Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.

Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Afstemning sluttede 26. jan 2016, 12:07

Ja, jeg synes, at lykønskningsforummet skal flyttes, så det bliver mere synligt.
27
82%
Nej, jeg synes, det skal blive, hvor det er.
6
18%
 
Afgivne stemmer: 33
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 12:07

Jeg har for nyligt opdaget, at vi har et lykønskningsforum her på debatten http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55, og jeg synes, det er et rigtig godt tiltag, som støtter den generelle stemning, jeg synes, der er herinde. Selvom vi efterhånden er mange tilmeldte brugere, føles det alligevel som et lille, tæt sammenhold med god stemning, og jeg synes, det er rigtig hyggeligt, at der er nogen, der har lyst til at ønske tillykke, når der er fødselsdag, gennemført uddannelse, bryllup og hvad man nu ellers siger tillykke med.

Jeg opdagede kun forummet, fordi Fillie oprettede en tråd http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=93340#p93340, om det ikke var en god ide at flytte lykønskningsforummet fra en næsten usynlig placering nederst i forumlisten, smidt ind under smalltalk (som det jo egentlig ikke er, da der ikke er meget debat eller samtale mellem deltagerne i trådene), og jeg synes, det er synd, at det er gemt sådan af vejen.

Jeg har snakket med Patrick om det, og han har godt haft en øje på Fillies tråd, men eftersom der endnu ikke har været så mange tilkendegivelser (tråden ligger i øvrigt også i et forum, der ikke er ret godt besøgt), har han indtil videre afventet og set, om der ville komme mere opbakning om sagen. Derfor har jeg stukket en finger i jorden i "hvad vil du sige til debatten"-tråden, og det virker til, at der er flere, som synes, det er en god ide. Derfor laver jeg nu denne afstemning, hvor I kan tilkendegive, hvad I synes om ideen. Er der nok tilslutning, vil Patrick sandsynligvis finde en ny og god placering til forummet :) Måske kunne det måske ligge som et underforum til dette forum. Det ville også virke, synes jeg, for jeg tror, det ville være mest synligt her og passer godt ind under overskriften.
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf HappyPaww » 19. jan 2016, 12:30

Har stemt ja - men egentlig er jeg nok lidt ligeglad, og ville have valgt en ved ikke/lyserød rumgorilla, hvis det var :genert: Men det generer mig ikke at det bliver flyttet, hvis nogle ønsker det, så har ikke stærke indvendinger for et nej.

Jeg bruger stort set kun "Nye indlæg", så jeg ser det, der er nyt, uanset underforum. Og jeg kender ikke folk ret personligt herinde, til at bruge lukønskningsforum særlig meget...
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Skralde » 19. jan 2016, 14:15

HappyPaww skrev:Har stemt ja - men egentlig er jeg nok lidt ligeglad, og ville have valgt en ved ikke/lyserød rumgorilla, hvis det var :genert: Men det generer mig ikke at det bliver flyttet, hvis nogle ønsker det, så har ikke stærke indvendinger for et nej.

Jeg bruger stort set kun "Nye indlæg", så jeg ser det, der er nyt, uanset underforum. Og jeg kender ikke folk ret personligt herinde, til at bruge lukønskningsforum særlig meget...


Samme her :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Aima » 19. jan 2016, 14:30

Jeg tror ikke helt, jeg forstår nødvendigheden af en afstemning, ligefrem? Hvorfor bliver forummet ikke bare flyttet, hvis I er nogle der ønsker det? Jeg kan slet ikke få øje på, hvilke årsager der skulle være til ikke at gøre det.

Nå, men jeg er fuldstændig ligeglad, så jeg smider lige et solidaritetsja. :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Daphne » 19. jan 2016, 14:35

Jeg havde vist aldrig fundet derhen uden et direkte link, så jeg stemmer for det flyttes :D
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Daphne » 19. jan 2016, 14:48

Og nu gik det så lige op for mig, at der var en lykønskningstråd til mig derinde oprettet i går i anledning af min afsluttede bachelor :lun: Den opdagede jeg kun pga. af denne afstemningstråd. Så stemmer bare endnu mere for at det forum skal frem i lyset, så vi spreder the good vibes :pompom:
3
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 16:50

Jeg er nysgerrig: Hvorfor har I nejstemmere stemt nej? Kan I nemt finde underforummet? Synes I, det i det hele taget er unødvendigt eller måske bare slet og ret fjollet med et lykønskningsforum? Lyserød rumgorilla? Spill the beans! :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3037
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 181
Likede indlæg: 5776

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Tux » 19. jan 2016, 18:09

Jeg har stemt nej - fordi hvis man rykker noget op, må andre nødvendigvis blive rykket ned, og dem der bliver lykønsket kan man jo bare tagge i tråden så de får en notifikation. Andre interesserede i lykønskninger kan nok godt finde det forum :)

Men det er ikke fordi jeg ville have noget imod det blev flyttet op som sådan, jeg kan bare ikke se det skulle være nødvendigt..
1
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 18:35

Tux skrev:Jeg har stemt nej - fordi hvis man rykker noget op, må andre nødvendigvis blive rykket ned, og dem der bliver lykønsket kan man jo bare tagge i tråden så de får en notifikation. Andre interesserede i lykønskninger kan nok godt finde det forum :)

Men det er ikke fordi jeg ville have noget imod det blev flyttet op som sådan, jeg kan bare ikke se det skulle være nødvendigt..


Når det kommer til at ligge som et underforum, bliver intet rykket ned. Det kommer til at ligge, som det gør i dag, dvs. på samme placering som dets overforum, og skubber på den måde ikke noget nedad. Man kan ikke tagge her på debatten, da det gav kuk i maskinen, så det er slået fra. Jeg og flere andre vidste ikke, at forummet overhovedet eksisterede, før der blev snak om, at man måske skulle flytte det.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Juki » 19. jan 2016, 18:57

Jeg er ligeglad med om det bliver flyttet eller ej - eller om det overhovedet er her eller ej.

Jeg har ikke haft behovet for at bruge det endnu og jeg tvivler på om jeg overhovedet vil få det brugt af at det bliver flyttet.
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke det på sigt vil blive brugt mere af at blive flyttet, men jeg har ikke noget imod at det flyttes.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Delfin » 19. jan 2016, 19:48

Jeg er ligeglad, så jeg har ikke stemt. Jeg må nok indrømme, at jeg er holdt op med at gå ind og ønske tillykke i dem. Tænker det bliver mange tråde, når vi er oppe på 800? medlemmer efterhånden. Men jeg holder af jer alle, og mange gange tillykke med fødselsdagene.
0
14 11 14
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 22:35

Jeg forestiller mig ikke, at nogen forpligter sig til at oprette en ny tråd for hver enkelt medlem, men man kan gøre det, når man har lyst, og man kan skrive tillykke, når man har lyst. Sådan tænker jeg i hvert fald om det forum. Jeg kan da heller ikke garantere, at jeg kommer til at deltage i alt, der bliver oprettet. Syntes bare, det var synd at gemme det af vejen et sted, hvor ingen ser trådene.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Mani » 20. jan 2016, 07:43

Jeg må tilstå, at jeg synes de ligger fint hvor de gør. Jeg ser dem der er aktive via nye indlæg - og for mig vægter det mere at andre forum er synlig end netop dette.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Patrick » 20. jan 2016, 14:04

Det er blevet flyttet op som underforum under Generelt.
3
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Skal lykønskningsforummet flyttes længere op i debatten, så det bliver mere synligt?

Indlægaf Pussikat82 » 20. jan 2016, 14:05

Patrick skrev:Det er blevet flyttet op som underforum under Generelt.


Tak :)
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"