Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 22. maj 2018, 20:44

LadyFox skrev:Forleden dag lagde jeg Momos pas et sted og lagde noget oven på det. Jeg kan huske jeg tænkte "ej, det er et vildt dumt sted at lægge det, her finder jeg det aldrig igen" - Jeg kan også huske at jeg tænkte at nu hvor jeg har tænkt det så husker jeg det nok.

Kan i gætte hvad jeg ikke kan finde?

Hvis du har tjekket at det ikke er i køleskabet så prøv at spørg John. Han ser alt.
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 22. maj 2018, 20:48

Juki skrev:
LadyFox skrev:Forleden dag lagde jeg Momos pas et sted og lagde noget oven på det. Jeg kan huske jeg tænkte "ej, det er et vildt dumt sted at lægge det, her finder jeg det aldrig igen" - Jeg kan også huske at jeg tænkte at nu hvor jeg har tænkt det så husker jeg det nok.

Kan i gætte hvad jeg ikke kan finde?

Hvis du har tjekket at det ikke er i køleskabet så prøv at spørg John. Han ser alt.

Jeg fandt det blandt noget vasketøj.
4
...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 23. maj 2018, 18:39

Da jeg for lidt tid siden kom til at puste en lille edderkop over på mig selv.. :panik:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 27. maj 2018, 23:18

Når folk ikke engang gider at håne og ydmyge mig, men bare lades som om intet er sket...

Screenshot_20180528-011407.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 29. maj 2018, 01:29

Da det gik op for mig at det ikke var Hanne Vibeke Holst i meget ungdommelig beklædning, der var beæret over at møde Kronprins Frederik, men MØ...

(Jeg håber ikke billedet er for utydeligt. Det er et screenshot fra en video)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Planten » 5. jun 2018, 07:05

Lige nu... Jeg har lavet et vedligeholdelsesskema - og jeg aner ikke, hvor jeg har lagt det... :lol: Altså på computeren. Har søgt i alle sandsynlige mapper. HJÆLP!
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Yetie » 5. jun 2018, 07:27

Planten skrev:Lige nu... Jeg har lavet et vedligeholdelsesskema - og jeg aner ikke, hvor jeg har lagt det... :lol: Altså på computeren. Har søgt i alle sandsynlige mapper. HJÆLP!


Hvis det er lavet i Word, så åbn Word og vælg seneste dokumenter. Det plejer jeg at gøre når jeg har glemt hvor jeg har lagt dokumenter. :lol: :genert:
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf cola » 5. jun 2018, 07:30

Yetie skrev:
Planten skrev:Lige nu... Jeg har lavet et vedligeholdelsesskema - og jeg aner ikke, hvor jeg har lagt det... :lol: Altså på computeren. Har søgt i alle sandsynlige mapper. HJÆLP!


Hvis det er lavet i Word, så åbn Word og vælg seneste dokumenter. Det plejer jeg at gøre når jeg har glemt hvor jeg har lagt dokumenter. :lol: :genert:

Du behøver end ikke åbne word, bare åbn dokumentmappen, og det vil være på den liste, den viser alle de 10 seneste åbne dokumenter.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Planten » 5. jun 2018, 08:21

cola skrev:
Yetie skrev:
Planten skrev:Lige nu... Jeg har lavet et vedligeholdelsesskema - og jeg aner ikke, hvor jeg har lagt det... :lol: Altså på computeren. Har søgt i alle sandsynlige mapper. HJÆLP!


Hvis det er lavet i Word, så åbn Word og vælg seneste dokumenter. Det plejer jeg at gøre når jeg har glemt hvor jeg har lagt dokumenter. :lol: :genert:

Du behøver end ikke åbne word, bare åbn dokumentmappen, og det vil være på den liste, den viser alle de 10 seneste åbne dokumenter.

Det er virkelig sødt af jer - men det er 2 måneder siden, jeg har lavet dokumentet - og jeg har mindst 20 åbnet om dagen :D Men jeg har fundet det! Jeg havde selvfølgelig kaldt det noget andet end den titel, der står på arket. Men nu er det udstyret med sti - så kan jeg da finde det en anden gang :)
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jun 2018, 08:27

Nu, hvor jeg seriøst overvejer, om jeg ikke er røget i med begge ben for en gennemført troll.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2018, 11:47

Da jeg havde så travlt med at passe på fodgængere på parkeringspladsen at jeg overså en anden bilist og både jeg og den anden bil måtte bremse hårdt op for at jeg ikke skulle køre ind i den. Øv!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 9. jun 2018, 23:44

Da jeg tidligere i aften gav mig selv et blåt øje. Historien er ret lang og temmelig pinlig, men resultatet er virkelig flot.
Sort og mørkeblå helt op under øjet og ned på kinden og så hævet at jeg hele tiden kan se det øverste af kinden i udkanten af synsfeltet.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Thesen
Indlæg: 96
Tilmeldt: 17. aug 2015, 12:07
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thesen » 10. jun 2018, 18:01

Da jeg var på stranden tidligere i dag. Sad på en sten med fødderne i vand, og havde netop vist min datter en død krabbe der lå på bunden ved siden af stenen jeg sad på.
Klip til 2 min senere, hvor jeg farer forskrækket op over... Jep, krabben, der pludselig bevæger sig, da strømmen flytter på den :rulle:
4
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. jun 2018, 10:31

Jeg spærrede mit dankort forleden aften da jeg, efter et onlinekøb, pludselig blev lidt loren ved siden og dens opfordring til at betale igen og igen (på trods af både et kvalitets e-mærke, kontaktoplysninger mv), og står jo nu uden umiddelbare betalingsmuligheder indtil postnord kommer med et nyt kort.
Jeg tog så mig selv i, helt seriøst, at overveje om jeg mon kunne gå ned i banken og hæve penge...
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 12. jun 2018, 10:40

Velvet-Goldmine skrev:Jeg spærrede mit dankort forleden aften da jeg, efter et onlinekøb, pludselig blev lidt loren ved siden og dens opfordring til at betale igen og igen (på trods af både et kvalitets e-mærke, kontaktoplysninger mv), og står jo nu uden umiddelbare betalingsmuligheder indtil postnord kommer med et nyt kort.
Jeg tog så mig selv i, helt seriøst, at overveje om jeg mon kunne gå ned i banken og hæve penge...

Det tror jeg faktisk godt du kan, såfremt din bank overhovedet har en filial med penge, det koster bare gebyr og du skal medbringe dit pas så vidt jeg ved.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"