Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 3. maj 2018, 20:01

Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har simpelthen været alt for hård og "grundig" med tandbørstningen, så nu har jeg fået skader og blottede tandhalse pga. tandkød der har "trukket" sig tilbage :stoned:

Det har slet ikke strejfet mig at det var noget jeg var i risiko for at få. Jeg har jo bare børstet til for at være grundig, især fordi jeg altid har haft tendens til meget tandsten, og nydt følelsen af en ren mund og nærmest polerede tænder :genert:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 931
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9771

Indlægaf Rikke » 3. maj 2018, 20:32

Jeg indrømmer det først nu, fordi det først er nu, jeg kan grine af det selv :D

Da de kommunale overenskomstforhandlinger faldt på plads, undrede jeg mig hele dagen efter over, hvorfor folk hatede på Dennis Kristensen. ALLE steder. Her. FB. You name it.

Jeg mener? Hvad kunne en homoseksuel kendisfrisør dog have sagt/gjort, der fik folk til at flippe sådan ud?! :genert:
28
:whip:
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 78
Likede indlæg: 924

Indlægaf Purple » 3. maj 2018, 20:35

Juki skrev:Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har simpelthen været alt for hård og "grundig" med tandbørstningen, så nu har jeg fået skader og blottede tandhalse pga. tandkød der har "trukket" sig tilbage :stoned:

Det har slet ikke strejfet mig at det var noget jeg var i risiko for at få. Jeg har jo bare børstet til for at være grundig, især fordi jeg altid har haft tendens til meget tandsten, og nydt følelsen af en ren mund og nærmest polerede tænder :genert:
Jeg har fået at vide, at man nemt kan komme til at børste for kraftigt med alm tandbørste - mange el tandbørster, de stopper børsten hvis man trykker for hårdt... det kan være det var en god ide at skifte til det? :blush2:

(iøvrigt også langt bedst til at fjerne tandsten og give følelsen af polerede tænder - syntes jeg :banan: )
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 931
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9771

Indlægaf Rikke » 3. maj 2018, 20:35

- og nej. Det er ikke først i dag jeg har fattet sammenhængen :lol:
0
:whip:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 3. maj 2018, 21:07

Purple skrev:
Juki skrev:Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har fået at vide, at man nemt kan komme til at børste for kraftigt med alm tandbørste - mange el tandbørster, de stopper børsten hvis man trykker for hårdt... det kan være det var en god ide at skifte til det? :blush2:

(iøvrigt også langt bedst til at fjerne tandsten og give følelsen af polerede tænder - syntes jeg :banan: )

Det er skam en eltandbørste, der tilmed har sådan en sensor så den stopper og blinker når man børster for hårdt. Jeg troede dog ikke den var så fancy at den kunne det så jeg har bare tænkt at det måske var pga. batteriet der trængte til en opladning :genert: :lol:

Den type børstehoved jeg havde indtil i går var åbenbart for hårdt for mine tænder, sammen med den lange og grundige tandbørstning.. Heldigvis har jeg kun brugt det i en måneds tid ellers er det da ikke til at vide hvordan det var endt.. Men jeg fik anbefalet en anden model der bør være bedre for mine tænder.

Så jeg er spændt på om jeg kommer til at kunne mærke forskel på sigt. Den type børstehoved jeg brugte før det her der så var for hårdt synes jeg til gengæld var alt for blødt og jeg synes ikke rigtig det tog ordentlig fat og efterlod mine tænder som jeg foretrækker, men det må jeg jo evt. vænne mig til..
0

hthy
Kort karma: 14
Likede indlæg: 283

Indlægaf hthy » 3. maj 2018, 23:49

Rikke skrev:Jeg indrømmer det først nu, fordi det først er nu, jeg kan grine af det selv :D

Da de kommunale overenskomstforhandlinger faldt på plads, undrede jeg mig hele dagen efter over, hvorfor folk hatede på Dennis Kristensen. ALLE steder. Her. FB. You name it.

Jeg mener? Hvad kunne en homoseksuel kendisfrisør dog have sagt/gjort, der fik folk til at flippe sådan ud?! :genert:

Sådan tænkte jeg også. Jeg læste en kommentar herinde om Dennis Kristensen, som var skrevet lige efter jeg havde set et program på Charlie, hvor frisøren havde været med og havde sagt noget der måske var lidt lummert, men så slemt var det da heller ikke, Det varede noget før jeg huskede at frisøren vist nok hedder Knudsen.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 212
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4741

Indlægaf Miss_no_More » 4. maj 2018, 05:19

For 5 min. siden da jeg forsøgte at vække min kæreste(s dyne). Han var åbenbart stået op, men det lignede unægteligt han stadig lå der.
15
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1345
Likede indlæg: 5011

Indlægaf Spjaerten » 4. maj 2018, 16:52

Har sat opvaskeren igang. Har ikke mindre end 3 glas der ikke kom med :rulle:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 4. maj 2018, 19:35

Jeg er ret dårlig til matematik så jeg tyr tit til lommeregneren i min mobil, i stedet for at min hjerne brænder sammen.

Men jeg undrede mig alligevel for lidt siden, da jeg skulle trække et tal fra et større tal, for resultatet kunne jeg alligevel ikke få til at passe selvom jeg ændrede rækkefølgen for hvad der skulle trækkes fra osv.

Det var så fordi jeg havde trykket på divider i stedet for minus...
3

Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4080

Indlægaf Confucius » 4. maj 2018, 19:42

Når jeg (alt for jævnligt) skubber til døren, hvor der står "træk" på håndtaget.
4
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 437
Likede indlæg: 8839

Indlægaf sigge » 5. maj 2018, 14:17

I går aftes, da jeg blev tacklet af den madras, der lå lige så stille på gulvet. Heldigvis faldt jeg ned på madrassen, så jeg slog mig ikke - så kan den lære det, HA!
10
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2202

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 14:44

Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.
23
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1992
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20520

Indlægaf Daine » 5. maj 2018, 15:29

Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2202

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 17:07

Det værste er, at det ikke er første gang jeg er total sprogspasser.
Engang skulle jeg nævne "mælk og æg". Det blev til "mæg".

Det er pisseirriterende for min bror spørger til stadighed om jeg har fået købt noget "mæg" og der er intet, jeg kan gøre. Det er mit liv nu.

Jeg ville også på et tidspunkt sige "smør og mælk" - det blev til "smælk". Jeg kan godt forstå, der er veganere. Det er et helvede.
2
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4646

Indlægaf Mangoness » 5. maj 2018, 17:40

Daine skrev:
Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:

Oh, det minder mig om flubber! :love:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"