Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf Musenmor » 5. jun 2020, 13:21

Igår da jeg er ude og løbe med min søn. (Han løber, jeg cykler, min kondi er ikke til hans hastighed, men jeg vil ikke have, han løber alene. Der har været en del skyderier herude, så ja jeg er pyldre mor, når man absolut vil løbe kl. 23.00)

Nå men lige pludselig kikker min søn på mig og sig cykel cykel hurtigt, han nærmest spurter derudaf, jeg vender hoved og lige inde i busken/træet/krattet stikker der et hovedet ud, der kikker på os. For helvede hvor blev jeg forskrækket :shock:

Aj men altså folk er mærkelige nogengange...... hvad fillen personen havde gang i, aner jeg ikke :gruble:
2
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf Mangoness » 5. jun 2020, 18:56

Sukisaki skrev:Jeg vågnede ved 3-tiden i nat, ved noget der lød som nogen der bankede på døren eller ruden.
Måske er det bare noget jeg har drømt.

Men jeg er ikke så rationel når jeg vågner midt om natten, og tænkte om der nu var nogen der stod på altanen, eller var ved at bryde ind.. Alle ved jo at lurere og indbrudstyve lige banker på!
Jeg blev nødt til at stå op for at kigge på altanen, larme lidt for evt. indbrudstyve og få det rystet lidt af mig


Uf, det minder mig om en oplevelse, jeg læste om på nettet for noget tid siden:

https://www.pokernet.dk/forum/ukendt-mand-banker-paa-min-doer-wtf.html skrev:

For efterhånden 14 år siden boede jeg i en 1-værelses lejlighed i kælderetagen (dvs. jordhøjde), og min nabo var en kendt stiknarkoman i kvarteret - I know, lækkert kvarter, ik?

Den dag jeg flyttede ind og bar flyttekasser ind fandt jeg ovenikøbet en brugt kanyle liggende foran min gadedør.

Anyways, et halvt år gik, og jeg fik mig en kæreste som jeg forholdsvist ofte sov hos om natten. En aften hvor jeg sov derhjemme, bankede det på vinduet til min stue/soveværelse kl. 3 om natten.

Jeg stod op, og gik hen og åbnede vinduet og dér stod han - narkomanen.

"Hej Thomas, jeg tænkte på... har du noget sukker jeg må låne?"

WTF!

"Nej, det har jeg sgu ikke lige... jeg ligger og sover. Klokken er 3 om natten mand!"

Han undskyldte og smuttede igen. Dum som jeg var tænkte jeg ikke videre over det.

Ugen efter sov jeg hos min kæreste igen, og da jeg om eftermiddagen vendte næsen hjemad og nærmede mig min lejlighed, kunne jeg se at vinduet til køkkenet "hang" underligt i karmen. Da jeg kom tæt på, kunne jeg tydeligt se at det var blevet brækket op.

Jeg låste mig ind i lejligheden og alt var fuldstændigt endevendt. Min PlayStation, CD samling og en pengekasse med småpenge var væk.

Jeg kan naturligvis ikke bevise at det var min junkie-nabo, men mon ikke han havde været forbi efter sukker igen, og da jeg ikke åbnede vinduet, har han taget chancen og knækket ind.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16075
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf TinaW » 6. jun 2020, 19:29

Da jeg tidligere ikke kunne finde min søn, hans klassekammerat og hundene.
De var gået en tur ca 45 min før vi skulle spise. Da jeg skulle til at stege hakkebøfferne, var de ikke kommet retur.
Jeg kunne ikke se dem være på vej hjem, så tog bilen og kørte ned til p-pladsen ved vandet, men de var ingen steder at se/høre.
Nåede at lede efter dem et kvarters tid, inden de dukkede op (de var gået længere ud af stranden) og i den tid nåede jeg at tænke mange grimme tanker.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf Santa » 6. jun 2020, 21:31

Da jeg her til aften opdagede at min nabo skød til måls med luftgevær.....ind imod hækken ind til min grund!
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf HappyPaww » 6. jun 2020, 21:44

Da jeg var alt for tæt på at falde baglæns ned ad vores trappe, da jeg var ved at gære rent :shock: That would not have been pretty...
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad har sidst forskrækket dig/gjort dig bange?

Indlægaf Nicolait » 7. jun 2020, 02:53

Jeg er lige vågnet fra et mareridt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"