Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mi55y » 4. maj 2016, 13:15

Da jeg kom til at hælde ris i frikadellefarsen i stedet for rasp :rulle:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:36

Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Men nu ligner det noget der er løgn, men jeg tør ikke gå til frisøren. Hvordan skal jeg dog forklare hvad jeg har lavet? :gruble:
3
:banan: :banan:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:51

Smiling_Goat skrev:
Sevii skrev:Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Men nu ligner det noget der er løgn, men jeg tør ikke gå til frisøren. Hvordan skal jeg dog forklare hvad jeg har lavet? :gruble:


Din søn har en meget speciel humor? Han klipper dig, mens du sover, og det her er ingenting. Du ER vågnet op med hanekam.


Jeg har ikke nogen børn, så det skulle også lige forklares. Jeg kan jo altid sige det er min kærestes skyld på en eller anden måde. Men det er også mærkeligt. Ej, måske skulle jeg bare få et imaginært barn.

Eller så skal jeg bare acceptere at jeg ligner en klovn lige nu. Jeg tænker over det. Det er forresten ikke første gang. Jeg bliver ved og det ender aldrig godt. :genert:
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Bøtte » 21. maj 2016, 15:06

Da jeg ikke kunne finde min taske og opdagede at den havde overnattet i cykelkurven.
Da jeg fortalte min mand det, kunne han fortælle at mine nøgler havde siddet i døren hele natten :genert:
13
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Orchidea » 22. maj 2016, 14:02

Sådan cirka lige nu.

Jeg får fri fra arbejde, efter en nærmest umenneskelig hård dag. Kan ikke komme hurtigt nok hjem til min skønne familie og ud i solen. Jeg skifter tøj og spæner ud mod bilen, på vejen griber jeg ned i min taske, hiver mine solbriller frem og tager dem på. Umiddelbart er mit syn på venstre øje lidt mærkeligt. Jeg lukker det højre øje for at se om der er en fedtfinger på glasset, men det er der tilsyneladende ikke og jeg fortsætter bare.

På vejen hjem, tænker jeg faktisk at jeg skal til at have tjekket mit syn, for der er et eller andet mærkeligt der. Nå, men jeg kommer hjem, min mand kommer mig i møde som jeg stiger ud af bilen og så stopper han op og spørger "hvorfor går du rundt og ligner en lille tosse?" Jeg bliver lidt irriteret (vil hellere have kys som velkomst), og fatter vitterlig ikke hvad han taler om, indtil han siger at det ene glas i mine solbriller mangler!

Hahaha - jeg lignede virkelig en tosse!

Det eneste gode er at jeg droppede tanken om at handle på vejen hjem. Det havde været smukt.

Tal lige om at være stresset.
18
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 22. maj 2016, 16:48

Da jeg tidligere i dag ledte efter mine solbriller, indtil jeg opdagede de sad i mit hår :blush:
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2016, 21:13

Lige nu, da jeg kom hjem tre nyindkøbte agurker.
De er gode lige nu :love:
Kun for at opdage at jeg stadig havde en halv agurk fra forrige indkøb og 2½ agurk fra sidste indkøb (hvad har jeg gang i to agurker for :stoned:)
Så nu har jeg 6 agurker i køleskabet....
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skralde » 27. maj 2016, 17:38

I går, da jeg havde svært ved at høre hvad mit afkom sagde ovenpå og derfor begyndte at lede efter fjernbetjeningen :blush:
17
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lulu » 27. maj 2016, 19:29

Jailbird skrev:I dag på arbejdet. Jeg har åbenbart en form for navneblindhed, så det der med at flere i min omgangskreds hedder Birthe, Birgitte, Birgit osv., det kan min hjerne ikke rigtig kapere. Heller ikke selvom jeg har kendt dem i over 10år. Så i dag fik jeg kaldt en kollega for Birgitte, det var først sådan et minuts tid efter samtalen var slut og jeg tænkte "kaldte jeg hende lige for Birgitte?".

Så ... undskyld, Birgitte. Jeg mener Birthe.


Åh det har jeg også. Hvis navne er for tæt op ad hinanden kan jeg ikke kender forskel på hvilket navn der er det rigtige. Specielt navne der er sat sammen med Anne (Marie, Sofie, Mette mm) jeg kan ikke huske hvem der er hvem hvis jeg har sådan nogle navne i min omgangskreds.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Studsgaard » 27. maj 2016, 20:55

Rikke skrev:På min datters vejne kan jeg svare i går - da hun gik rundt med en pil med sugekop i panden, for at lege enhjørning og nu går rundt med et to-krone-stort sugemærke :lol:


:lol:
Det har min store knægt også prøvet.
Kan ikke huske hvad det var han havde sat i panden. Men de havde været ved at lave noget prøver med hvad der kunne danne vacum.
Så ville de se hvor længe diverse dimser kunne side fast - det betød han som 12 årig kom i skole dagen efter med et sugemærke i panden.
Og jeg er så den skrækkelige mor der skreg af grin da jeg så ham :fløjt:
3
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf DenBlødeJyde » 31. maj 2016, 10:42

Da jeg swipede igennem Tinder.

Støder så på en profil, hvor det tydeligvis er en pige på billedet, når at tænke "fake profil, svindel og humbug!!" Indtil jeg ser den meget sorte mand, der sidder i baggrunden.... :genert:
1
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Søhest » 12. jun 2016, 18:51

Ligefør da jeg så og så daredevil (en blind mand er blevet superhelt - spillet af en seende skuespiller) og han kommer gående hen ad fortorvet med sin blindestok. Jeg siger så til min kæreste "hvis der var nogen blinde der så den her serie ville de nok påpege at han går sært med blindestokken" ......

:genert:
23
Brugeravatar
Lux
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23. feb 2016, 20:09
Kort karma: 1
Likede indlæg: 87

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lux » 12. jun 2016, 19:16

Jeg følte mig temmelig åndet for et par dage siden. Gik ind på min kærestes kontor, pegede på ham og sagde, at jeg havde lavet en sang til ham. Det havde jeg overhovedet ikke, jeg var bare rastløs, så jeg improviserede og brugte endda køkkenrullen som trompet, imens jeg dansede rundt og sang. Det gik skidegodt, indtil han fortalte mig, at han sad på Skype med sine venner. De havde hørt det hele - selv trompetstykket. Great success! :gisp:
37
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 18. jun 2016, 12:53

For cirka 5 minutter siden!

Har eksens hund i dag og skulle i Fakta. Jeg får hentet mælk og går hjem og pludselig slår det mig: "Fåååååååårk, hunden sidder foran Fakta."


Ups..... :cool:
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Studsgaard » 19. jun 2016, 18:02

icelady skrev:For cirka 5 minutter siden!

Har eksens hund i dag og skulle i Fakta. Jeg får hentet mælk og går hjem og pludselig slår det mig: "Fåååååååårk, hunden sidder foran Fakta."


Ups..... :cool:



Du har trods alt ikke hunden hver dag.

Jeg har præsteret det der flere gange med vores gamle 70 kg hund - han var ellers ikke lige sådan til at overse og jeg var jo vant til at have ham med. Alligevel har jeg gået fra ham et par gange ved børnehaven og en gang hos købmanden. :forvirret: :fløjt:
1

Tilbage til "Generelt"