Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LaScrooge » 22. maj 2019, 06:48

Jeg lavede lige sådan et retardo-move, hvor jeg i gående tilstand både prøvede at tage mine hovedtelefoner fra halsen over hovedet samtidig med, at jeg svarede på et indlæg med min telefon i hånden og en cigaret i munden. Alt minus telefonen faldt på jorden. Sekunder efter forvekslede jeg en gulbrun papirspose med en cockerspaniel mens jeg trådte over den, hvilket resulterede i et underligt étbens hop :stoned:
15
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Charly » 22. maj 2019, 08:27

LaScrooge skrev:Jeg lavede lige sådan et retardo-move, hvor jeg i gående tilstand både prøvede at tage mine hovedtelefoner fra halsen over hovedet samtidig med, at jeg svarede på et indlæg med min telefon i hånden og en cigaret i munden. Alt minus telefonen faldt på jorden. Sekunder efter forvekslede jeg en gulbrun papirspose med en cockerspaniel mens jeg trådte over den, hvilket resulterede i et underligt étbens hop :stoned:


Det hele var ret sjovt, men det markerede :klap: :klap: :klap: :klap:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LaScrooge » 22. maj 2019, 10:26

Charly skrev:
LaScrooge skrev:Jeg lavede lige sådan et retardo-move, hvor jeg i gående tilstand både prøvede at tage mine hovedtelefoner fra halsen over hovedet samtidig med, at jeg svarede på et indlæg med min telefon i hånden og en cigaret i munden. Alt minus telefonen faldt på jorden. Sekunder efter forvekslede jeg en gulbrun papirspose med en cockerspaniel mens jeg trådte over den, hvilket resulterede i et underligt étbens hop :stoned:


Det hele var ret sjovt, men det markerede :klap: :klap: :klap: :klap:


Jeg var også sådan lidt wtf over min hjerne da det skete. Altså, jeg havde jo nok lagt mærke til det, hvis der reelt lå en hund midt på fortovet :lol:
0
And we both know: I will be delicious
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Maria86 » 22. maj 2019, 19:14

lige nu hvor jeg ikke kan se tv på computeren, altså jeg kan godt hvis jeg bliver på d hjemmeside men jeg vil bare høre. altså ikke se det. Nu ser jeg det på tv
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 22. maj 2019, 19:23

Jeg har lige fundet ud af at Holland ligger vest og ikke øst for Tyskland :fløjt:
8
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Æble » 23. maj 2019, 16:34

Jacobsen81 skrev:Jeg har lige fundet ud af at Holland ligger vest og ikke øst for Tyskland :fløjt:


Lidt i samme boldgade. Vi skal til Holland med arbejdet og der er sådan et bureau der boooker for os. Mine kolleger skulle “selvfølgelig” flyve til amsterdam, men jeg blev booket til Bruxelles. Se mig blive irriteret og brokke mig over hvorfor pokker jeg skulle køre det halve Europa rundt indtil min kollega slår det op og finder ud af at der er lige langt til eventet fra Amsterdam og Bruxelles. Følte mig ret så dum. I mit hovede lå Bruxelles virkelig langt fra Holland og jeg har endda været i både Bruxelles og Amsterdam før.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 24. maj 2019, 12:02

Da jeg gik, mens jeg gik i mine egne tanker, gik over for rødt lige foran en motorcykelbetjent.

Heldigvis skete der ikke noget uheld, og jeg fik heller ikke en bøde ej heller en påtale, omend han kørte meget langsomt forbi mig.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55898
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ado » 25. maj 2019, 06:04

Jeg.er.så.ufattelig.dum!

I går, da jeg med bilen fuld af passagerer skulle ud at købe brudekjole. Stemningen var skøn, vi grinede og snakkede, og jeg som ikke ejer stedsans, var helt rolig og havde helt styr på hvor jeg skulle dreje osv. Vi nærmer os et lyskryds, og jeg ved (og føler mig stolt), at her skal jeg til højre.
Så jeg placerer mig bagerst i rækken af biler, der skal ind i højresvingsbanen. Og der er en lang kø, men det ER jo også fredag.
Og her holder vi så. Længe. Og jeg undrer mig lidt over, at trafikken er gået så meget i stå. Men bliver selvfølgelig holdende. Længe. Og først lidt senere går det op for mig, at jeg ikke holder i kø. Jeg holder bag en række parkerede biler.
58
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17194
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41809

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LaMariposa » 25. maj 2019, 06:20

Skorstenen skrev:
Lurende Peber skrev:Man kan heller ikke regne 100% med, at slangen på symbolet sidder i samme side som brændstofdækslet. Men ofte.


Det er pilen, ikke slangen.


Der er ingen pil i min bil.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12460

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. maj 2019, 20:48

For et øjeblik siden. Jeg sidder i lufthavnen og venter. Pludselig lød det, som en killing havde forvildet sig herind i ankomsthallen og jeg - og heldigvis en anden - sidder og kigger rundt for at få øje på det lille miavende kræ.

Det er så en ung fyr, der sidder og ser kattevideoer på sin telefon...
12
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Planten » 8. jun 2019, 08:17

Lige nu. Har lige vasket en maskinfuld håndklæder uden sæbe... Men så kan jeg lære at lade være med at sætte maskinen igang mens jeg halvsover :D
3
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lucia » 9. jun 2019, 10:49

Da ekspedienten gav mig byttepenge og jeg svarede med et "værsgo" :stoned:
10
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16241
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30221

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf TinaW » 11. jun 2019, 10:57

Da jeg for lidt siden fandt ud af, jeg kunne markere flere linier ad gangen i den fejl- og adviseringsliste jeg var i gang med, og dermed kunne markere flere ad gangen som behandlet, i stedet for møjsommeligt at gøre det enkeltvis :fløjt:
Til mit forsvar vil jeg sige, at jeg er lært op i behandling af denne her liste i en gammel udgave af systemet, men det er trods alt 4. gang jeg bruger det nye til behandlingen :D
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14806
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 12. jun 2019, 06:52

For et kvarter siden, da jeg hev vores IT-ansvarlige over for at hjælpe mig med at få lov til at køre et program på min computer, som antivirusprogrammet blokerede for, og han så bare åbnede menuen og trykkede på "tillad". :blush: Jeg sad og bøvlede med det i en halv time i går, og jeg sværger, at den mulighed ikke var der. Jeg var inde og læse alle mulige "hjælp"-menuer og online guides, og jeg kunne bare ikke finde frem til et sted, hvor jeg havde mulighed for at trykke "tillad", som der stod alle steder, at jeg skulle kunne.
9
You can't spell awesome without me.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf cola » 12. jun 2019, 07:11

sigge skrev:For et kvarter siden, da jeg hev vores IT-ansvarlige over for at hjælpe mig med at få lov til at køre et program på min computer, som antivirusprogrammet blokerede for, og han så bare åbnede menuen og trykkede på "tillad". :blush: Jeg sad og bøvlede med det i en halv time i går, og jeg sværger, at den mulighed ikke var der. Jeg var inde og læse alle mulige "hjælp"-menuer og online guides, og jeg kunne bare ikke finde frem til et sted, hvor jeg havde mulighed for at trykke "tillad", som der stod alle steder, at jeg skulle kunne.

Indrøm det bare, du er lun på ham LOL
0

Tilbage til "Generelt"