Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Maoam » 28. mar 2016, 11:02

In_your_eyes skrev:
Maoam skrev:Jeg har brændt mig på en gryde - i ansigtet. Kæft det et dumt :klap:

:lol2: but how?


Jeg havde grillhandsker på og var ved at hælde vand fra gryden. Lænede mig forover for at se, om der var mere vand, og ramte låget med hagen.

Jeg håber, jeg slipper med et lille mærke. Jeg vil nødig mindes om det igen og igen, når folk spørger, hvad jeg har lavet :lol2:
5
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mus84 » 28. mar 2016, 11:23

Er på legepladsen med en del familie. Der er en ret lang tarzanbane som alle ungerne klatrer på. Jeg går retur til start for at hente noget så alle de andre er langt foran. Tænker at jeg lige kan balancere lidt. Ud af øjenkrogen ser jeg svigermor og niece og siger højt med stor begejstring "se, jeg kan også". Den fremmede dame med barn kigger ret underligt på mig :blush2:
8
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Studsgaard » 28. mar 2016, 17:06

Da jeg igår smækkede bildøren på min egen hånd. "Heldigvis" gjorde det så ondt jeg bare stivnede. Så jeg kunne nå at tænke at jeg skulle åbne døren inden jeg hev fingrene til mig igen.

Der skete heldigvis ikke noget alvorligt. Men nøj hvor gjorde de ondt resten af dagen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. mar 2016, 17:12

Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.


Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 18:00

Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.


Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.


Nooo! :nerve:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. mar 2016, 18:08

Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.


Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.


Nooo! :nerve:

Jep. Så sent som i går.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 18:22

Fru Sunshine skrev:Jep. Så sent som i går.


Så er det frem med kuponkataloget! Hævnen bliver sød :devil:
10
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 28. mar 2016, 19:17

Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.


Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.



Ko. Altså hende.

Jeg er flyttet ind i dit nabolag. Jeg vil godt lege.
9
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Annione » 29. mar 2016, 01:06

Da jeg troede på ekspedienten i butikken, da hun sagde jeg skulle have en medium i våddragt. Jeg var ikke enig, men hun sagde, at den jo skulle sidde til.
...der må have været skjult kamera i prøverummet. Jeg endte med at købe en xl. KO!!! :sur:

Måske man kan forestille sig at stå i et banke-varmt baglokale og hive en for stram sort sæk over kroppen. Jeg svedte som et svin og bandede som en tyrkisk bademester.
9
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 05:03

Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.


Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.


Nooo! :nerve:

Jep. Så sent som i går.
Jeg håber at du er færdig med at kalde hende for din veninde nu? :genert:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pixie88 » 29. mar 2016, 05:09

Jeg kunne ikke finde mine briller da jeg stod op. Det viste sig, at jeg allerede havde taget dem på :sarkasme:
9
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. mar 2016, 06:08

Hvor er I søde allesammen både her og i kort.
Jeg kan ikke fryse hende helt ud, selv om jeg har lyst, da vi deler en hobby, som jeg ikke har tænkt mig at opgive. Og hun er en del af en lille vennekreds, som jeg heller ikke vil lukke hende helt ude af (for så er jeg jo ikke bedre end hende, tænker jeg). Og hun har jo også nogle rigtig gode sider, og har været der både da jeg brød med min eks, og da jeg var syg.

Jeg tror nok, at det der generer mig mest er, at hun prøver at holde det hemmeligt for os andre, men det lykkes aldrig, fordi de to, hun inviterer, glad og gerne takker for tøsehyggen.
Det tyder jo på, at hun godt er klar over, at den ikke er helt fin i kanten.

Men det er virkelig slut med at tage hensyn. Især fordi hun også forsøger at møve sig ind på min veninde gennem mange år, fordi de har mødt hinanden en enkelt gang.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. mar 2016, 22:17

Da det lige før gik op for mig, at mazarintærtens navn ikke har noget med "marcipan" at gøre.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2016, 23:51

Da min røremaskine begynder at opføre sig helt sindssygt da jeg rører dej til brød. Den rører pludselig helt underligt, og dejen "kravler op" så jeg til sidst må stå og bremse dejen fra at omklamre hele maskinen. Det hele er forhekset. Jeg har brugt den maskine 1000 gange før, wtf?
Nå men jeg havde så åbenbart sat et piskeris på, i stedet for dejkroge. Den er meget nøjregnende med den slags.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Panton » 30. mar 2016, 14:08

idag på gå ben i regnen af torvegade. skal til højre af prinsessegade til skolen, hvorefter jeg skifter paraplyen i venstre arm så jeg kan række armen ud. Spade, jeg er så vant til at cykle at jeg automatisk rækker ud ved et vant hjørne, men sgu da ikke når jeg går, vel!

Spade siger jeg bare. Nå ja, og pinligt var det også!!
33
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Generelt"