Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Wizzze » 2. jul 2018, 22:06

Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Chatsy » 4. jul 2018, 12:58

Endnu en fadæse fra arbejdet.
Skulle informere om bivirkninger og ville berette om hvordan "over 10 % oplevede x-bivirkning". Det blev så til "over 10 % overlevede x-bivirkning".

:genert:
5
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lykke » 4. jul 2018, 13:50

Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 4. jul 2018, 13:56

Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:
4
You can't spell awesome without me.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lykke » 4. jul 2018, 13:58

sigge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:


Hvad for eksempel?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 4. jul 2018, 14:01

Lykke skrev:
sigge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:


Hvad for eksempel?


Jeg har fortrængt, hvad det hedder, men der var noget med nogle æg med fuglefostre i på et tidspunkt. Der gik lidt sport i at få folk til at billedgoogle ulækre ting.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7366

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Neenah » 4. jul 2018, 14:03

Min bedste veninde var brudepige ved mit bryllup sidste år.

Jeg har lige set på Instagram ved et tilfældigt kig under "søg" funktionen at en af hendes veninder har lagt et billede op af min veninde i brudekjole og ønsket stort tillykke med brylluppet. Jeg vidste ikke hun skulle giftes.

Edit: min veninde bor i udlandet, og har helt sikkert holdt det småt, men jeg blev godt nok ked af det alligevel - alene det ikke at få det at vide...
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 8. jul 2018, 00:07

sigge skrev:
Lykke skrev:
sigge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:


Hvad for eksempel?


Jeg har fortrængt, hvad det hedder, men der var noget med nogle æg med fuglefostre i på et tidspunkt. Der gik lidt sport i at få folk til at billedgoogle ulækre ting.

Og Two girls one cup, Blue Waffle, Rotten.com fx :tie:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lucia » 9. jul 2018, 18:31

Jeg skulle have taget en blodprøve forleden og nu har jeg heldigvis ikke så stor erfaring med den slags, så jeg vidste ikke helt hvor meget det indebar udover selve blodprøven.
Sygeplejersken tager det blod hun skal have, siger "det var det" eller noget i den stil og nævner, hvornår jeg skal komme for at få resultatet. Jeg bekræfter, og hun klistrer noget vat på min arm og bøjer den. Så giver hun sig til at klistre navn osv. på blodprøven og jeg opfattede ikke hendes "det var det" som en afslutning på hele seancen, så jeg bliver bare siddende, jeg regner vel med en eller anden instruktion ift. hvor længe jeg skal holde armen bøjet eller noget :genert:
Efter lidt tid (okay, så lang tid var det heller ikke, men det var akavet alligevel...) siger hun meget tydeligt "hej-hej", da hun vist indser at jeg åbenbart ikke fatter at vi faktisk er færdige og jeg bare kan gå.
12
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2018, 18:55

Nu, hvor jeg har forspist mig igen-igen-igen :rulle:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Stitch » 11. jul 2018, 06:48

Jeg har pakket en boks med nyplukkede hindbær. Og glemt den boks derhjemme på bordet.
Og kommer ikke hjem før imorgen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Queen Molly » 11. jul 2018, 08:10

sigge skrev:
Lykke skrev:
sigge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:


Hvad for eksempel?


Jeg har fortrængt, hvad det hedder, men der var noget med nogle æg med fuglefostre i på et tidspunkt. Der gik lidt sport i at få folk til at billedgoogle ulækre ting.

Det hedder balut. Jeg var en af dem der var dum nok til at Google det. :puke:
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tilly » 11. jul 2018, 17:03

Jeg følte mig lidt dum da jeg flere gange var ved at bryde ud i gråd i fitnesscenteret i dag :genert:

Jeg hører altid podcasts når jeg træner, og i dag hørte jeg så et afsnit af en podcast der hedder “Tårekanalen”, og som navnet lidt lægger op til, så handler den om forskellige (semikendte) personer fortæller om hvad der kan røre dem til tårer. I dagens afsnit fortalte gæsten så om Løvernes Konge. Og det er nok den Disney film jeg har grædt mest over! Så flere gange mens jeg trænede måtte jeg tage nogle dybe vejrtrækninger for ikke at begynde at græde :genert:

Jeg burde have sagt mig selv at jeg ikke skulle have hørt det et offentligt sted :lol: Der var overraskende mange der trænede i formiddags, så det var lidt pinligt at det flere gange var ved at gå galt for mig.
7
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Bøtte » 11. jul 2018, 17:52

Da jwg spurgte min mand om man skulle sejle (eller flyve) til Færøerne. Det var ikke helt det jeg mente :genert:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2018, 18:34

Bøtte skrev:Da jwg spurgte min mand om man skulle sejle (eller flyve) til Færøerne. Det var ikke helt det jeg mente :genert:

Jeg har et vennepar der har sejlet til Færøerne faktisk? Med bilfærge und alles :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"