Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Trappestige
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1301

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Trappestige » 10. nov 2018, 21:59

Efter at have set flere Mortens aften billeder på FB, af smilende familier rundt om spisebordene, bliver jeg atter igen trist i år ved tanken om at jeg er mutters alene med mine børn. Ikke på mine egne vegne, men på deres. Det gør ondt at de aldrig skal mærke varmen og kærligheden fra en familie, at de aldrig kommer til at sidde rundt om et bord i deres barndomshjem med andre end deres mor, at mit shitty liv smitter af på dem, fordi de aldrig bliver bekendte med almindelig voksenkontakt, snak i mellem voksne osv. Jeg er overbevist om at det kommer til at følge dem i deres voksenliv og værst- også i deres kærlighedsliv. At det bliver ét stort rod for dem, fordi de ikke har noget som helst erfaring med hjemmefra. Ingen ømhed voksne i mellem, ingen glæde over at skulle samles hele familien, ingen fucking noget som helst. Bare en mor. En mor med evigt dårlig samvittighed.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2077

Indlægaf Daphne » 11. nov 2018, 13:55

At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3714

Indlægaf PaleSeptember » 11. nov 2018, 17:44

Svenskere!!
1
Selma156
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1808

Indlægaf Selma156 » 11. nov 2018, 19:13

Min såkaldte veninde, som gang på gang pisser på mig. Jeg forsøger altid at være god mod hende, og får intet igen. Denne gang drejer det sig om en gave, en fælles veninde og jeg har købt til hende, fordi hun har færdiggjort en uddannelse. Fællesveninden skal så over og besøge min veninde, så hun tager gaven med og et kort fra os begge. Det er en ret pæn og dyr gave, hvilket selvfølgelig er underordnet - men hun fik gaven i onsdags, og jeg har ikke hørt et kvæk.

Det kan godt være, jeg ikke var der til at give gaven, men man siger fandme tak alligevel :(
4
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 136
Likede indlæg: 2338

Indlægaf Chatsy » 12. nov 2018, 06:10

Det værksted, jeg skulle have afleveret bilen hos i dag. Har stået ekstra tidligt op, da det er et værksted, der ligger omtrent tre kvarters kørsel væk og jeg kunne ikke tage fri fra arbejde, så det måtte tilpasses, så jeg ikke kom for sent. Og var så småt klar til at gå ud af døren, da jeg får en SMS fra netop værkstedet. De må aflyse min tid, da den lånebil, jeg skulle have haft, blev solgt i går. Hvad fanden?!
Det er da altid noget, at jeg ikke var taget afsted så.

Men for pokker, søvn er i forvejen noget, jeg ikke rigtig får for tiden, så at stå tidligt op for ingenting er så bittert. Og nu skal jeg så have bøvlet med at finde en ny dag.

Redigering: Åh ja, og så den der fryse-tendens og kvalme, man får, når man er stået tidligere op end man plejer/har fået alt for lidt søvn. Skønt.
0
IrmaPigen
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5246

Indlægaf IrmaPigen » 12. nov 2018, 06:53

Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:

Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.
1
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1640

Indlægaf Pølsemix » 12. nov 2018, 07:02

IrmaPigen skrev:
Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:

Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.

Mon ikke det er den manglende tilbagemelding ift. den forespurgte fremvisning og information om at huset er solgt som er problemet, for langt de fleste er det basal viden at sælgeren har det sidste ord.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 708
Likede indlæg: 13154

Indlægaf Persnikedy » 12. nov 2018, 07:03

Jeg havde det fint i går aftes, her til morgen er der snot næse og ømme bihuler
0
Fab-Yule-Ous
IrmaPigen
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5246

Indlægaf IrmaPigen » 12. nov 2018, 07:05

Pølsemix skrev:
IrmaPigen skrev:

Mon ikke det er den manglende tilbagemelding ift. den forespurgte fremvisning og information om at huset er solgt som er problemet, for langt de fleste er det basal viden at sælgeren har det sidste ord.

Der står "glemt at ringe til os inden han solgte det hus...."

Jeg opfatter det som fornærmelse over ikke at være informeret om salget inden det skete.

Men det er da muligt, jeg opfatter forkert. Jeg læser blot hvad der står og forholder mig til det.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 189
Likede indlæg: 2979

Indlægaf TinaW » 12. nov 2018, 14:28

Vejret - jeg gider overhovedet ikke hjem og så skulle ud og lufte hunde i regnvejr.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 327
Likede indlæg: 4071

Indlægaf Mani » 12. nov 2018, 15:35

Der er fodkoldt i letbanen :nej:
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2077

Indlægaf Daphne » 12. nov 2018, 16:55

IrmaPigen skrev:
Pølsemix skrev:
IrmaPigen skrev:

Der står "glemt at ringe til os inden han solgte det hus...."

Jeg opfatter det som fornærmelse over ikke at være informeret om salget inden det skete.

Men det er da muligt, jeg opfatter forkert. Jeg læser blot hvad der står og forholder mig til det.

Selvfølgelig må sælgeren selv vælge. Men sælger er temmelig sikkert ikke blevet informeret om vores interesse i huset. For ejendomsmægleren havde sørme lige glemt os... Fair nok hvis tilbagemeldingen var at sælger var klar over at der var andre interesserede men ønskede at handle nu og her, men sådan er det bare ikke foregået.
Derudover er det også ret almindeligt at ejendomsmægleren lige giver besked omkring det, så der er mulighed for at handle eller man i det mindste er informeret. Her var det kun fordi vi efterlyste flere papirer på huset inden fremvisning, at vi fik noget at vide.
Jeg synes, det er useriøst.
1
LaMariposa
Kort karma: 475
Likede indlæg: 7299

Indlægaf LaMariposa » 12. nov 2018, 16:56

TinaW skrev:Vejret - jeg gider overhovedet ikke hjem og så skulle ud og lufte hunde i regnvejr.

This... Jeg har nu konstateret, at mine regnbukser er så utætte, at de ikke længere er regnbukser. Nu er det bare bukser :(
3
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1269
Likede indlæg: 9518

Indlægaf Viskelæder » 12. nov 2018, 16:56

At jeg har fået en rykker for en regning, men jeg har aldrig fået regningen til at starte med. Arghhh.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 700
Likede indlæg: 7629

Indlægaf Pandesteg » 14. nov 2018, 09:57

Jeg er på site visit og bliver mere og mere bevidst om hvor meget jeg savner min gamle profession. Jeg magter det næsten ikke...
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.

Tilbage til "Generelt"