Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 21:50

At jeg hver morgen bare IKKE vil på arbejde. Selvom jeg er glad for mit arbejde. WTF?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 23:31

At Inger Støjberg nu nævnes som et bud på en kronprinsesse i Venstre ... Vorherre bevares! Hun er det værste, der er sket for dansk politik siden Pia K trådte ind i manegen. Føj for satan! :puke:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 19. jan 2016, 03:45

polavyk skrev:Randers byråd! Venstres knæfald for DF - også på landsplan. Det er godt nok ulækkert!

Tag lige socialdemokraterne med i det knæfald
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 19. jan 2016, 06:17

Jeg var på vægten her til morgen. Pis og lort siger jeg bare!! :sur:


Ikke flere pandekager med is til mig :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 19. jan 2016, 08:21

Skal tage en vigtig beslutning omkring mit fremtidige arbejde og de krav, som stilles omkring kvalitetssikring. Jeg er næsten nået i mål, men beslutningen skal falde nu! - har jeg bestemt mig. :gruble:
Kan ikke blive ved med at trække det i langdrag :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:36

Rastløshed og uro :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 12:23

Jeg var i går i biografen og se "Kollektivet". I og for sig en udmærket film, men...

Den har påvirket mig rigtig meget, og jeg sidder her og aner ikke rigtig, hvor jeg skal gøre af de følelser. Man ser Trine Dyrholm i rollen som en kvinde, der stykke for stykke bryder sammen for øjnene af en, uden nogen griber ind. Til sidst kan hun ikke passe sit arbejde, hun med stor succes har varetaget gennem mange år, men sidder blot bogstavelig talt for åben skærm og stirrer tomt ud i luften; der er ikke mere tilbage.

Dyrholms rolles praktiske livsomstændigheder er milevide fra mine, men angst, depression, desperation og stress er universelt, og der var så mange fællestræk med min egen situation, hvor jeg i øjeblikket er sygemeldt med alvorlig stress, uden varsel har mistet mit arbejde, som var mit "livsværk" og fremtid, og nu skal finde mine ben igen og vigtigst af alt mening med min tilværelse i et helt nyt perspektiv.

Jeg har aldrig før oplevet at blive så påvirket af at have set en film. Det er sikkert lortestressen (det har jeg døbt den), som har indflydelse, men jeg havde lige brug for at sige til jer dejlige mennesker herinde, at det åbenbart kan være en ret voldsom oplevelse at gå i biografen. Det kom på godt, gammelt dansk sgu bagpå mig!
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 19. jan 2016, 12:52

Min kollega som har været eddikesur hele dagen og dermed også rigtig Rasmus-modsat.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 15:19

Fillie skrev:Jeg var i går i biografen og se "Kollektivet". I og for sig en udmærket film, men...

Den har påvirket mig rigtig meget, og jeg sidder her og aner ikke rigtig, hvor jeg skal gøre af de følelser. Man ser Trine Dyrholm i rollen som en kvinde, der stykke for stykke bryder sammen for øjnene af en, uden nogen griber ind. Til sidst kan hun ikke passe sit arbejde, hun med stor succes har varetaget gennem mange år, men sidder blot bogstavelig talt for åben skærm og stirrer tomt ud i luften; der er ikke mere tilbage.

Dyrholms rolles praktiske livsomstændigheder er milevide fra mine, men angst, depression, desperation og stress er universelt, og der var så mange fællestræk med min egen situation, hvor jeg i øjeblikket er sygemeldt med alvorlig stress, uden varsel har mistet mit arbejde, som var mit "livsværk" og fremtid, og nu skal finde mine ben igen og vigtigst af alt mening med min tilværelse i et helt nyt perspektiv.

Jeg har aldrig før oplevet at blive så påvirket af at have set en film. Det er sikkert lortestressen (det har jeg døbt den), som har indflydelse, men jeg havde lige brug for at sige til jer dejlige mennesker herinde, at det åbenbart kan være en ret voldsom oplevelse at gå i biografen. Det kom på godt, gammelt dansk sgu bagpå mig!


Jeg skal se den på torsdag. Nu er jeg da helt spændt. Vildt at den kunne give det indtryk!

:ae:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 15:21

En hård samtale på arbejde. Det krævede lige, at jeg tog et par hop og rystede min krop på mit kontor bagefter for at komme over den.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 15:24

Sygdom på arbejde, misset bussen hjem fra indkøb så måtte gå næsten 2 km hjem i kulde med varer og feber - tror i mit tøj var gennemblødt og jeg klar til at tilbringe en uge i sengen da jeg endelig nåede hjem?
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 19. jan 2016, 19:40

Det her er lidt svært for mig...

Jeg har hørt den kommende single fra Medina, den udkommer i næste måned sammen med hendes nye plade.

Og jeg er så skuffet, jeg kunne græde.

Ingen brusende, ekstatisk følelse af fryd, ikke engang et lille håb om, at jeg bare skal høre den et par gange. Den er bare SLET ikke mig.

Jeg føler mig på en måde lidt svigtet, altså...
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 19. jan 2016, 20:04

Aima skrev:Det her er lidt svært for mig...

Jeg har hørt den kommende single fra Medina, den udkommer i næste måned sammen med hendes nye plade.

Og jeg er så skuffet, jeg kunne græde.

Ingen brusende, ekstatisk følelse af fryd, ikke engang et lille håb om, at jeg bare skal høre den et par gange. Den er bare SLET ikke mig.

Jeg føler mig på en måde lidt svigtet, altså...


Okay. Fortæller du os at hun er blevet voksen eller at hun har tabt sutten, og er blevet gennemført uinspireret kedelig. :gruble:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anilara » 19. jan 2016, 22:34

Jeg skal ikke rejse på mandag alligevel.
Og jeg skal til eksamen i morgen.
Meh...
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2016, 07:15

Migræne under opsejling. Og møde i a-kassen oveni
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"