Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
LaMariposa
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1460

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LaMariposa » 18. sep 2017, 19:12

cola skrev:
LaMariposa skrev:Når man står i omklædningen på arbejde uden håndklæde, og man ikke har været i bad dagen før og mega fedtet hår og en masse møder i løbet af dagen, så man kan på ingen måde skippe morgenbadet. Og man ender med at tørre hår i sin svedige trænings t-shirt... :fløjt:

Har i ikke sådanne håndblæsere på dit arbejde, de virker fortrinligt når man skal have tørret hår eller tøj... træstamme rutsjebane :-)

Nej, vi kører med papirhåndklæder, og de er ikke meget bevendt til at tørre hår med :D
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1737
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 16052

Indlægaf kidkomb » 18. sep 2017, 19:49

Altså, øh...
Træstamme rutschebane??
3
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Akehurst2
Kort karma: 472
Likede indlæg: 9414

Indlægaf Akehurst2 » 18. sep 2017, 19:54

kidkomb skrev:Altså, øh...
Træstamme rutschebane??

Den på Bakken, hvor man bliver sprøjtet til med vand? Eller en tilsvarende.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 999
Likede indlæg: 3254

Indlægaf Spjaerten » 18. sep 2017, 20:04

Da jeg smed posen med tomme glas/flasker i skakten tidligere idag.
De skulle jo videre til glascontaineren.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 84
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 1512

Indlægaf ExCoastal » 18. sep 2017, 20:39

Når man har en pakke, der skal sendes med UPS, og man tropper op hos FedEx :lol:
5
cola
Kort karma: 47
Likede indlæg: 734

Indlægaf cola » 19. sep 2017, 03:29

Træstamme rutschebane??

Hvis du tager i djurs sommerland, eller fårup sommerland og tager en tur i træstammerne, så ender du våd bagefter.
0
LaMariposa
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1460

Indlægaf LaMariposa » 19. sep 2017, 08:28

cola skrev:
Træstamme rutschebane??

Hvis du tager i djurs sommerland, eller fårup sommerland og tager en tur i træstammerne, så ender du våd bagefter.

Det er bare ikke helt det samme som at have vasket hår :)
1
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
cola
Kort karma: 47
Likede indlæg: 734

Indlægaf cola » 19. sep 2017, 14:27

LaMariposa skrev:
cola skrev:
Træstamme rutschebane??

Det er bare ikke helt det samme som at have vasket hår :)

Nej men det er stadig vådt som i... jeg kan vride det efter sådan en tur, så går jeg hen på wc og står lidt og ser... pænt komisk ud :-)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 343
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 4557

Indlægaf Studsgaard » 19. sep 2017, 17:08

Datterens ene jakke har været væk i ca to uger, jeg har ledt på hendes værelse, på skolen i glemte ting og sågar været ude og kikke efter i mandens bil, selvom han havde kikket deri.

Idag komme manden så med jakken - fundet bag/under førersædet i MIN bil :deer: :blush:
11
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 521
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5587

Indlægaf Rikke » 22. sep 2017, 16:10

:genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
:whip:
Muspel
Kort karma: 185
Likede indlæg: 2658

Indlægaf Muspel » 2. okt 2017, 14:46

Jeg har forsøgt at gøre min emhætte ren- ved at løsne en skrue, pille den dims der kører rundt ned, rense den og sætte op igen.

I processen har jeg åbenbart fået hevet en ledning løs, der ikke kan reapereres, og vicevært har måttet bestille en ny emhætte :tie:

... det er selvfølgelig også en måde at få en ren emhætte :-D
23
Brugeravatar
ina
Kort karma: 253
Likede indlæg: 1641

Indlægaf ina » 2. okt 2017, 18:58

Min datters regnbukser har været væk i tre uger. Vi har ledt og ledt herhjemme og i børnehaven. Har skrevet til alle forældre på intra og spurgt om nogen havde taget dem med hjem ved en fejl. Bandet og svovlet og brugt penge på nogle nye.

I går skulle min mand stryge en skjorte og slår strygebrættet ud. Ned af det ene ben glider et par regnbukser. :genert: Strygebrættet står i et varmt lille rum hjemme hos os, så vi hænger altid vådt overtøj derind, så det tørrer hurtigst muligt. Og regnbukserne er så blevet hængt op i stroppen på det sammenklappede strygebræts ene ben og derefter gledet ned, så det ikke kunne ses. :genert: :lol:
Senest rettet af ina 2. okt 2017, 19:01, rettet i alt 1 gang.
13
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1737
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 16052

Indlægaf kidkomb » 2. okt 2017, 19:01

I sidste uge da vi sad på perronen på stationen og ventede på toget.
Og så det køre fra den anden perron.
Hold kæft hvor var det irriterende. Og vi kunne ikke nå det med næste tog, så vi måtte hjem og hente bilen og så måtte en af os være ædru til aftenens koncert.... :sur:
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Lisma
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2120

Indlægaf Lisma » 2. okt 2017, 19:05

ina skrev:Min datters regnbukser har været væk i tre uger. Vi har ledt og ledt herhjemme og i børnehaven. Har skrevet til alle forældre på intra og spurgt om nogen havde taget dem med hjem ved en fejl. Bandet og svovlet og brugt penge på nogle nye.

I går skulle min mand stryge en skjorte og slår strygebrættet ud. Ned af det ene ben glider et par regnbukser. :genert: Strygebrættet står i et varmt lille rum hjemme hos os, så vi hænger altid vådt overtøj derind, så det tørrer hurtigst muligt. Og regnbukserne er så blevet hængt op på det sammenklappede strygebræts ene ben og derefter gledet ned, så det ikke kunne ses. :genert: :lol:

:lol:

Jeg måtte også hasteindkøbe et nyt regnsæt til den yngste i forrige uge, efter at have ledt hele hjemmet igennem flere gange, og ikke kunnet forstå hvor alle søsterens ubrugte, aflagte sæt var hennne. Nogle dage efter var jeg i skuret efter noget andet og faldt over dem i en sæk med alt det dyre fra søsteren jeg havde gemt til hende. Det meste var allerede for småt. :rulle: Men der var de, to næsten helt nye regnsæt i hendes størrelse. :blush:
2
Brugeravatar
ina
Kort karma: 253
Likede indlæg: 1641

Indlægaf ina » 2. okt 2017, 19:08

Lisma skrev:
ina skrev:Min datters regnbukser har været væk i tre uger. Vi har ledt og ledt herhjemme og i børnehaven. Har skrevet til alle forældre på intra og spurgt om nogen havde taget dem med hjem ved en fejl. Bandet og svovlet og brugt penge på nogle nye.

I går skulle min mand stryge en skjorte og slår strygebrættet ud. Ned af det ene ben glider et par regnbukser. :genert: Strygebrættet står i et varmt lille rum hjemme hos os, så vi hænger altid vådt overtøj derind, så det tørrer hurtigst muligt. Og regnbukserne er så blevet hængt op på det sammenklappede strygebræts ene ben og derefter gledet ned, så det ikke kunne ses. :genert: :lol:

:lol:

Jeg måtte også hasteindkøbe et nyt regnsæt til den yngste i forrige uge, efter at have ledt hele hjemmet igennem flere gange, og ikke kunnet forstå hvor alle søsterens ubrugte, aflagte sæt var hennne. Nogle dage efter var jeg i skuret efter noget andet og faldt over dem i en sæk med alt det dyre fra søsteren jeg havde gemt til hende. Det meste var allerede for småt. :rulle: Men der var de, to næsten helt nye regnsæt i hendes størrelse. :blush:

Ej, men det er så typisk! :lol: Nu har hun da regntøj til at skifte lidt imellem. :D
0

Tilbage til "Generelt"