Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf Artem » 9. dec 2019, 22:03

San.Dee skrev:Kaffe og te er populære drikkevarer, men en vædderen kan bare ikke leve uden det. Det er sandsynligvis fordi de, der er født under dette tegn, har tendens til at nyde livet fuldt ud. De har brug for det ekstra boost, så deres kroppe kan holde op.

Jeg kan godt lide te og kaffe - Men drikker det måske 10 gange i løbet af et helt år.
Jeg nyder heller ikke livet fuldt ud, men jeg forsøger.

Jeg er i øvrigt vædder.

Den passer også dårligt på mig.
Kan slet ikke lide kaffe, men drikker da te til min formiddagskaffe på job. Men kan virkelig nemt leve uden.

Ved heller ikke rigtigt med at leve livet fuldt ud. Men specielt de sidste par år har jeg prøvet mere på det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3072

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf Alphilia » 9. dec 2019, 22:38

Er skytte med stor frihedstrang og jævnlig udlængsel.

Dyr er til gengæld overhovedet ikke mig
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf Mangoness » 10. dec 2019, 00:07

No1 skrev:
Selma156 skrev:"Du er en intellektuel, der virkelig elsker at fantasere. Den teknologiske verden efterlader dig flad for energi. Du vil meget hellere fordybe dig i en god bog i stedet. Bare vær forsigtig og lad ikke dig selv være alt for løsrevet fra virkeligheden. På den anden side, gør det!"

Tjah, det passer vel egentlig ok. Men jeg er lige så meget en slave af teknologien, som jeg elsker en god bog. Og så er jeg irriteret over, at ingen andre herinde havde postet om vandmanden, da jeg nødigt ville give den crap "artikel" klik :D


Jeg slap til gengæld for at klikke. :-D

Men altså, jeg kan da godt lide at drømme og fantasere. Det er nok derfor at fx World of Warcraft er en fin overspringshandling for mig. Men det er så tilpas tvetydigt at det kan passe på så mange. :lol:


x2 :-D

Jeg bruger dog næsten alle mine vågne timer på en computer - og hvis jeg læser bøger, er det e-bøger :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2019, 18:03

En vægt elsker sommerfugle i maven

Robert Palmer sang om dig! Faren for en jomfrus afhængighed er, at det ikke altid fører til langvarige forhold. Du keder dig nemt og kræver de følelser, der kommer med en ny kærlighed. Find måder at holde romantikken i dit forhold på, og så skal det nok gå.


Øh... De har vist ikke helt styr på, hvilket stjernetegn de mener.
I øvrigt er det kun overskriften, der passer på mig. Sommerfuglene behøver bare ikke skyldes forelskelse.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf Anilara » 10. dec 2019, 20:49

Altså.. For mig kunne man lige så godt kaste en terning og læse nogle fuldstændigt tilfældige beskrivelser op og så spørge om det passer på en selv. Sådan har de fleste det, går jeg ud fra. Så jeg forstår slet ikke hvorfor horoskoper stadig er en ting.
Men jeg er så også typen der først sidste år fandt ud af hvilket stjernetegn jeg er.. (Så typisk Skorpioner!! Eller..)
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Det her er hvad dit stjernetegn siger om din personlighed

Indlægaf RavenClaw » 11. dec 2019, 08:02

Fru Sunshine skrev:
En vægt elsker sommerfugle i maven

Robert Palmer sang om dig! Faren for en jomfrus afhængighed er, at det ikke altid fører til langvarige forhold. Du keder dig nemt og kræver de følelser, der kommer med en ny kærlighed. Find måder at holde romantikken i dit forhold på, og så skal det nok gå.


Øh... De har vist ikke helt styr på, hvilket stjernetegn de mener.
I øvrigt er det kun overskriften, der passer på mig. Sommerfuglene behøver bare ikke skyldes forelskelse.


Jeg undrede mig også.

Den passer heller ikke på mig.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Generelt"