Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 341
Likede indlæg: 3037

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Little_Woman » 16. feb 2018, 19:57

avdotja skrev:
Little_Woman skrev:Da jeg smækkede mig inde i en toiletbås, hvor håndtaget manglede på indersiden. Det havde jeg da set - men tænkte ikke over at døren så ikke ville kunne åbnes indefra. Det andet toilet var nasset, så ind med mig :rulle:

Jeg endte med at kravle over i den anden bås, over skillevæggen - og ingen så mig :ninja:

Jeg har stadig en god portion blå mærker fra det stunt.

Altså jeg er imponeret - tror ikke umiddelbart jeg ville være i stand til at møve mit luksuslegeme over de toiletbåse jeg har været inde i :D

Tak :D

Der var vist noget med at træde op på toiletrulleholderen og wc-låget - men jeg er ikke sikker på jeg kunne gøre der igen :genert:
0
Nu med fugl
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1260
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20774

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 22:17

Kigget inde i "vis det sidste nye billede af din kat..."-tråden, og undret mig overfor hvorfor der var så mange billeder af katte på debatten i dag :genert:
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 12:19

For nogle dage siden overførte jeg nogle billeder fra min mobil til computeren via en ledning. I går skulle jeg gøre det samme, men det ville bare ikke lykkes! Jeg makkede simpelthen sådan med det fordi det ikke ville fungere så jeg opgav til sidst.

I dag fandt jeg så ud af hvorfor. Ledningen har slet ikke være sat i computeren, men i opladerdimsen lige ved siden af computeren....

Det værste er at det langt fra er første gang det er sket. Jeg overfører så sjældent billeder på den måde så det er ikke altid jeg lige kan huske det tekniske ved det.

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1234
Likede indlæg: 4457

Indlægaf Spjaerten » 19. feb 2018, 13:17

Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).
Så nu har jeg ikke Hobbitten filmen fra i aftes optaget :whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 392
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6207

Indlægaf Mi55y » 19. feb 2018, 13:33

Havde besøg af en veninde i weekenden. Vi har taget min bil i biffen, og på vejen ser vi billig benzin. Hun siger så, at når vi er hjemme igen, så vil hun gerne lige hen og tanke hendes bil til hjemturen dagen efter. Men da hun ikke er stedkendt diskuterer vi lidt frem og tilbage, hvordan hun nemmest finder hen til tankstationen. Om hun kan finde vej via GPS'en, eller om jeg skal køre foran og guide hende....... Og så går det op for os, at den nemmeste og billigste løsning nok bare er, at jeg kører sammen med hende i hendes bil.

Efter biffen forlader vi p-huset for at køre hjem. Hun bemærker, at det ifølge bilens temperaturmåler er hele 10 grader udenfor, hvilket vi jo begge synes er helt fantastisk sådan en februaraften. Vi undrer os derfor meget, da bilen med et bip gør opmærksom på, at nu er der kun 3 grader. Det med at vi havde holdt i p-hus lader vi lige stå et øjeblik...

Det var ikke vores kløgtigste aften!
10
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 13:53

Spjaerten skrev:Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).

Det lyder som om der er en fejl på boksen? :)

Jeg havde problemer for lidt tid siden fordi min optagelser tilsyneladende var forsvundet. Det løste sig inden at jeg fik skiftet boksen, men det lød ikke på medarbejderen som om det var usædvanligt at de skal udskiftes.
0

Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 219
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4051

Indlægaf Mistermor » 19. feb 2018, 14:05

Da det endelig gik op for mig, hvad TMI betyder. (en overskrift herinde) ..... I det mindste googlede jeg det da ikke, det kom trods alt af sig selv... omsider.
5
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1234
Likede indlæg: 4457

Indlægaf Spjaerten » 19. feb 2018, 14:35

Juki skrev:
Spjaerten skrev:Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).

Det lyder som om der er en fejl på boksen? :)

Jeg havde problemer for lidt tid siden fordi min optagelser tilsyneladende var forsvundet. Det løste sig inden at jeg fik skiftet boksen, men det lød ikke på medarbejderen som om det var usædvanligt at de skal udskiftes.

Den er ret ny, så den skal/kan ikke skiftes. Men man skal bare ikke tænde og slukke boksen som jeg gjorde. Ved godt set sker. Tanketorsk.
1
Tryk på * :slem:
bluetof1
Kort karma: 646
Likede indlæg: 4122

Indlægaf bluetof1 » 19. feb 2018, 15:45

Jeg har lavet invitationer til min søns fødselsdag. De er 11 drenge i klassen så jeg printede 11 invitationer ud.
Det krævede en tur på Forældreintra for at finde ud af at den sidste dreng, som vi ikke kunne komme i tanker om hvem var, er barnet selv.
Men så var der da en invitation til bedstevennen.
32
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 686
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4533

Indlægaf Vira » 20. feb 2018, 15:09

Jeg har lige prøvet at tænde stearinlys med en ostehøvl, det kan man ikke :lol: :lol2:

Og ja min fyrfadslighter og min ostehøvl ligner hinanden virkelig meget :-D
10
I'm not limited edition, I'm weird.
Jacobsen81
Kort karma: 21
Likede indlæg: 436

Indlægaf Jacobsen81 » 22. feb 2018, 06:28

Nu. Jeg er megatræt fordi jeg kom til at se dr. Pimple popper indtil kl 23.30 i går..
4
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 373
Likede indlæg: 4053

Indlægaf lillebjoern » 22. feb 2018, 07:43

Jacobsen81 skrev:Nu. Jeg er megatræt fordi jeg kom til at se dr. Pimple popper indtil kl 23.30 i går..

Haha, det er også ofte grunden til at min kæreste er træt om morgenen. Han ser Dr. Pimple Popper hver aften efterhånden :forvirret2:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 7
Likede indlæg: 158

Indlægaf gossip » 22. feb 2018, 08:50

Mistermor skrev:Da det endelig gik op for mig, hvad TMI betyder. (en overskrift herinde) ..... I det mindste googlede jeg det da ikke, det kom trods alt af sig selv... omsider.

Jeg googlede det :genert:
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 22. feb 2018, 10:36

bluetof1 skrev:Jeg har lavet invitationer til min søns fødselsdag. De er 11 drenge i klassen så jeg printede 11 invitationer ud.
Det krævede en tur på Forældreintra for at finde ud af at den sidste dreng, som vi ikke kunne komme i tanker om hvem var, er barnet selv.
Men så var der da en invitation til bedstevennen.

:lol: :lol: :lol:
0

Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 260
Likede indlæg: 5213

Indlægaf DenSyngendeLussing » 22. feb 2018, 10:46

For en halv time siden, da jeg kom til at sende pressechefen for en stor sundhedsorganisation en mail fra min private addresse - inderligtunderlig@(mailudbyder.com). :stoned:
10

Tilbage til "Generelt"