Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf Pjeps » 18. jan 2016, 22:27

Ting skal bare virke til det de er beregnet til, men sådan går det ikke altid, især ikke elektriske dimser, som ofte har deres eget liv ( for det er i hvertfald ikke os der gør noget galt).

Så hvilken en ting er du sidst blevet sur på?






Mig: min hjemmearbejdsplads, aka en bærbar der er koblet til mit arbejdsnetværk. Men sidst de opdaterede styresystem røg min private printer af, og i dag har jeg omsider forsøgt at installere den igen, men næææh nej, det må man ikke, det skal man have administrator beføjelser til at gøre :evil: så jeg ringer ind til vores døgn it service og beder ham om at overtage skærmen og få installeret lortet, men det kunne han så heller ikke finde ud af :rulle: Halloooo du er it mand, du får 4 x så meget i løn som mig, hvor svært er det lige at installere en printer når selve driver cd-rommer sidder i drevet ???? Lorte pc og lorte it mand!
0
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 23:11

AH! Her kan jeg være med :-D

Jeg har en gammel bærbar, nedarvet gennem generationer, næsten da.
Den har været sød, lydig og arbejdsom i lang tid. Men SÅ forleden... jeg tændte den, den startede op, men pludselig midt i opstart begynder den helt umotiveret at sige en lyd så høj og skinger og hæslig at man skulle tro den hed Støjberg til efternavn.

Faktisk var det så slemt at jeg KYLEDE den hen på min seng i panik, smed en dyne og flere puder ovenpå den, og satte mig øverst på bunken. :blush: mit hjerte hamrede virkelig af forskrækkelse over den lyd. Batteriet er virkelig dårligt så jeg tog opladeren fra og så døde den hurtigt og lyden ligeså.

Men nu har jeg prøvet flere gange at tænde den, iført høreværn og store høretelefoner og med halstørklæder viklet rundt om hovedet for at skærme mig mod den fæle lyd. Jeg er efterhånden hunderæd for den lortebærbar. Og jeg kan umuligt få nogen til at hjælpe med at reparere den. Der er simpelthen for mange nøgenfotos og andet som ikke tåler dagens lys på den :whine:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jan 2016, 23:45

Dirtylittledevil skrev:Og jeg kan umuligt få nogen til at hjælpe med at reparere den. Der er simpelthen for mange nøgenfotos og andet som ikke tåler dagens lys på den :whine:


Hahaha, ultimativt dilemma :-D

Sorry :genert:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. jan 2016, 23:48

Et indkøbsnet, der gav sig til at gå op i limningen på vej hjem fra et supermarked, som ikke lige ligger rundt om hjørnet.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jan 2016, 23:59

Min juicer!

Jeg fik den geniale idé, at genoptage brugen af min juicer, fordi jeg ikke lige altid får spist de der 1400-1500 g. grønt (eller hvor meget anbefalingerne nu ellers snart er oppe på) om dagen, og så var det jo smart at drikke det i stedet og det smagte jo fint dengang for 3-4 år siden da jeg købte den.
Ned at handle grønt i alverdens afskygninger og lidt frugt, skære ud, proppe i røret, tænde..... og så intet! :forvirret:
Den havde simpelthen valgt at dø en stille død på hylden i skabet og jeg synes faktisk godt lige den kunne have efterladt en seddel eller tweetet eller what not.
Nu havde jeg fyldt køleskabet med sundhed, som jeg aldrig i livet ville få mig gnasket igennem inden det rådnede væk, så jeg måtte afsted igen efter en ny juicer - verdens dyreste idé jeg lige fik mig, og jeg er faktisk også en lille smule sur på den nye (selv om den virker upåklageligt) - jeg føler mig bondefanget :sur:
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvilken en Ting/dims er du sidst blevet sur på?

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jan 2016, 10:19

Min tablet, fordi den dumme tingest bliver ved med at smide mig af nettet - og i samme ombæring routeren til det trådløse netværk. GRRRR...

Og så er jeg ædende ond på min dvd fra den revy, jeg var med i i sommer. Den nægter at lade sig afspille på hverken dvd-afspiller eller pc. For fanden da!
Pisseirriterende, når man nu godt lige selv gad vurdere, om man nu også var lige så god en Yahya Hassan, som der blev sagt.
(Der må jo have været noget, der fungerede, for folk skreg af grin, men jeg vil altså gerne se, hvad det var af. Det kunne jo lige så godt være en stor bussemand, der hang og dinglede, som det kunne være mine replikker.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"