Hvad er dit forhold til Radio?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad er dit forhold til Radio?

Indlægaf Nicolait » 26. jan 2016, 17:37

Jeg er så småt begyndt at høre radio igen efter jeg fik en heos højtaler.
Det er primært musik - adult contemporary - jeg gider ikke høre på folk, der snakker.

Det gode ved internetradio er, at man har en verden til rådighed.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad er dit forhold til Radio?

Indlægaf Mani » 26. jan 2016, 19:43

Jeg hører P1 på hverdags morgener og eftermiddage. Og så Mads & Monopolet på podcast.

Når jeg løber hører jeg musik - og ellers hører jeg ingenting eller hvad familien sætter i gang. Orker ikke at have noget kørende 24/7
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad er dit forhold til Radio?

Indlægaf Aspargsen » 26. jan 2016, 20:58

Hører aldrig radio
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvad er dit forhold til Radio?

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jan 2016, 11:26

KinderBueno skrev:Min mor hørte altid P3, så det har jeg også gjort hele min barndom. Det første, hun gjorde, var at tænde radioen når hun kom hjem eller stod op om morgenen. Dengang var det en mere alsidig kanal, end den er nu, hvor den er virkelig målrettet det unge segment.

Min DAB-radio står på badeværelset, og jeg SKAL høre Go' Morgen P3 imens jeg står under bruseren og når jeg gør mig klar. Og det på trods af, at jeg er virkelig træt af musikken på P3... Bare jeg kunne få morgenværterne fra P3 og musikken fra P6. Dét kunne være perfekt. Og så ikke al det sport! Jeg er så ligeglad med hvem der vandt Ikast-Bording Cup i weekenden!!!


Jeg har det fuldstændig på samme måde! Jeg kan faktisk savne Børneradio fra dengang - især, når Carsten Overskov fortalte historier, fx Røverne fra Rold og Wilhelm Erobreren :love:

I dag hører jeg P3 om morgenen og i bilen. Mads & Monopolet på computeren, mens jeg gør rent. Men jeg skifter kanal, når især S!vas og alle hans efterabere bliver spillet - jeg bliver i decideret dårligt humør af det!

Og så bliver jeg jævnligt irriteret på min mand, når han har kørt bilen - så er radioen sat på enten Scala FM eller Nova. Jeg kan ikke holde de overgearede ung-med-de-unge-værter og de evindelige reklamer. Så hellere høre det samme nummer et par gange om dagen...
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad er dit forhold til Radio?

Indlægaf Studsgaard » 27. jan 2016, 11:44

Jeg har hørt meget mere radio førhen end jeg gør nu.
Jeg hører altid Radio i bilen, somregel ANR men en af deres værter er bare så irriterende at lytte til, han snakker og snakker og snakker om alt og ingenting og siger det sammen en milionmiliard gange, så ryger den på en anden kanal når det er ham.

Førhen plejede jeg gerne at have radioen til at køre herhjemme, men kan mærke at jeg bliver træt i hovdet, jeg har brug for perioder med helt ro når jeg går alene. Måske fordi der så sjældent er ro når alle ungerne og manden er hjemme :forvirret2:
0

Tilbage til "Generelt"