Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
LidtLakrids
Kort karma: 3
Likede indlæg: 45

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LidtLakrids » 26. jun 2018, 07:44

I morges da jeg prikkede mig selv i øjet med en tandstik :rulle:
6
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 285

Indlægaf Afskylia » 26. jun 2018, 07:54

I morges da jeg tabte min telefon(arbejds) og smadrede skærmen for 2. gang på få måneder. Jeg tror min arbejdsgiver er rigtig glad for mig...
0
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 85
Likede indlæg: 571

Indlægaf MissDitte » 26. jun 2018, 08:16

Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!
22
Jadajada
Kort karma: 13
Likede indlæg: 319

Indlægaf Jadajada » 26. jun 2018, 08:48

MissDitte skrev:Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!

Falkeøje :)
0
LidtLakrids
Kort karma: 3
Likede indlæg: 45

Indlægaf LidtLakrids » 29. jun 2018, 16:45

I morges da jeg skulle aflevere min søn og jeg drejede forkert ikke én, men hele to gange :stoned: Jeg har kørt den rute så mange gange og aldrig før kørt forkert :forvirret:
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1242
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20666

Indlægaf LadyFox » 29. jun 2018, 16:50

MissDitte skrev:Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!

Min mor har en lejlighed på 5. Sal på Vesterbro i København. Bygningen overfor har sat plastik ugler på taget, hun har endnu ikke haft en gæst der ikke på et tidspunkt har udbrudt "ej se, der sidder en UGLE?!" - mig selv inklusiv. :lol:
10
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 29. jun 2018, 17:12

I forgårs da jeg skulle se en ny dvd-film. Jeg brød plomberingen, satte dvd-afspilleren til og tændte.

Jeg fattede overhovedet ikke hvorfor filmen startede ved rulleteksterne i slutningen i stedet for startmenuen. Jeg fik vist endda også joket med at den ikke var spolet tilbage(ligesom et vhs bånd) Men det irriterede og undrede mig stadig, indtil jeg fik startet filmen forfra og kunne konstatere at jeg ikke havde sat den nye dvd-film i maskinen, men at det var den sidst sete film der startede hvor jeg havde stoppet den sidst.... :rulle:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 372
Likede indlæg: 4031

Indlægaf lillebjoern » 29. jun 2018, 19:55

Da jeg tabte mine trusser i Rema 1000. Jeg havde bikinitrusser på, der skal bindes i siden, for jeg skulle ud og bade bagefter. Den ene strop var så gået op. Jeg kunne dø. :gisp: Især fordi min reaktion var bare at træde ud af trusserne og smide dem op i min taske, så alle derfor vidste, at jeg gik rundt i bar numse under min kjole.... og et par brugte trusser i tasken. Ejmen. Jeg kunne jo heller ikke bare stå og binde dem derinde. :lol:
30
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 183
Likede indlæg: 3456

Indlægaf Tilly » 2. jul 2018, 21:50

Tidligere i dag da jeg skulle plukke hindbær. Jeg bruger en lille skammel som jeg rykker med mig fra plante til plante, for at undgå at bukke mig ned hele tiden når jeg plukker. En af de gange hvor jeg havde rykket skamlen, fik jeg ikke lige orienteret mig ordentligt, så da jeg satte mig ned igen, ramte jeg ved siden af skamlen :genert: Så jeg faldt helt bagover, og lå og rodede lidt rundt i kartoffelrækkerne ved siden af hindbærbuskene :lol:
16
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 882
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9111

Indlægaf Rikke » 2. jul 2018, 21:54

Tilly skrev:Tidligere i dag da jeg skulle plukke hindbær. Jeg bruger en lille skammel som jeg rykker med mig fra plante til plante, for at undgå at bukke mig ned hele tiden når jeg plukker. En af de gange hvor jeg havde rykket skamlen, fik jeg ikke lige orienteret mig ordentligt, så da jeg satte mig ned igen, ramte jeg ved siden af skamlen :genert: Så jeg faldt helt bagover, og lå og rodede lidt rundt i kartoffelrækkerne ved siden af hindbærbuskene :lol:

Jeg følte mig ret dum, da jeg tænkte “Hvorfor helvede tager hun en skammel med sig, så skal hun jo bukke sig endnu længere ned?!” Indtil det lige gik op for mig, at du nok sad på den. Ikke stod :genert:
18
:whip:
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 183
Likede indlæg: 3456

Indlægaf Tilly » 2. jul 2018, 21:56

Rikke skrev:
Tilly skrev:Tidligere i dag da jeg skulle plukke hindbær. Jeg bruger en lille skammel som jeg rykker med mig fra plante til plante, for at undgå at bukke mig ned hele tiden når jeg plukker. En af de gange hvor jeg havde rykket skamlen, fik jeg ikke lige orienteret mig ordentligt, så da jeg satte mig ned igen, ramte jeg ved siden af skamlen :genert: Så jeg faldt helt bagover, og lå og rodede lidt rundt i kartoffelrækkerne ved siden af hindbærbuskene :lol:

Jeg følte mig ret dum, da jeg tænkte “Hvorfor helvede tager hun en skammel med sig, så skal hun jo bukke sig endnu længere ned?!” Indtil det lige gik op for mig, at du nok sad op den. Ikke stod :genert:

Hehe, ja det kan jeg godt se at der ikke fremgår helt tydeligt i første del af mit indlæg. Men ja, jeg sidder på skamlen :j
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 608
Likede indlæg: 11666

Indlægaf Animi » 2. jul 2018, 21:58

Animi skrev:Lige nu. Troede der sad en myg på min lilletå, men det viste sig bare at være mine lidt for lange tåhår. Jep, jeg er halv hobbit :lol: :-D

Det skete så igen i dag....
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2761
Likede indlæg: 17388

Indlægaf Wizzze » 2. jul 2018, 22:06

Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1864

Indlægaf Chatsy » 4. jul 2018, 12:58

Endnu en fadæse fra arbejdet.
Skulle informere om bivirkninger og ville berette om hvordan "over 10 % oplevede x-bivirkning". Det blev så til "over 10 % overlevede x-bivirkning".

5
Lykke
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3342

Indlægaf Lykke » 4. jul 2018, 13:50

Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

Ellers findes google :kys:
0

Tilbage til "Generelt"