Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 22. jun 2018, 12:08

Jeg er vågnet med kraftig spændingshovedpine fordi jeg har sovet/dårligt forkert i nat.

Det dumme er at jeg vågnede flere gange, pga. det samme, men ikke lige rettede ordentlig op på det fordi det var hyggeligere at ligge tæt og nusse mine hunde. Det er især dumt fordi jeg ved at det konsekvent sker når jeg ligger krøllet helt sammen i akavede positioner, uanset årsag.

Men det er da også hyggeligt nok at bruge dagen på sofaen uden dårlig samvittighed. Jeg havde heldigvis ingen planer der ikke kan udsættes, men det er selvfølgelig træls med kraftig spændingshovedpine.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lulu » 22. jun 2018, 15:27

Maoam skrev:Jeg vil gerne sige undskyld til den kunde, jeg kom til at tage en tom kurv fra i Bilka. Jeg plejer ikke at have en vogn, og lige pludselig kom jeg i tanke om, at den kurv, jeg havde i min hånd ikke var min, og jeg havde ingen anelse om, hvor jeg havde taget den og hvor langt, jeg var gået med den! Hold kæft hvor følte jeg mig dum.


Jeg tog engang den forkerte barnevogn og gik videre :panik:
Den anden mor grinede bare af mig. Jeg tror hun kunne se på mig at jeg ikke havde sovet i mange døgn der.
9
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jun 2018, 15:33

Fru Sunshine skrev:I morges. Jeg har igen fået nyt dankort - denne gang med rigtigt navn.

Jeg aktiverede det i går og gik ud fra, at pinkoden var den samme for det var den jo sidst.
Det var den ikke, og jeg opdagede det i morges, da jeg skulle have benzin på bilen.
(jeg måtte ringe på skolen og meddele, at jeg blev forsinket, og så fik jeg purret min mor og lånte hendes bil. Nu er jeg fuldstændig rundtosset.)

Nu MÅ jeg sgu da snart lære rent faktisk at læse de breve, der bliver sendt med. :blush:

Farcen fortsætter: min mands bilnøgle lå oppe på hans natbord, så jeg kunne bare have taget hans bil.

Tanken faldt mig ikke ind, for han plejer at tage den med.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 25. jun 2018, 21:50

Sådan cirka for 5 minutter siden!


Det ene vindue knirker, så jeg tænkte "Jeg smider da lige noget olie på det." Så puf-puf og der var ingen knirken mere....bare en træls lugt af WD40....lige ved siden af hvor jeg skal sove. :genert: :lol:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LidtLakrids » 26. jun 2018, 07:44

I morges da jeg prikkede mig selv i øjet med en tandstik :rulle:
5
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Afskylia » 26. jun 2018, 07:54

I morges da jeg tabte min telefon(arbejds) og smadrede skærmen for 2. gang på få måneder. Jeg tror min arbejdsgiver er rigtig glad for mig...
0
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf MissDitte » 26. jun 2018, 08:16

Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!
19
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jadajada » 26. jun 2018, 08:48

MissDitte skrev:Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!


Falkeøje :)
0
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LidtLakrids » 29. jun 2018, 16:45

I morges da jeg skulle aflevere min søn og jeg drejede forkert ikke én, men hele to gange :stoned: Jeg har kørt den rute så mange gange og aldrig før kørt forkert :forvirret:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 29. jun 2018, 16:50

MissDitte skrev:Da jeg så en flot rovfugl ret tæt på der kredsede - nævnte for barnet at hun skulle se den - hvorefter hun informerede mig om, at det var en af de der plastikfugle man bruger til at jage fugle væk fra sin mark!

Min mor har en lejlighed på 5. Sal på Vesterbro i København. Bygningen overfor har sat plastik ugler på taget, hun har endnu ikke haft en gæst der ikke på et tidspunkt har udbrudt "ej se, der sidder en UGLE?!" - mig selv inklusiv. :lol:
10
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 29. jun 2018, 17:12

I forgårs da jeg skulle se en ny dvd-film. Jeg brød plomberingen, satte dvd-afspilleren til og tændte.

Jeg fattede overhovedet ikke hvorfor filmen startede ved rulleteksterne i slutningen i stedet for startmenuen. Jeg fik vist endda også joket med at den ikke var spolet tilbage(ligesom et vhs bånd) Men det irriterede og undrede mig stadig, indtil jeg fik startet filmen forfra og kunne konstatere at jeg ikke havde sat den nye dvd-film i maskinen, men at det var den sidst sete film der startede hvor jeg havde stoppet den sidst.... :rulle:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf lillebjoern » 29. jun 2018, 19:55

Da jeg tabte mine trusser i Rema 1000. Jeg havde bikinitrusser på, der skal bindes i siden, for jeg skulle ud og bade bagefter. Den ene strop var så gået op. Jeg kunne dø. :gisp: Især fordi min reaktion var bare at træde ud af trusserne og smide dem op i min taske, så alle derfor vidste, at jeg gik rundt i bar numse under min kjole.... og et par brugte trusser i tasken. Ejmen. Jeg kunne jo heller ikke bare stå og binde dem derinde. :lol:
29
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tilly » 2. jul 2018, 21:50

Tidligere i dag da jeg skulle plukke hindbær. Jeg bruger en lille skammel som jeg rykker med mig fra plante til plante, for at undgå at bukke mig ned hele tiden når jeg plukker. En af de gange hvor jeg havde rykket skamlen, fik jeg ikke lige orienteret mig ordentligt, så da jeg satte mig ned igen, ramte jeg ved siden af skamlen :genert: Så jeg faldt helt bagover, og lå og rodede lidt rundt i kartoffelrækkerne ved siden af hindbærbuskene :lol:
16
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tilly » 2. jul 2018, 21:56

Rikke skrev:
Tilly skrev:Tidligere i dag da jeg skulle plukke hindbær. Jeg bruger en lille skammel som jeg rykker med mig fra plante til plante, for at undgå at bukke mig ned hele tiden når jeg plukker. En af de gange hvor jeg havde rykket skamlen, fik jeg ikke lige orienteret mig ordentligt, så da jeg satte mig ned igen, ramte jeg ved siden af skamlen :genert: Så jeg faldt helt bagover, og lå og rodede lidt rundt i kartoffelrækkerne ved siden af hindbærbuskene :lol:

Jeg følte mig ret dum, da jeg tænkte “Hvorfor helvede tager hun en skammel med sig, så skal hun jo bukke sig endnu længere ned?!” Indtil det lige gik op for mig, at du nok sad op den. Ikke stod :genert:

Hehe, ja det kan jeg godt se at der ikke fremgår helt tydeligt i første del af mit indlæg. Men ja, jeg sidder på skamlen :j
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Animi » 2. jul 2018, 21:58

Animi skrev:Lige nu. Troede der sad en myg på min lilletå, men det viste sig bare at være mine lidt for lange tåhår. Jep, jeg er halv hobbit :lol: :-D



Det skete så igen i dag....
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"