Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 23. jul 2018, 22:04

For ca. 1 time siden.
Jeg skulle farve øjenbryn. Det er jo sommer og de ér lyse fra naturens hånd og ind imellem skal de måske lige have lidt hjælp til at vise at de rent faktisk eksisterer i mit ansigt.
Nå men.... ny slags farve.
Velvet læser brugsanvisningen undervejs (for man har jo prøvet det her før og ved helt sikkert lige præcis hvordan den skal vinkles). Ok, man skal ikke blande to produkter, men påføre dem en efter en, og den første skal sidde 2 min. - men der står ikke hvor længe nr. 2 skal sidde!!
Nr. 2 ER påført mens jeg bladrer febrilsk rundt for at se hvor længe den skal sidde, og inden jeg har fået læst brugsanvisningen igennem på både dansk, tysk og fransk uden at blive klogere, tørrer jeg det af.... og har nu 2 flotte skovsnegle siddende i mit ansigt!!! :rulle:
Jeg mindes faktisk nok en gang for 10-15 år siden hvor jeg oplevede det samme, men den ringede åbenbart ikke før jeg stod i samme problemstilling som dengang - fremkalder'væsken' skal kun sidde i ganske få sekunder, og ikke et minut eller mere hvor huden under hårene i stedet vil antage den helt sorte farve som du ellers kun vil have på hårene - jeg ser SÅ fantastisk ud!!!!
Nu er der smurt tykt lag fed creme på og så må jeg igang med skrubbecremen flere gange inden jeg skal på arbejde i morgen og forhindre at skræmme folk til hjertestop.
14
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46130

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 23. jul 2018, 22:46

Da jeg tog elevatoren med i kælderen, for så at gå op af kælder trappen ud til vejen og så over i Netto.

1. Jeg glemte at bestille den vasketid jeg tog ned i kælderen for.
2. Jeg bor på stueetagen, der er ingen mening i at tage elevatoren med mindre jeg skal noget i kælderen eller om i gården.
3. Jeg skulle slet ikke i Netto.
24
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14718
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19064

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 31. jul 2018, 21:50

Jeg har lige lavet en kande saftevand til at stille i køleskabet, så den er kold til i morgen. Dumheden opstår, da jeg tager mig selv i at stå og fylde den med isterninger. Det er sgu nok ikke nødvendigt, når den skal stå i køleskabet hele natten :lol:
10
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf AgentPixie » 2. aug 2018, 07:30

Lige nu. Står og koger intet mindre end 3 forskellige slags syltetøj, og nu kommer jeg i tanke om at jeg ikke har glas at putte det i :mellow:
6
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tata » 4. aug 2018, 18:12

Jeg sidder og læser gamle nyheder, catcher up, inden min kæreste kommer hjem fra arbejde, så læser jeg en overskrift med "døve og tegnsprogstolke har snydt for millioner" og forestiller mig lynhurtigt, inden jeg læser videre, at de havde lavet alle mulige selvopfundne håndtegn...det var så ikke det, nyheden handlere om, men fik en upolitisk korrekt indre griner :genert:
7
Timian :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Bøtte » 5. aug 2018, 21:17

Da jeg for 10 min siden dryppede det forkerte øre :genert:
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf hotlips » 9. aug 2018, 11:42

Det gør jeg hver gang jeg forsøger mig med DSB's side, den giver ingen mening i mit hoved og det har aldrig lykkedes mig at finde noget jeg søgte på den.

Jeg synes ellers jeg er rimeligt vant til nettet men jeg føler mig som et blødkogt æg hver gang jeg igen har fået forvildet mig ind på den.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Maoam » 20. aug 2018, 10:30

Jeg gik en omvej for at komme i Netto, så det ville tage længere tid at komme hjem, fordi jeg skulle skifte bus.

Glemte mine varer i den første bus!
7
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ghattner » 20. aug 2018, 10:43

Da jeg i lørdags følte at synes på mit venstre øje var blevet svagere. Jeg har kontaktlinser, så jeg skiftede til en ny for for at se om det skulle hjælpe. Da det ikke hjalp konkluderede jeg at jeg nok var nødt til at få en tid hos optikeren og få en højere styrke på venstre øje.

I går da jeg så skulle sætte linser i konstaterede jeg at jeg om lørdagen var kommet til at sætte en højre-linse i venstre øje. Der er markant forskel i styrke på de to øjer, så da jeg fik sat den korrekte i kunne jeg igen se ordentligt!
15
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19525

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Animi » 20. aug 2018, 10:45

Hver gang jeg prøver at tjekke ind i bussen med mit dankort, eller betale i butikker med mit rejsekort. Det sker ret ofte :lol:
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19525

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Animi » 20. aug 2018, 10:47

Ghattner skrev:Da jeg i lørdags følte at synes på mit venstre øje var blevet svagere. Jeg har kontaktlinser, så jeg skiftede til en ny for for at se om det skulle hjælpe. Da det ikke hjalp konkluderede jeg at jeg nok var nødt til at få en tid hos optikeren og få en højere styrke på venstre øje.

I går da jeg så skulle sætte linser i konstaterede jeg at jeg om lørdagen var kommet til at sætte en højre-linse i venstre øje. Der er markant forskel i styrke på de to øjer, så da jeg fik sat den korrekte i kunne jeg igen se ordentligt!


Hahaha! Kende det alt for godt - dog har jeg samme styrke i begge øjne, så det jeg plejer at komme til at gøre, er at glemme at jeg allerede har en kontaktlinse i øjet, og sætter en ny ind. Det er sket flere gange, at jeg en hel dag render rundt med to linser i hvert øje og undrer mig over, at jeg ikke kan se ordentligt :lol:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Stitch » 20. aug 2018, 11:02

eller hvis man tager linser OG briller på :lol2: . Jeg har for høj en styrke til at kunne se uden. Men dobbelt op er sgu skidt.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16106
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1402
Likede indlæg: 29949

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf TinaW » 20. aug 2018, 14:45

Da jeg på biblioteket kunne konstatere, at den bog jeg desperat havde ledt efter herhjemme i weekenden, fordi den skulle afleveres i dag, rent faktisk var en reservation til afhentning. Mindedes heller ikke lige, jeg havde læst den :fløjt:
8
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14716
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24733

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 20. aug 2018, 19:47

Lige før, da det lykkedes mig at lave en form for klemmelus på siden af tungen med det roterende børstehoved på den elektriske tandbørste.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 20. aug 2018, 22:03

Trappestige skrev:I sidste uge, på hjemrejsedagen på min og ungernes ferie. Jeg synes, at jeg havde været vældigt voksen-agtig at købe- og tage sådan en bagagevægt med, just in case. Hjemmefra havde jeg pakket den store kuffert med alle vores ting, den vejede knap 20 kg. og jeg havde taget en mellemstor, tom kuffert med til shopping. Da jeg så stod om morgenen, få timer inden vi ville blive hentet på hotellet, og vejede den store kuffert- som virkede godt tung, til hele 50,4 kg. gik jeg i panik! Ekstra-kufferten var også fyldt ud jo, og den vejede også over 20 kg. Jeg kunne simpelthen ikke få det til at passe og begyndte at svede helt vildt og panikke- for hvad skulle jeg gøre af al den ekstra vægt, uden en ekstra kuffert?! Der var allerede tæt på 40 grader om morgenen og jeg var helt færdig og snerrede af min datter over at have shoppet så meget. :blush: Vejede om og om igen, med samme resultat. Sendte ungerne ned og spise morgenmad og løb selv ud på hovedgaden i jagten efter en billig, stor kuffert. Heldigvis var de fleste butikker ved at åbne og der var bid ved nr. 3 butik, hvor jeg, efter at have takket nej til alle de dyre overpris-kufferter han hamlede op med, blev tilbudt en gammel, hærget éen med to hjul. Løb hurtigt hjem med den, med sveden drivende af mig, pakkede om, stadig for høj vægt... Til sidst havde jeg pakket næsten alt fra den store hen i den nye, og den viste kraft-perkme stadig 21 kg.! Dér begyndte jeg at småtude! Lige indtil jeg kiggede nærmere på displayet- for det kunne jo ikke passe! Vi havde tabt den aftenen før, så der var trykket på en knap der gjorde at den åbenbart vejede i lb i stedet for kg. :genert: Jeg bandede og svovlede, tog en dyb indånding og smed det hele fra mig, tog ned og spiste med mine unger- kom vist til at tude af frustration dernede og tog bagefter op og pakkede som jeg havde gjort fra start. Og afleverede den hærgede kuffert tilbage til en meget misfornøjet mand, som tidligere havde gjort dagens kup ved at sælge den til en presset, dum single-mor. Fik lov at bytte den til en taske til datteren. :D





:lol: :lol:


Jeg gjorde det samme, da vi skulle flyve her i sommerferien! Jeg havde i dagevis beroliget manden med, at der var masser af plads i kufferterne, og at de slet ikke vejede for meget. Vi havde tres kilo til rådighed i familien, så jeg fik lidt sved på panden, da de tre kufferter hver pludselig vejede omkring de 30 kg :panic:
Følte mig ret dum, da min mand stille og roligt gik over til mig, tog kuffertvægten fra mig og på super duper over pædagogisk manér ændrede veje-enheden :blush:
2

Tilbage til "Generelt"