjerte, og så have noget immundæmpende medicin (via iv), det har slået ham fuldstændig ud af kurs, han har det så svært med hele det det her medicin-show, fra at være en rask, trænet mand, der aldrig tog så meget som en panodil, til nu at skulle ud og ligge i en seng, med drop...og han kører rundt i en pessimistisk rille, hvor han tror, han får de værste bivirkninger, og at ender med blive sygemeldt, få fjernet tyktarmen (stomi) og bare worst case scenario all the way... og jeg kan ikke overbevise ham om, at det gør han nok ikke, de skal nok få hjulpet ham, inden det går så galt, ærligt - jeg har ingen erfaringer på området andet end med det immundæmpende, der er noget af det samme, jeg har fået for min leddegigt, og ja det sucks da at ligge og få det medicin, og der kan være en masse bivirkninger, men som regel får man dem ikke.
Han har dog været ret uheldig på bivirkningsfronten. De skal bare finde noget medicin nu til ham, der både hjælper og som han kan tåle :kryds: Kom så op med the good stuff!

Fuck hvor er jeg drænet, og er selv inde i en dum periode med smerter, og dårlig søvn som følge deraf. Trænger seriøst til en masse sjov, glæde og nul sygdom.
0
Free Worl Boss
london
Kort karma: 3
Likede indlæg: 132

Indlægaf london » 27. okt 2018, 10:11

At den køber jeg havde til min andelslejlighed er sprunget fra fordi bestyrelsen ikke ville godkende hendes hund :boo:

(Men samtidigt kan jeg ikke forstå, at man vil bo i lejlighed på 2. Sal, når man har en labrador)

Det er bare pisse irriterende, når vi er lidt presset med at komme af med den, inden vi overtager vores hus
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1082

Indlægaf Prosperity74 » 27. okt 2018, 17:50

Mistermor skrev:I mit lægehus har de indført "tid samme dag". Dvs. at man kan bestille tid fra klokken 16 dagen før på nettet eller ringe samme dag og få en tid. Jeg troede, det kun gjaldt akutte og enkle problemer, så man kunne bestille en almindelig gammeldags tid pr tlf til engang i fremtiden. Men nej!

Sådan er det også i det lægehus jeg har. Det er så irriterende med de der samme dags tider :tie:
0
Yetie
Kort karma: 51
Likede indlæg: 544

Indlægaf Yetie » 28. okt 2018, 10:30

Min lænd er "låst". Det er nu niende dag i træk med smerter i ryggen, og jeg kan ikke engang selv tage strømper på. :rulle: Samtidig har jeg været nødt til at arbejde, da jeg har en deadline på onsdag.

Oven i det hele har jeg fået at vide at en helt fantastisk kollega, der har været sygemeldt siden juli, ikke kommer tilbage. :trist: Hvis hun overlever er det et mirakel. Det er så ufatteligt uretfærdigt. Hun er et af de skønneste mennesker. :whine:
0
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 56
Likede indlæg: 994

Indlægaf Alphilia » 28. okt 2018, 11:03

Togbusser og deraf pænt meget ekstra rejsetid
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 650
Likede indlæg: 12014

Indlægaf Persnikedy » 28. okt 2018, 12:20

I kælderen i min boligblok er der et vaskeri som nu er moderniseret så fancy at jeg føler jeg burde udskifte mine normale briller til en monokel for at passe ind. Selve maskinerne ligner noget fra en highend shop der kigger med stinkface på alle der ikke selv udstråler den samme foragt for verden omkring sig. Ud med vaskekortet og ind med en key og en app... rend mig i fremskridtet. Hvorfor skal der apps til fucking alt?
1
Fab-Yule-Ous

Tilbage til "Generelt"