Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20477
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43944

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf paint » 24. mar 2019, 12:02

I dag. Jeg så en fyr gå rundt i en slags sweatshirt med tekst på ryggen. Der stod:

EX
PER
IME
Ntari
UM

Jeg undrede mig over, hvad det gik ud på.

Da jeg kom hjem, gik det op for mig, at der havde stået Experimentarium :blush:
12
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ghattner » 25. mar 2019, 10:57

paint skrev:I dag. Jeg så en fyr gå rundt i en slags sweatshirt med tekst på ryggen. Der stod:

EX
PER
IME
Ntari
UM

Jeg undrede mig over, hvad det gik ud på.

Da jeg kom hjem, gik det op for mig, at der havde stået Experimentarium :blush:


Men hvorfor var nogle af bogstaverne store og andre ikke?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5418
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13967

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf RavenClaw » 25. mar 2019, 12:15

Ghattner skrev:
paint skrev:I dag. Jeg så en fyr gå rundt i en slags sweatshirt med tekst på ryggen. Der stod:

EX
PER
IME
Ntari
UM

Jeg undrede mig over, hvad det gik ud på.

Da jeg kom hjem, gik det op for mig, at der havde stået Experimentarium :blush:


Men hvorfor var nogle af bogstaverne store og andre ikke?


Uden at vide den konkrete årsag, er mit bud, at ordet 'experimenum' fra latin betyder 'forsøg'.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8817

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 25. mar 2019, 17:22

Nu. Jeg har lige spildt 3 minutter af mit liv, fordi jeg kom til at klikke for hurtigt - og ramte en "nyhed" om Fie Laursens sprøjteorgasme. (altså - tis ing?)
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pityt » 25. mar 2019, 18:14

Jeg har lige fået mail fra Zalando om, at mine bestilte varer er på vej. Desværre har jeg ikke været opmærksom på, at de har brugt en tidligere brugt leveringsadresse, så pakken står nu til at blive leveret på min tidligere arbejdsplads :tie:
Og både Zalandos og Pest Dks kundeservice har lukket nu. FML *facepalm* :træt3:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24627
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36777

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 25. mar 2019, 20:56

Pityt skrev:Jeg har lige fået mail fra Zalando om, at mine bestilte varer er på vej. Desværre har jeg ikke været opmærksom på, at de har brugt en tidligere brugt leveringsadresse, så pakken står nu til at blive leveret på min tidligere arbejdsplads :tie:
Og både Zalandos og Pest Dks kundeservice har lukket nu. FML *facepalm* :træt3:

Avs, hvor træls! Har du ikke en tidligere kollega, som du kan betro at fiske pakken fra til dig, hvis du ikke kan få fat i nogen af ovennævnte?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pityt » 26. mar 2019, 05:30

Daine skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige fået mail fra Zalando om, at mine bestilte varer er på vej. Desværre har jeg ikke været opmærksom på, at de har brugt en tidligere brugt leveringsadresse, så pakken står nu til at blive leveret på min tidligere arbejdsplads :tie:
Og både Zalandos og Pest Dks kundeservice har lukket nu. FML *facepalm* :træt3:

Avs, hvor træls! Har du ikke en tidligere kollega, som du kan betro at fiske pakken fra til dig, hvis du ikke kan få fat i nogen af ovennævnte?

Ja, det er så dumt :(
Jeg skrev til Zalando i går aftes og prøver at få fat på PostDK når de åbner kl 8 og hvis de ikke kan hjælpe, ER der heldigvis et par af mine tidligere kollegaer, jeg kan kontakte. Men...arggghhhh :cuss:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Andromeda » 28. mar 2019, 21:18

Jeg skulle lige tømme en lille pose med soja der fulgte med et par færdigkøbte dumplings. Ned i vasken var planen. Jeg havde lavet hullet så lille på posen at jeg måtte trykke sojaen ud, og selvfølgelig kommer jeg til at vende den op mod mig selv og trykker alt for hårdt, så det sprøjter ud over mit bryst og ned af mig selv xD.
Heldigvis ramte jeg ikke hovedet, og jeg har bare en badekåbe på og kunne let få pletterne af med toiletpapir. Men det er altså en af mine yndlings hygge ting at have på, og nu lugter den af soja :badr:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf HappyPaww » 28. mar 2019, 21:32

Vi har et smart-tv hvor der også kan ses fx youtube klip direkte fra tv’et og det er linket til ens youtube profil.

Jeg spørger så mega forvirret min kæreste, hvem fanden Phillip er og hvorfor vi kan se hans youtube.




Gæt mærket på vores tv... :genert: :lol:
30
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 28. mar 2019, 22:21

Tibbler skrev:Da jeg kom hjem fra arbejde. Tog overtøjet af, gik ind og hilste på sønnen. Hældte et glas Cola op og satte mig ved computeren og læste nyheder - og der gik det så op for mig, at jeg sad der, med min grimme grønne cykelhjelm på hovedet.

Det har været et ømt syn :D



I dag nåede jeg så og stå ved komfuret og være igang med at lave mad, da jeg opdagede, at jeg havde cykelhjelmen på Billede :genert:
30
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25731

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Delfin » 29. mar 2019, 20:27

Da jeg sendte en tom kuvert med posten
7
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14436

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 31. mar 2019, 14:08

Da jeg blev ved med at trykke på den samme knap på fjernbetjeningen - men den reagerede ikke. Jeg tænkte først, at den var gammel og generelt lidt svær at få til at gøre, som jeg vil.

Jeg havde vendt fjernbetjeningen forkert.

Så snart jeg vendte den rigtigt, reagerede den med det samme. :genert:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 31. mar 2019, 21:27

Jeg kunne ikke huske, hvilken kjole min datter havde på til min svogers bryllup. Jeg funderer længe over det, og spørger så min mand, om han kan huske det. Det kan han ikke, så efter en længere snak frem og tilbage, ender vi med at sidde i hver vores telefon og lede efter billeder fra brylluppet.

Svaret slår os nogenlunde samtidig, da vi finder billeder frem. Jeg er højgravid på billederne. Min datter var slet ikke født, da min svoger blev gift :genert:
22
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 1. apr 2019, 12:16

Kalimsofie skrev:Jeg kunne ikke huske, hvilken kjole min datter havde på til min svogers bryllup. Jeg funderer længe over det, og spørger så min mand, om han kan huske det. Det kan han ikke, så efter en længere snak frem og tilbage, ender vi med at sidde i hver vores telefon og lede efter billeder fra brylluppet.

Svaret slår os nogenlunde samtidig, da vi finder billeder frem. Jeg er højgravid på billederne. Min datter var slet ikke født, da min svoger blev gift :genert:


Min næstældste søn spurgte mig hvorfor han ikke var med i Florida i 2010. Jeg tænkte længe over hvorfor han egentlig ikke var det, og hvor han så var.
Det var han så også. I min mave. Jeg var omkring 20 uger henne da vi rejste til Orlando.
10
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Purple » 5. apr 2019, 07:23

*slettet* :blomst:
Senest rettet af Purple 23. apr 2019, 15:50, rettet i alt 3 gange.
24

Tilbage til "Generelt"