Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 6. sep 2018, 20:05

Vira skrev:Nu, jeg er lige kommet hjem efter at have købt 2 rammer til 20 kroner pr. styk af en på vejen. Tjekker Ikea hvor de er fra, og de koster så 19 kroner pr. styk :lol2:


Efter at have læst dit indlæg, sad jeg længe og tænkte: “Det var da billigt med 20 kr for en ramme øl! Og kan man købe øl i IKEA?!”

Nu føler jeg mig lidt dum :blush:
18
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 8. sep 2018, 09:05

Vira skrev:Sidder og kigger på Sonys forum, da jeg har fået ny mobil. Læser en overskrift der hedder:

"It just died when I was on call"

Jeg læste det desværre bare som:

"I just died when I was on call"

Ikke helt det samme :lol2: :genert:


Se nu føler jeg mig dum, for den forstår jeg ikke. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 8. sep 2018, 09:10

Vira skrev:
Nicolait skrev:
Vira skrev:Sidder og kigger på Sonys forum, da jeg har fået ny mobil. Læser en overskrift der hedder:

"It just died when I was on call"

Jeg læste det desværre bare som:

"I just died when I was on call"

Ikke helt det samme :lol2: :genert:


Se nu føler jeg mig dum, for den forstår jeg ikke. :lol2:

I den rigtige sætning dør telefonen, jeg læste det som personen der havde lavet indlægget døde :D


Det er sgu snedigt for nu giver det mening for søvndrukne mig. :klap:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Onager
Indlæg: 96
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:21
Kort karma: 12
Likede indlæg: 230

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Onager » 8. sep 2018, 12:52

Hørte en reklame i radioen for "Jensen smadrer vin". Det blev sagt flere gange, og tænkte at det nok skulle være sådan et friskt humoristisk navn til et eller andet vin-firma...ej, jeg ved ikke hvad jeg forestillede mig, men det tog alt for lang tid før jeg hørte det rigtigt :stoned:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2018, 12:54

Onager skrev:Hørte en reklame i radioen for "Jensen smadrer vin". Det blev sagt flere gange, og tænkte at det nok skulle være sådan et friskt humoristisk navn til et eller andet vin-firma...ej, jeg ved ikke hvad jeg forestillede mig, men det tog alt for lang tid før jeg hørte det rigtigt :stoned:

Hvad er det rigtige?
0
...
Onager
Indlæg: 96
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:21
Kort karma: 12
Likede indlæg: 230

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Onager » 8. sep 2018, 12:58

LadyFox skrev:
Onager skrev:Hørte en reklame i radioen for "Jensen smadrer vin". Det blev sagt flere gange, og tænkte at det nok skulle være sådan et friskt humoristisk navn til et eller andet vin-firma...ej, jeg ved ikke hvad jeg forestillede mig, men det tog alt for lang tid før jeg hørte det rigtigt :stoned:

Hvad er det rigtige?


Prøv at sige det lidt hurtigt og sjusket :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ado » 9. sep 2018, 07:44

I går til noget familie-tamtam hos kærestens familie. Eller dum er måske lige overdrevet ok. Men jeg følger i hvert fald slet ikke med i motorsport, for jeg fangede slet ikke, at Kevin Magnussen var med. :D Jeg hilste på ham, men anede da ikke hvem han var. Til gengæld fangede jeg, at Peter Madsens tidligere "fangevogter" var med. Dét syntes jeg var langt mere interessant. (sensationslysten.dk)
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skralde » 14. sep 2018, 08:01

Jeg kom muligvis til at ønske ham her godmorgen i dag...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Guilded_Lily » 16. sep 2018, 21:10

Nu. Det har da kun lige været formiddag? Forbandet være ny sæson af Outlander på Netflix. Jeg kommer aldrig op i morgen - og jeg skal være skarp hele dagen! Fuck!
0
Brugeravatar
NilleQ
Indlæg: 207
Tilmeldt: 18. aug 2015, 20:57
Kort karma: 6
Likede indlæg: 91

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf NilleQ » 16. sep 2018, 21:17

Ado skrev:I går til noget familie-tamtam hos kærestens familie. Eller dum er måske lige overdrevet ok. Men jeg følger i hvert fald slet ikke med i motorsport, for jeg fangede slet ikke, at Kevin Magnussen var med. :D Jeg hilste på ham, men anede da ikke hvem han var. Til gengæld fangede jeg, at Peter Madsens tidligere "fangevogter" var med. Dét syntes jeg var langt mere interessant. (sensationslysten.dk)


Nu føler jeg mig lidt dum at spørge :genert: men var både Kevin Magnussen og den tidligere fængselsbetjent med hos svigerfamilien? Lyder som en familie der spænder spændende bredt :lol:
5
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ado » 17. sep 2018, 09:33

NilleQ skrev:
Ado skrev:I går til noget familie-tamtam hos kærestens familie. Eller dum er måske lige overdrevet ok. Men jeg følger i hvert fald slet ikke med i motorsport, for jeg fangede slet ikke, at Kevin Magnussen var med. :D Jeg hilste på ham, men anede da ikke hvem han var. Til gengæld fangede jeg, at Peter Madsens tidligere "fangevogter" var med. Dét syntes jeg var langt mere interessant. (sensationslysten.dk)


Nu føler jeg mig lidt dum at spørge :genert: men var både Kevin Magnussen og den tidligere fængselsbetjent med hos svigerfamilien? Lyder som en familie der spænder spændende bredt :lol:

Ja, de var begge med. :D Og ja, det gør de.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 17. sep 2018, 10:54

Onager skrev:
LadyFox skrev:
Onager skrev:Hørte en reklame i radioen for "Jensen smadrer vin". Det blev sagt flere gange, og tænkte at det nok skulle være sådan et friskt humoristisk navn til et eller andet vin-firma...ej, jeg ved ikke hvad jeg forestillede mig, men det tog alt for lang tid før jeg hørte det rigtigt :stoned:

Hvad er det rigtige?


Prøv at sige det lidt hurtigt og sjusket :D


:gruble: Jeg kan heller ikke greje det?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 17. sep 2018, 11:09

Skorstenen skrev:
Onager skrev:
LadyFox skrev:
Onager skrev:Hørte en reklame i radioen for "Jensen smadrer vin". Det blev sagt flere gange, og tænkte at det nok skulle være sådan et friskt humoristisk navn til et eller andet vin-firma...ej, jeg ved ikke hvad jeg forestillede mig, men det tog alt for lang tid før jeg hørte det rigtigt :stoned:

Hvad er det rigtige?


Prøv at sige det lidt hurtigt og sjusket :D


:gruble: Jeg kan heller ikke greje det?


Jeg gætter på Jensens Mad & Vin.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Little_Woman » 17. sep 2018, 11:23

Da jeg for tredje gang på samme dag smækkede mig ude... godt jeg har en ekstranøgle i skuret.
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 17. sep 2018, 14:46

For 10 min siden. Vores nye Dyson V10 kom med en blokeringsfejl, når jeg satte røret på, og jeg kunne ikke lige gennemskue, hvad der var galt. Havde prøvet at stikke et kosteskaft ind i røret fra begge sider, og det stødte på noget i midten, men jeg tænkte "det er jo en fancy støvsuger, så måske sidder der en eller anden filterdims midt i røret". Så jeg ringede til Dysons kundeservice for at få hjælp og mens jeg havde manden i røret (haha), så fortalte han, at man altså skulle kunne se igennem røret, så i med kosteskaftet igen og en hård prop af kattehår og diverse faldt så ud.... Da følte jeg mig dum.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Generelt"