Hvornår var du sidst nærig?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Hvornår var du sidst nærig?

Indlægaf landsbytossen » 19. jan 2016, 04:59

Generalen skrev:
landsbytossen skrev:
Generalen skrev:Jeg lader normalt aldrig bilen gå under halv tank, før jeg finder den bedste pris,at tanke til i løbet af et par dage.
Vil være ærgelig over, at skulle tanke til "fuld" pris fordi tanken er næsten tom. :fløjt:

Men du bruger mere brændstof ved altid at køre med "over halv tank".


Jeg forstår ikke helt hvad du spørger om?

Ideen er jo at udnytte tankens kapacitet, så jeg ikke behøver at tanke til fuld pris. Hvis tanken er tom eller næsten tom, er prisen på brændstof ikke nødvendigvis i bund. Hvorimod hvis jeg har et "lager" i tanken, kan jeg fylde den op, når prisen er "rigtig". Det bruger jeg hverken mere eller mindre brændstof af. :)

Nu bruger jeg heller ikke meget brændstof og tanken er pæn stor (60 liter). Hvis jeg brugte meget brændstof, ville jeg skulle tanke tit og det gad jeg så nok heller ikke.

Det, jeg mente, var, at jo tungere en bil er, des mere brændstof bruger den. Jo mere brændstof i tanken, des større forbrug.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Generalen
Indlæg: 49
Tilmeldt: 14. aug 2015, 18:10
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Re: Hvornår var du sidst nærig?

Indlægaf Generalen » 19. jan 2016, 15:17

Bestemt og så må man jo gøre op, hvad der er mest økonomi i, selvom det jo nok bliver lidt svært ;)
0

Tilbage til "Generelt"