#metoo sladder-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6739
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1200
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9731

Re: Sladder-tråden

Indlægaf FrøkenM » 4. mar 2021, 21:28

Jeg er kroniker. Har været igennem mange operationer, sygehusbehandlinger, svære samtaler mv. Som barn var jeg nødt til at have mine forældre der. Det var ligesom dem der bestemte. Den sensommer, jeg fyldte 18 var jeg til min første konsultation alene - jeg var 17 år og 10 måneder - og gik igennem min første behandling alene ugen efter min 18 års fødselsdag. Behandlingen var planlagt til da, udelukkende fordi jeg ikke ønskede at involvere mine forælde. Sådan har det været siden. Jeg er siden da blevet opereret 6 gange og hver gang er jeg blevet indlagt alene og først involveret nogen når jeg skulle hjem. Det var - og er - nogle gange stadig hamrende hårdt. Men sådan foretrækker jeg det.
Hellere et ordentligt, trygt personale omkring mig end mine forældre som dels er paniske og dels modarbejder de fleste behandlinger. Og ja: Det tror jeg faktisk også ville gælde hvis jeg var livstruende syg. Da jeg for tre år siden stod for at skulle tage en beslutning, der potentielt kunne koste mig min gangfunktion og give mig et liv i smerte, tog jeg min beslutning og involverede min familie, da jeg havde truffet beslutningen.
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 4. mar 2021, 22:06

AstaPasta skrev:Og uanset hvor normalt det er, så er det jo nok det, hun har sagt, hun gjorde. Jeg tror, der skal rigtigt meget til for at stille spørgsmål til de valg, en kræftsyg træffer. Manden og resten af familien har jo ikke selv været der. Altså været kræftsyge (går jeg ud fra).
Hvis en jeg kendte, sagde de havde kræft, skulle det godt nok være nogle mere langt ude ting, de sagde, end at de gerne ville alene på hospitalet, før jeg ville tænke, de løj.

Det er vel først flere år senere, man begynder at tænke "burde du ikke være død?" og det siger man jo ikke. Og man skammer sig nok også over at tænke det.

Der er blevet skrevet at hendes far er død af kræft i den her periode hvor løgnen har stået på :wacko:

Det har været herinde eller i tråden om samme emne(viewtopic.php?f=39&t=19304)
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 4. mar 2021, 22:52

AstaPasta skrev:
Misantropen skrev:
AstaPasta skrev:Og uanset hvor normalt det er, så er det jo nok det, hun har sagt, hun gjorde. Jeg tror, der skal rigtigt meget til for at stille spørgsmål til de valg, en kræftsyg træffer. Manden og resten af familien har jo ikke selv været der. Altså været kræftsyge (går jeg ud fra).
Hvis en jeg kendte, sagde de havde kræft, skulle det godt nok være nogle mere langt ude ting, de sagde, end at de gerne ville alene på hospitalet, før jeg ville tænke, de løj.

Det er vel først flere år senere, man begynder at tænke "burde du ikke være død?" og det siger man jo ikke. Og man skammer sig nok også over at tænke det.

Der er blevet skrevet at hendes far er død af kræft i den her periode hvor løgnen har stået på :wacko:

Det har været herinde eller i tråden om samme emne(viewtopic.php?f=39&t=19304)

Det er godt nok vildt. Hvis han først er blevet syg efterfølgende, kan jeg forestille mig, at han har støttet sig op ad hendes erfaringer med sygehuse og behandlinger. Shit. Gad vide, om hun har haft lyst til at afsløre det på sådan et tidspunkt. Eller om hun bare har nydt opmærksomheden og omsorgen i den forbindelse også.

Direkte link til indlægget hvis det virker.
viewtopic.php?f=39&t=19304&start=60#p1228407

Men ja, det er vildt nok :mellow:
0
Brugeravatar
loular
Indlæg: 147
Tilmeldt: 30. dec 2015, 19:04
Kort karma: 39
Likede indlæg: 457

Re: Sladder-tråden

Indlægaf loular » 5. mar 2021, 19:08

Misantropen skrev:
AstaPasta skrev:Og uanset hvor normalt det er, så er det jo nok det, hun har sagt, hun gjorde. Jeg tror, der skal rigtigt meget til for at stille spørgsmål til de valg, en kræftsyg træffer. Manden og resten af familien har jo ikke selv været der. Altså været kræftsyge (går jeg ud fra).
Hvis en jeg kendte, sagde de havde kræft, skulle det godt nok være nogle mere langt ude ting, de sagde, end at de gerne ville alene på hospitalet, før jeg ville tænke, de løj.

Det er vel først flere år senere, man begynder at tænke "burde du ikke være død?" og det siger man jo ikke. Og man skammer sig nok også over at tænke det.

Der er blevet skrevet at hendes far er død af kræft i den her periode hvor løgnen har stået på :wacko:

Det har været herinde eller i tråden om samme emne(viewtopic.php?f=39&t=19304)


Hvor er det umådelig trist at han er gået i graven med troen på at hans datter er syg og skal dø og ikke har fået sandheden at vide.
3
Peanutbutt
Indlæg: 410
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 837

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Peanutbutt » 11. mar 2021, 19:44

Så er den (første?) store historie om Armie Hammer ude, hvis nogen har fulgt med i det (kannibalistiske sexfantasier, voldtægtsanklager og anden voldelig sex uden samtykke): https://www.vanityfair.com/hollywood/20 ... trayal/amp

Artiklen handler også meget om hans sindssygt rige og sindssygt crazy og skræmmende familie.
2
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13022
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2861
Likede indlæg: 28079

Re: Sladder-tråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. mar 2021, 13:17

Sarah Louise har simpelthen startet er site for i
kendte som kan lave indlæg, blogs, billeder og så skal brugere betale for adgang. Tak men nej tak.

Og så er det SÅ kikset at hun ikke skriver at hun selv ejer det.

Sazeline, Szhirley, Robert Hansen er bl.a. på.

https://visustar.com/

CREATE CONTENT, AND MAKE MONEY
Are you tired of giving your content away for free on social media? If many people enjoy your content, they are ready to pay for it.

Why shouldn't you treat yourself like a professional, and make money from your creative output?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Sof » 23. mar 2021, 13:22

FormerlyKnownAs skrev:Sarah Louise har simpelthen startet er site for i
kendte som kan lave indlæg, blogs, billeder og så skal brugere betale for adgang. Tak men nej tak.

Og så er det SÅ kikset at hun ikke skriver at hun selv ejer det.

Sazeline, Szhirley, Robert Hansen er bl.a. på.

https://visustar.com/

CREATE CONTENT, AND MAKE MONEY
Are you tired of giving your content away for free on social media? If many people enjoy your content, they are ready to pay for it.

Why shouldn't you treat yourself like a professional, and make money from your creative output?

Indtil videre kun irriterende typer :-D De skal nok ikke droppe deres almindelige jobs og satse på det der.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7496
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1764
Likede indlæg: 24532

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Moxy-lady » 23. mar 2021, 13:25

FormerlyKnownAs skrev:Sarah Louise har simpelthen startet er site for i
kendte som kan lave indlæg, blogs, billeder og så skal brugere betale for adgang. Tak men nej tak.

Sazeline, Szhirley, Robert Hansen er bl.a. på.

https://visustar.com/

CREATE CONTENT, AND MAKE MONEY
Are you tired of giving your content away for free on social media? If many people enjoy your content, they are ready to pay for it.

Why shouldn't you treat yourself like a professional, and make money from your creative output?



Mange Sz navne er allerede et kæmpe red flag for mig :lol:

Men ja, på den nye side kan du - for kun 39 kr om måneden se billeder af Sarah Louises ar (fra brystoperation går jeg ud fra) :lol2:

Ej, det er så absurd og trist. Jeg har ikke rigtig noget forhold til hende ellers, og følger hende ikke, men det bekræfter nogle fordomme jeg har om -nogle- influenzas som lever i sådan en glasklokke hvor de kun omgås andre mennesker der lever i samme osteklokke, og derfor ikke forstår hvad der har værdi og hvad der ikke har. Alt går op i content og kr og øre og de har et fuldstændig forkvaklet billede af hvad de kan og hvad deres følgere finder interessant. Jeg tror hun kommer til at crash'e and burn'e på det. Jeg forudser at hun på et tidspunkt stopper med at bruge instagram for at lokke følgere til at betale for at se hendes spændende billeder, og kommer tilbage efter et par måneder fordi kontoen står i 0,- og jeg tror hun får svært ved at få følgerne tilbage.
7
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13059
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3545
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56092
Kontakt:

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Ado » 23. mar 2021, 13:38

Nå, men min sladderfordom havde ret mht. uvenskab mellem Geggo og Linse. Gad vide hvad der er sket? Der går jo det der rygte om, at Linse ikke havde holdt øje med Alba og at det var ved at gå galt, da hun passede hende.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 23. mar 2021, 13:47

Ado skrev:Nå, men min sladderfordom havde ret mht. uvenskab mellem Geggo og Linse. Gad vide hvad der er sket? Der går jo det der rygte om, at Linse ikke havde holdt øje med Alba og at det var ved at gå galt, da hun passede hende.

Skulle det kun være sket én gang? Det lød jo nærmest som om de havde slået hånden af hinanden. Det virkede i hvert fald som en lidt voldsom reaktion på et enkelt uheld eller ulykke. Der må da være mere i det :gruble:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13059
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3545
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56092
Kontakt:

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Ado » 23. mar 2021, 14:36

Misantropen skrev:
Ado skrev:Nå, men min sladderfordom havde ret mht. uvenskab mellem Geggo og Linse. Gad vide hvad der er sket? Der går jo det der rygte om, at Linse ikke havde holdt øje med Alba og at det var ved at gå galt, da hun passede hende.

Skulle det kun være sket én gang? Det lød jo nærmest som om de havde slået hånden af hinanden. Det virkede i hvert fald som en lidt voldsom reaktion på et enkelt uheld eller ulykke. Der må da være mere i det :gruble:

Altså, rygtet gik på, at Alba var ved at drukne. Så hvis det er tilfældet, kan jeg nu godt forstå det.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 23. mar 2021, 14:46

Ado skrev:
Misantropen skrev:
Ado skrev:Nå, men min sladderfordom havde ret mht. uvenskab mellem Geggo og Linse. Gad vide hvad der er sket? Der går jo det der rygte om, at Linse ikke havde holdt øje med Alba og at det var ved at gå galt, da hun passede hende.

Skulle det kun være sket én gang? Det lød jo nærmest som om de havde slået hånden af hinanden. Det virkede i hvert fald som en lidt voldsom reaktion på et enkelt uheld eller ulykke. Der må da være mere i det :gruble:

Altså, rygtet gik på, at Alba var ved at drukne. Så hvis det er tilfældet, kan jeg nu godt forstå det.

Ja okay, det er i en anden liga end det jeg havde i tankerne.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Sladder-tråden

Indlægaf HappyPaww » 23. mar 2021, 16:18

Både Geggo og Linse har meldt ud at de er gode venner igen.

Linse og Cengiz skulle have talt om episoden i Go Aften DK for et par dage siden (men jeg har ikke set det, så ved ikke hvor detaljeret det var).
0
Peanutbutt
Indlæg: 410
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 837

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Peanutbutt » 2. apr 2021, 18:33

Nu så jeg den anden tråd om Backstreet Boys - er der nogen, der ved mere om Lou Pearlman og medlemmerne af boybandsene?

Lou Pearlman var manden bag Backstreet Boys og N*Sync og andre og er død i dag. Han var pædofil og kom også i fængsel for ponzisvindel.
Men der har været dokumentarfilm og artikler, hvor det mere eller mindre bliver sagt, at han voldtog unge drenge/børn, gav dem alkohol osv.

Jeg så en dokumentarfilm på et tidspunkt (link nedenunder) om Backstreet Boys, N*Sync og Lou Pearlman, hvor det var tydeligt, at Nick Carter var den, der virkede mest ude af den, da de besøgte Lous gamle hus. Rygterne sagde også, at det er en af grundene til, at lillebror Aaron Carter er så fucked up, da de var to af hans favoritter. Andre rygter sagde også, at Justin Timberlake havde været yndlingsoffret i N*Sync.

Er der nogen der har hørt mere? Det undrede mig, at der ikke kom mere frem i forbindelse med MeeToo, Michael Jackson, R Kelly osv., men måske er det FOR tabu for mændende i dag?

Brian Littrel er i dag meget kristen (og Q-tilhænger), jeg ved ikke, om andre er meget religiøse også, måske det også kunne betyde noget.

Dokumentarfilmen er her: https://www.youtube.com/watch?v=CcCRs0Ic3FI

https://www.theguardian.com/music/2019/ ... treet-boys
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13059
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3545
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56092
Kontakt:

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Ado » 4. apr 2021, 07:44

HappyPaww skrev:Både Geggo og Linse har meldt ud at de er gode venner igen.

Linse og Cengiz skulle have talt om episoden i Go Aften DK for et par dage siden (men jeg har ikke set det, så ved ikke hvor detaljeret det var).

Der var ikke ret mange detaljer. Bare at det havde været et længevarende uvenskab, som havde gjort, at de var nødt til at filme hver for sig til den nye sæson.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"