Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 682
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4507

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Vira » 12. jun 2018, 18:31

Jeg solgte i går et køleanlæg (en mellemting mellem en blæser og en aircondition) til en mand via Facebook. I dag tænker jeg at det var lidt dumt at jeg ikke fik sagt til ham at det faktisk godt kan larme lidt. Og så gik det op for mig at grunden til jeg ikke havde nævnt det da han var her i går, var fordi han er døv

Godt så :genert: :lol:
10
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 692
Likede indlæg: 6331
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jun 2018, 06:06

Nu her. Da jeg stod på Nørrebro st og hældte et par dl vand ud af min taske, fordi proppen røg af min *fulde* vandflaske :sarkasme:

Min arbejdscomputer og arbejdsmobil dryppede :tie: må ind på job og se, hvad der er sket. Suk.
0
Lulu
Kort karma: 89
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1282

Indlægaf Lulu » 13. jun 2018, 07:06

Rapfisk skrev:Jeg drukket så meget kaffe, at jeg har givet mig selv kvalme.

Det dér voksen er ikke noget for mig.

Sidst jeg skulle være voksen med min veninde og have et glas (1 blev der sagt!) vin til aftensmaden, endte det med dèr røg 1 flaske hvidvin og 3 flasker rødvin :genert: det var ikke den klogeste beslutning på jorden.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1295
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12151

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jun 2018, 07:15

I morges. Jeg har igen fået nyt dankort - denne gang med rigtigt navn.

Jeg aktiverede det i går og gik ud fra, at pinkoden var den samme for det var den jo sidst.
Det var den ikke, og jeg opdagede det i morges, da jeg skulle have benzin på bilen.
(jeg måtte ringe på skolen og meddele, at jeg blev forsinket, og så fik jeg purret min mor og lånte hendes bil. Nu er jeg fuldstændig rundtosset.)

Nu MÅ jeg sgu da snart lære rent faktisk at læse de breve, der bliver sendt med. :blush:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1480

Indlægaf Maoam » 20. jun 2018, 09:01

Jeg vil gerne sige undskyld til den kunde, jeg kom til at tage en tom kurv fra i Bilka. Jeg plejer ikke at have en vogn, og lige pludselig kom jeg i tanke om, at den kurv, jeg havde i min hånd ikke var min, og jeg havde ingen anelse om, hvor jeg havde taget den og hvor langt, jeg var gået med den! Hold kæft hvor følte jeg mig dum.
12
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 20. jun 2018, 09:53

Maoam skrev:Jeg vil gerne sige undskyld til den kunde, jeg kom til at tage en tom kurv fra i Bilka. Jeg plejer ikke at have en vogn, og lige pludselig kom jeg i tanke om, at den kurv, jeg havde i min hånd ikke var min, og jeg havde ingen anelse om, hvor jeg havde taget den og hvor langt, jeg var gået med den! Hold kæft hvor følte jeg mig dum.

:lol:

Man kan også føle sig dum, hvis man kommer til at tage fejl af en anden kundes vogn/kurv selvom der er varer i.... :genert:
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 20. jun 2018, 11:04

Juki skrev:
Maoam skrev:Jeg vil gerne sige undskyld til den kunde, jeg kom til at tage en tom kurv fra i Bilka. Jeg plejer ikke at have en vogn, og lige pludselig kom jeg i tanke om, at den kurv, jeg havde i min hånd ikke var min, og jeg havde ingen anelse om, hvor jeg havde taget den og hvor langt, jeg var gået med den! Hold kæft hvor følte jeg mig dum.

Man kan også føle sig dum, hvis man kommer til at tage fejl af en anden kundes vogn/kurv selvom der er varer i.... :genert:

For at gøre det endnu bedre, glemte jeg en af de to ting, jeg var taget helt ud i Bilka for at købe :clap:
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. jun 2018, 11:24

Maoam skrev:
Juki skrev:

For at gøre det endnu bedre, glemte jeg en af de to ting, jeg var taget helt ud i Bilka for at købe :clap:

Fordi du var kommet til at tage en forkert kurv med andre varer? :D
1

Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 20. jun 2018, 11:51

Juki skrev:
Maoam skrev:
Juki skrev:

Fordi du var kommet til at tage en forkert kurv med andre varer? :D

Næ, bare distræt :lol:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 241
Likede indlæg: 4195

Indlægaf hotlips » 22. jun 2018, 07:00

Igår. Det blæste en halv pelikan da jeg cyklede ned for at hente Fidusen så jeg fik hår i det ene øje, sådan som når man tror det må have skåret en rift og det bliver ved med at svie, så jeg kører med det klemt i og så går det pludselig op for mig at jeg kan se fuldstændig klart selvom det er med mit højre øje, jeg har en bygningsfejl på mere end 4 så det er ellers ikke noget jeg har været vant til, og jeg kigger meget undrende rundt og tænker om jeg har fået en eller anden udgave af det man kan opleve hvis man har været stærkt nærsynet og så bliver aldersbetinget langsynet og så altså får en tid hvor ens syn er perfekt.

Indtil det holder op med at svie så meget og jeg kan begynde at åbne det andet øje og opdager at mit øje er lige så elendigt som altid, jeg er bare 41 år og højre /venstre konfus :stoned:
4
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 187
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 3541

Indlægaf ExCoastal » 22. jun 2018, 08:11

Har mistet mit Amex debitkort for anden gang indenfor et par måneder. Enten hos 7-Eleven eller på en tank. De eneste penge, der går ind på det kort er fra Postmates, men det er nogle gange ganske pæne beløb, så det er surt ikke at kunne hæve dem.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 22. jun 2018, 12:08

Jeg er vågnet med kraftig spændingshovedpine fordi jeg har sovet/dårligt forkert i nat.

Det dumme er at jeg vågnede flere gange, pga. det samme, men ikke lige rettede ordentlig op på det fordi det var hyggeligere at ligge tæt og nusse mine hunde. Det er især dumt fordi jeg ved at det konsekvent sker når jeg ligger krøllet helt sammen i akavede positioner, uanset årsag.

Men det er da også hyggeligt nok at bruge dagen på sofaen uden dårlig samvittighed. Jeg havde heldigvis ingen planer der ikke kan udsættes, men det er selvfølgelig træls med kraftig spændingshovedpine.
0

Lulu
Kort karma: 89
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1282

Indlægaf Lulu » 22. jun 2018, 15:27

Jeg tog engang den forkerte barnevogn og gik videre :panik:
Den anden mor grinede bare af mig. Jeg tror hun kunne se på mig at jeg ikke havde sovet i mange døgn der.
10
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1295
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12151

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jun 2018, 15:33

Fru Sunshine skrev:I morges. Jeg har igen fået nyt dankort - denne gang med rigtigt navn.

Jeg aktiverede det i går og gik ud fra, at pinkoden var den samme for det var den jo sidst.
Det var den ikke, og jeg opdagede det i morges, da jeg skulle have benzin på bilen.
(jeg måtte ringe på skolen og meddele, at jeg blev forsinket, og så fik jeg purret min mor og lånte hendes bil. Nu er jeg fuldstændig rundtosset.)

Nu MÅ jeg sgu da snart lære rent faktisk at læse de breve, der bliver sendt med. :blush:

Farcen fortsætter: min mands bilnøgle lå oppe på hans natbord, så jeg kunne bare have taget hans bil.

Tanken faldt mig ikke ind, for han plejer at tage den med.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 780
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16859

Indlægaf icelady » 25. jun 2018, 21:50

Sådan cirka for 5 minutter siden!

Det ene vindue knirker, så jeg tænkte "Jeg smider da lige noget olie på det." Så puf-puf og der var ingen knirken mere....bare en træls lugt af WD40....lige ved siden af hvor jeg skal sove. :genert: :lol:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"