Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19076

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 9. jan 2018, 16:00

Sangius skrev:
Flora skrev:
Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:

Polishremoverfromnail.png


Yikes! Håber ikke det var på øjnene, du brugte neglelakfjerneren :shock:



Det var det! Det var en fest :pompom:


Ja, det kan jeg forestille mig :lol:

Stakkels dig :kram:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2018, 16:37

I dag, da jeg missede det ca. 30 minutters tidsvindue hvor min pose med 8 umodne avocadoer var perfekt spiseklare. Jeg blev desværre 5 minutter forsinket, og måtte åbne den ene blævrede halvsorte avocado efter den anden!
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 9. jan 2018, 17:00

Dirtylittledevil skrev:I dag, da jeg missede det ca. 30 minutters tidsvindue hvor min pose med 8 umodne avocadoer var perfekt spiseklare. Jeg blev desværre 5 minutter forsinket, og måtte åbne den ene blævrede halvsorte avocado efter den anden!

Kender det :rulle:

Man kan så meget i dag, hvorfor kan man ikke få avokado med indbygget "æd-os-NU" sirene? Bedste opfindelse ever!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 9. jan 2018, 19:25

Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:



Jeg nåede at bruge skintonic i stedet for øjenmakeupfjerner i et par dage, inden det gik op for mig :nerve:

makeupfjerner.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sangius » 9. jan 2018, 19:27

Tibbler skrev:
Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:



Jeg nåede at bruge skintonic i stedet for øjenmakeupfjerner i et par dage, inden det gik op for mig


Jeg opdagede det forholdsvis hurtigt :lol:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 9. jan 2018, 19:54

Sangius skrev:
Tibbler skrev:
Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:



Jeg nåede at bruge skintonic i stedet for øjenmakeupfjerner i et par dage, inden det gik op for mig


Jeg opdagede det forholdsvis hurtigt :lol:


Jeg tror også, at min forveksling var en del mere skånsom end din :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 9. jan 2018, 20:11

At jeg stadig læser “The greatest showman” som “The greatest snowman”. Og jeg bliver lige skuffet hver gang jeg opdager det.
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2018, 12:19

Jeg har lige pakket, og da jeg vejer min kuffert vejer den omkring 15 kg, hvilket jeg jeg synes er lidt vildt i forhold til indholdet - men jeg begynder troligt at tage stilling til hvad jeg ligesom kan undvære mest. Efter jeg har droppet make up og sneakers vejer jeg den igen, og den har ikke rykket sig meget, jeg tager flere ting ud, ind til den er lige på grænsen.
Jeg får så kigger ordentligt på vægten, og det viser sig at jeg har vejet den i pund hele tiden, og at jeg sagtens kan have alle mine ting med. Så nu pakker jeg bare forfra :(

Jeg skal lære bare at stole på mig selv når jeg tænker at der er noget der ikke stemmer.
6
...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Delfin » 11. jan 2018, 04:44

LadyFox skrev:Jeg har lige pakket, og da jeg vejer min kuffert vejer den omkring 15 kg, hvilket jeg jeg synes er lidt vildt i forhold til indholdet - men jeg begynder troligt at tage stilling til hvad jeg ligesom kan undvære mest. Efter jeg har droppet make up og sneakers vejer jeg den igen, og den har ikke rykket sig meget, jeg tager flere ting ud, ind til den er lige på grænsen.
Jeg får så kigger ordentligt på vægten, og det viser sig at jeg har vejet den i pund hele tiden, og at jeg sagtens kan have alle mine ting med. Så nu pakker jeg bare forfra :(

Jeg skal lære bare at stole på mig selv når jeg tænker at der er noget der ikke stemmer.


Du er ikke alene. En veninde havde lokket mig til kun at rejse med håndbagage, og jeg bandede og svovlede over hendes 'geniale' ide, mens jeg flåede tøj ind og ud af forskellige tasker. Jeg gik så vidt som at veje bluser på brevvægten :wacko: men pokker stå i det, når hun kan, så kan jeg også, og til sidst lykkedes det da også Og så taler vi ikke om, at jeg nåede helt ud i lufthavnen og måtte tage afsted med minimale bagage og en skraldgrinende veninde på slæb. Det var nok meget heldigt, at det var en daseferie :lol:
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2018, 06:14

Delfin skrev:
LadyFox skrev:Jeg har lige pakket, og da jeg vejer min kuffert vejer den omkring 15 kg, hvilket jeg jeg synes er lidt vildt i forhold til indholdet - men jeg begynder troligt at tage stilling til hvad jeg ligesom kan undvære mest. Efter jeg har droppet make up og sneakers vejer jeg den igen, og den har ikke rykket sig meget, jeg tager flere ting ud, ind til den er lige på grænsen.
Jeg får så kigger ordentligt på vægten, og det viser sig at jeg har vejet den i pund hele tiden, og at jeg sagtens kan have alle mine ting med. Så nu pakker jeg bare forfra :(

Jeg skal lære bare at stole på mig selv når jeg tænker at der er noget der ikke stemmer.


Du er ikke alene. En veninde havde lokket mig til kun at rejse med håndbagage, og jeg bandede og svovlede over hendes 'geniale' ide, mens jeg flåede tøj ind og ud af forskellige tasker. Jeg gik så vidt som at veje bluser på brevvægten :wacko: men pokker stå i det, når hun kan, så kan jeg også, og til sidst lykkedes det da også Og så taler vi ikke om, at jeg nåede helt ud i lufthavnen og måtte tage afsted med minimale bagage og en skraldgrinende veninde på slæb. Det var nok meget heldigt, at det var en daseferie :lol:

Jeg er så taknemlig over at jeg opdagede det i går. :lol:
1
...
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 11. jan 2018, 15:40

Kører på motorvejen i dag og hører P6 Beat, da der kommer radioavis. Oplæseren fortæller, at der er mange problemer med rockere i Skanderborg, så nu vil man sætte uglekasser op. Min nysgerrighed bliver pirret, og jeg skruer op og tænker "Hmm, interessant, kan ugler virkelig afhjælpe problemer med rockere?". Dernæst går det op for mig, at hun siger ROTTER og ikke ROCKERE :blush:

Til mit forsvar har jeg det virkelig mærkeligt i dag, og jeg tror, jeg er ved at blive syg.....
13
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pandesteg » 12. jan 2018, 18:47

Tidligere i dag sagde manden til mig, at han havde lagt mærke til at den lille af vores hankatte havde fået en mærkelig aflang dims i venstre side af nakken. Hønemor her bliver selvfølgelig straks bekymret og undersøger katten, som rigtig nok har en aflang dimmer i nakken. Vi sidder så og snakker om, at det må vi da lige holde øje med og evt tage ham til dyrlæge. Det HAR han bare lige været, mærkeligt dyrlægen ikke mærkede noget, for hun stod jo og chippede ham lige dér!

... hvorefter 5-øren falder. Det er hans fucking chip, som han lige har fået for 3 uger siden, som vi kan mærke :lol: godt vi ikke nåede at ringe til dyrlægen og udtrykke bekymring over at kræet har en dims i nakken, som vi netop lige har været hos dem for at få sat ind. :stoned:
21
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 473
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1412

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf MissIce » 26. jan 2018, 09:55

vulpesVelox skrev:
Daine skrev:
Dirtylittledevil skrev:I dag, da jeg missede det ca. 30 minutters tidsvindue hvor min pose med 8 umodne avocadoer var perfekt spiseklare. Jeg blev desværre 5 minutter forsinket, og måtte åbne den ene blævrede halvsorte avocado efter den anden!

Kender det :rulle:

Man kan så meget i dag, hvorfor kan man ikke få avokado med indbygget "æd-os-NU" sirene? Bedste opfindelse ever!

Hiv stilken af. Hvis fordybningen indenunder er lysegrøn, er det for tidligt. Lysebrun/beige = moden. Mørkebrun/sort = for sent.


Er det et “her-og-nu-trick”? Eller kan men følge avokadoens udvikling, ved at hive stilken af, i det øjeblik avokadoen lander i indkøbsposen?
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Frk. L » 28. jan 2018, 19:09

I dag! Hvor det er lykkedes mig først at slå højre knæ op i instrumentbrættet da jeg steg ind i bilen. Senere fik jeg så smadret min albue ind i dørkarmen da jeg jeg skulle ud fra badeværelset, mens jeg samtidig var ved at rette på mit hår.
Så nu sidder jeg her ned ømt knæ og albue. Omg! støttepædagog søges til motorikspasser :lol:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 28. jan 2018, 19:20

Jeg har et blandingsbatteri i min bruser der ligner dette:

Billede

Efter jeg havde været i bad ender jeg med at stå og presse helt vildt på den der skruer op og ned for vandet, og bande over at den ligesom sidder fast. For jeg vil jo ikke have at min bruser drypper og den der tap er jo ikke lige så langt nede som den i den anden side. Jeg havde helt glemt at det ikke er sådan at den venstre styre det kolde vand, og den i højre side det varme.

Man skulle tro det var første gang jeg gik i bad i min lejlighed.
5
...

Tilbage til "Generelt"