Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 17412

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. okt 2017, 20:23

Jeg var lige ved at evakuere en 4. klasse i går, fordi jeg troede, at jeg havde hørt en alarm.
Det havde jeg også. En alarm i en film, som nogle af eleverne var i gang med at se på deres computere.
14
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 22
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 584

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 13. okt 2017, 21:00

Jeg var på vej hjem i bilen i dag og de snakkede om fredag den 13 i radioen. Nåede lige at tænke har jeg nogensinde fødselsdag fredag d. 13?
Og så gik det op for mig at nej, det har jeg selvfølgelig ikke, for jeg blev født d. 2 .....
42
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 822
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12833

Indlægaf LadyFox » 13. okt 2017, 22:00

Delfin skrev:
LadyFox skrev:Min tandpasta og makeup fjerner har næsten samme form. Så nu har jeg tabdpasta i øjenbrynet. :(

Set fra den lyse side havde det været værre, hvis det var omvendt.

Dt trorat jeg faktisk ikke. :shock:
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Lisma
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2144

Indlægaf Lisma » 14. okt 2017, 15:47

For noget tid siden havde jeg en længere korrespondence i gang i grønne kort med to debattører. Eller, den ene var knap så lang og afsluttet en uges tid inden den anden. Først en uge efter, da jeg undrede mig over manglende svar fra den ene, gik det op for mig, da jeg læste op på de grønne, at jeg havde fortsat snakken med den "forkerte". :blush: Jeg sagde ikke noget, til nogle af dem, men var godt flov overfor den debattør jeg skrev det spørgsmål til, sådan ud af det blå. Men h*n svarede da. :genert: :lol:
3
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 158
Likede indlæg: 1500

Indlægaf klumphen » 17. okt 2017, 18:29

Jeg var ved at vrikke om på foden, fordi jeg kiggede efter nogle kvinder, i stedet for at se hvor jeg gik :stoned:
12
Lulu
Kort karma: 71
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 864

Indlægaf Lulu » 18. okt 2017, 18:58

Da jeg "vandede" min computer, fordi jeg tippede mit glas med vand inden det ramte læberne :rulle:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5313

Indlægaf sigge » 26. okt 2017, 12:41

I går, da jeg fik en medarbejder på Shell til at lede sine lister igennem to gange for at finde min GLS-pakke, inden jeg fik tjekket min mail og så, at pakken var sendt til en anden GLS Pakkeshop. :genert:

Men altså, jeg plejer jo altid at få pakker sendt dertil, og de havde da også min anden pakke.
6
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Lisma
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2144

Indlægaf Lisma » 30. okt 2017, 11:26

sigge skrev:I går, da jeg fik en medarbejder på Shell til at lede sine lister igennem to gange for at finde min GLS-pakke, inden jeg fik tjekket min mail og så, at pakken var sendt til en anden GLS Pakkeshop. :genert:

Men altså, jeg plejer jo altid at få pakker sendt dertil, og de havde da også min anden pakke.

Det har jeg også gjort. :genert:

I nat kom jeg i tanke om at jeg skulle vaske min datters mudrede idrætssko. Jeg tog den nemme løsning og smed dem i vaskemaskinen. Og tumblede dem bagefter - uden at tage sålen ud. Ud kom rene sko, med små mini-baby skosåler. :genert:

Og lige nu da en ældre dame leverede mine Vigo varer. Jeg handlede stort i går og manglede ikke noget. Andet end chokolade til at pleje min pms. :sarkasme: Så åbner jeg døren i uvasket, uglet hår, ingen make up, rander under øjnene, lårkort nederdel og malerpletter på toppen og tager imod mine alt for mange marcipanbrød, cola og chokolade. Hun smilede helt overbærende da hun rakte mig posen.
5
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 22
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 584

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. okt 2017, 12:06

Da jeg prøvede at skrive en email til en dansk virksomhed ang. praktik.
Jeg er dansker. Bestod HHX med 12 i mundtlig dansk.

Jeg var nødt til at google hvordan man sagde visse ord på dansk .......
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 8
Likede indlæg: 822

Indlægaf Ghattner » 30. okt 2017, 13:24

Regel:
Når jeg er til møde på mit arbejde og een har en powerpoint-præsentation med, vil der altid være mindst een brugt forkortelse som mindst een af mødedeltagerne ikke kender.
0
cola
Kort karma: 47
Likede indlæg: 734

Indlægaf cola » 2. nov 2017, 15:31

Måske ikke ligefrem dum, men... jeg mangler en tråd hvor jeg kan skrive "så lærte jeg lige noget nyt"

For åbenbart er der noget der hedder en kat på en kran...
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 369
Likede indlæg: 6417

Indlægaf Juki » 2. nov 2017, 16:50

cola skrev:Måske ikke ligefrem dum, men... jeg mangler en tråd hvor jeg kan skrive "så lærte jeg lige noget nyt"

Er det noget bestemt eller særligt? :genert: En bog, et meme, et ordsprog eller andet?

Nu føler jeg mig måske også lidt dum :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
cola

Indlægaf cola » 2. nov 2017, 17:09

Juki skrev:
cola skrev:Måske ikke ligefrem dum, men... jeg mangler en tråd hvor jeg kan skrive "så lærte jeg lige noget nyt"

Er det noget bestemt eller særligt? :genert: En bog, et meme, et ordsprog eller andet?

Det er den der dims der kører fra side til side på de store firkantede kraner... det hedder åbenbart en kat :-)
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 369
Likede indlæg: 6417

Indlægaf Juki » 2. nov 2017, 18:14

cola skrev:
Juki skrev:

Det er den der dims der kører fra side til side på de store firkantede kraner... det hedder åbenbart en kat :-)

Ah, på den måde.

Nu føler jeg mig dum :genert:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
cola

Indlægaf cola » 2. nov 2017, 19:45

Juki skrev:
cola skrev:
Juki skrev:

Ah, på den måde.

Nu føler jeg mig dum :genert:

Jeg ville gerne henvise til en side hvor du kan se det, men jeg ved ikke om det er reklame LOL, men det kan findes på fb :-)
1

Tilbage til "Generelt"