Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Little_Woman » 16. feb 2018, 19:57

avdotja skrev:
Little_Woman skrev:Da jeg smækkede mig inde i en toiletbås, hvor håndtaget manglede på indersiden. Det havde jeg da set - men tænkte ikke over at døren så ikke ville kunne åbnes indefra. Det andet toilet var nasset, så ind med mig :rulle:

Jeg endte med at kravle over i den anden bås, over skillevæggen - og ingen så mig :ninja:

Jeg har stadig en god portion blå mærker fra det stunt.

Altså jeg er imponeret - tror ikke umiddelbart jeg ville være i stand til at møve mit luksuslegeme over de toiletbåse jeg har været inde i :D


Tak :D

Der var vist noget med at træde op på toiletrulleholderen og wc-låget - men jeg er ikke sikker på jeg kunne gøre der igen :genert:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 22:17

Kigget inde i "vis det sidste nye billede af din kat..."-tråden, og undret mig overfor hvorfor der var så mange billeder af katte på debatten i dag :genert:
2
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 12:19

For nogle dage siden overførte jeg nogle billeder fra min mobil til computeren via en ledning. I går skulle jeg gøre det samme, men det ville bare ikke lykkes! Jeg makkede simpelthen sådan med det fordi det ikke ville fungere så jeg opgav til sidst.

I dag fandt jeg så ud af hvorfor. Ledningen har slet ikke være sat i computeren, men i opladerdimsen lige ved siden af computeren....

Det værste er at det langt fra er første gang det er sket. Jeg overfører så sjældent billeder på den måde så det er ikke altid jeg lige kan huske det tekniske ved det.

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Spjaerten » 19. feb 2018, 13:17

Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).
Så nu har jeg ikke Hobbitten filmen fra i aftes optaget :whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mi55y » 19. feb 2018, 13:33

Havde besøg af en veninde i weekenden. Vi har taget min bil i biffen, og på vejen ser vi billig benzin. Hun siger så, at når vi er hjemme igen, så vil hun gerne lige hen og tanke hendes bil til hjemturen dagen efter. Men da hun ikke er stedkendt diskuterer vi lidt frem og tilbage, hvordan hun nemmest finder hen til tankstationen. Om hun kan finde vej via GPS'en, eller om jeg skal køre foran og guide hende....... Og så går det op for os, at den nemmeste og billigste løsning nok bare er, at jeg kører sammen med hende i hendes bil.

Efter biffen forlader vi p-huset for at køre hjem. Hun bemærker, at det ifølge bilens temperaturmåler er hele 10 grader udenfor, hvilket vi jo begge synes er helt fantastisk sådan en februaraften. Vi undrer os derfor meget, da bilen med et bip gør opmærksom på, at nu er der kun 3 grader. Det med at vi havde holdt i p-hus lader vi lige stå et øjeblik...

Det var ikke vores kløgtigste aften!
10
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 13:53

Spjaerten skrev:Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).
Så nu har jeg ikke Hobbitten filmen fra i aftes optaget :whine:

Det lyder som om der er en fejl på boksen? :)

Jeg havde problemer for lidt tid siden fordi min optagelser tilsyneladende var forsvundet. Det løste sig inden at jeg fik skiftet boksen, men det lød ikke på medarbejderen som om det var usædvanligt at de skal udskiftes.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Spjaerten » 19. feb 2018, 14:35

Juki skrev:
Spjaerten skrev:Min yousee box går i koma hvis man har programmeret en optagelse, og man så har boksen tændt og slukket imellemtiden. (altså inden udsendelsen sendes).
Så nu har jeg ikke Hobbitten filmen fra i aftes optaget :whine:

Det lyder som om der er en fejl på boksen? :)

Jeg havde problemer for lidt tid siden fordi min optagelser tilsyneladende var forsvundet. Det løste sig inden at jeg fik skiftet boksen, men det lød ikke på medarbejderen som om det var usædvanligt at de skal udskiftes.


Den er ret ny, så den skal/kan ikke skiftes. Men man skal bare ikke tænde og slukke boksen som jeg gjorde. Ved godt set sker. Tanketorsk.
1
Tryk på * :slem:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 19. feb 2018, 15:45

Jeg har lavet invitationer til min søns fødselsdag. De er 11 drenge i klassen så jeg printede 11 invitationer ud.
Det krævede en tur på Forældreintra for at finde ud af at den sidste dreng, som vi ikke kunne komme i tanker om hvem var, er barnet selv.
Men så var der da en invitation til bedstevennen.
27
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 22. feb 2018, 06:28

Nu. Jeg er megatræt fordi jeg kom til at se dr. Pimple popper indtil kl 23.30 i går..
4
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf lillebjoern » 22. feb 2018, 07:43

Jacobsen81 skrev:Nu. Jeg er megatræt fordi jeg kom til at se dr. Pimple popper indtil kl 23.30 i går..


Haha, det er også ofte grunden til at min kæreste er træt om morgenen. Han ser Dr. Pimple Popper hver aften efterhånden :forvirret2:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf gossip » 22. feb 2018, 08:50

Mistermor skrev:Da det endelig gik op for mig, hvad TMI betyder. (en overskrift herinde) ..... I det mindste googlede jeg det da ikke, det kom trods alt af sig selv... omsider.


Jeg googlede det :genert:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 22. feb 2018, 10:36

bluetof1 skrev:Jeg har lavet invitationer til min søns fødselsdag. De er 11 drenge i klassen så jeg printede 11 invitationer ud.
Det krævede en tur på Forældreintra for at finde ud af at den sidste dreng, som vi ikke kunne komme i tanker om hvem var, er barnet selv.
Men så var der da en invitation til bedstevennen.

:lol: :lol: :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 22. feb 2018, 11:57

bluetof1 skrev:Jeg har lavet invitationer til min søns fødselsdag. De er 11 drenge i klassen så jeg printede 11 invitationer ud.
Det krævede en tur på Forældreintra for at finde ud af at den sidste dreng, som vi ikke kunne komme i tanker om hvem var, er barnet selv.
Men så var der da en invitation til bedstevennen.


Det er lidt ligesom hende i min mødregruppe, der tænkte: "Okay, vi har 76 gæster på listen til barnedåben, vi bestiller 76 invitationer"... uden lige at tænke over, at det ikke var 76 singler, de inviterede, men derimod 76 mennesker, der hører sammen i familier og nok kan nøjes med én invitation pr. familie :lol: :lol:
9
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 5. mar 2018, 13:43

I morges, da jeg smurte nr. 2 lag ansigtscreme på, fordi jeg åbenbart i løbet af 5 sek. havde glemt, at jeg allerede havde smurt creme i ansigtet.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 5. mar 2018, 15:39

Jeg blev forskrækket da jeg så fodspor i sneen foran min hoveddør da jeg kom oppe fra biblioteket. Indtil det gik op for mig, at de var mine egne, sat da jeg skulle ud af døren ... :nej:
14
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"