Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2021, 14:51

Jeg tror slet ikke jeg skal have aftensmad i dag :genert: Jeg har fået 2 mini flutes, en pose chips og en creme brulee og cola og det er det hele. Jeg drømmer lidt om nogle clementiner men der er bare ikke plads :lol: Så meget spiste jeg ikke engang i går!

Equinox var i øvrigt ganske udmærket hvis nogen overvejer at se den (Netflix) :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Allmost_Famous » 1. jan 2021, 14:52

2SHY skrev:Jeg tror slet ikke jeg skal have aftensmad i dag :genert: Jeg har fået 2 mini flutes, en pose chips og en creme brulee og cola og det er det hele. Jeg drømmer lidt om nogle clementiner men der er bare ikke plads :lol: Så meget spiste jeg ikke engang i går!

Equinox var i øvrigt ganske udmærket hvis nogen overvejer at se den (Netflix) :)

Jeg er også stadig fyldt godt op :genert:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2021, 15:04

Jeg har i øvrigt fundet nogle billeder af mig fra i dag :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Muddi » 1. jan 2021, 15:18

2SHY skrev:
Muddi skrev:Næste år vil jeg være med herinde!

Er glad for at nytåret er overstået, og at jeg om en halv times tid sidder i toget på vej hjem - under et døgn efter jeg kom herop.

Har været liiiidt for social i den her juleferie :genert:

Du skal være velkommen :)


Tak :)

Jeg håber, at jeg får en rolig underbo i den nye lejlighed, jeg flytter i til sommer, så første alene nytår kan blive realitet. Om ikke andet, er den noget bedre isoleret, og forhåbentlig mindre lydt.
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Daine » 1. jan 2021, 15:21

Jeg er vild med de billeder, 2SHY :D

Jeg er lige kommet hjem efter en 2 timers gåtur, det var vildt lækkert igen at kunne gå så langt (jeg har hælspore, der driller meget i perioder), men også uvant ... så nu har jeg vabler på begge hæle :stoned: :lol:

Min far måtte en tur omkring sygehuset i formiddag pga vejrtrækningsproblemer - det lagde lige en dæmper på det hele. Men han er ok nu, og de har taget en masse prøver for at se om der er noget de har misset. Han bliver flyttet tilbage på rehab.center når de får svarene, og så får han et iltapparat med :)

Nu overvejer jeg lidt hvad resten af dagen skal gå med. Jeg startede op med Live fra Bremen, men den fangede ikke helt denne gang, så skal have fat i noget andet. Måske Ørkenens Sønner kavalkade :gruble:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2021, 15:29

Daine skrev:Jeg er vild med de billeder, 2SHY :D

Jeg er lige kommet hjem efter en 2 timers gåtur, det var vildt lækkert igen at kunne gå så langt (jeg har hælspore, der driller meget i perioder), men også uvant ... så nu har jeg vabler på begge hæle :stoned: :lol:

Min far måtte en tur omkring sygehuset i formiddag pga vejrtrækningsproblemer - det lagde lige en dæmper på det hele. Men han er ok nu, og de har taget en masse prøver for at se om der er noget de har misset. Han bliver flyttet tilbage på rehab.center når de får svarene, og så får han et iltapparat med :)

Nu overvejer jeg lidt hvad resten af dagen skal gå med. Jeg startede op med Live fra Bremen, men den fangede ikke helt denne gang, så skal have fat i noget andet. Måske Ørkenens Sønner kavalkade :gruble:

Det sidste billede er ca. mig på sofaen as we speak :lol:

Jeg har en ide om at jeg vil begynde at gå noget mere i år men jeg mangler noget mere fornuftigt tøj til det. Måske jeg kan finde noget på udsalg :gruble:

Jeg håber din far kommer sig så godt som muligt :ae: Forhåbentlig er der både ergoterapeuter og fysioterapeuter på det rehabiliteringscenter han er på

Jeg mangler også et eller andet at stene. Noget der ikke kræver for meget hjerneaktivitet fra min side. Jeg overvejer måske den der 72 Cutest Animals serie på Netflix. Jeg gemte den mens jeg var sygemeldt med stress fordi jeg tænkte det måske var overskueligt at få set det men det blev aldrig til noget
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Delfin » 1. jan 2021, 17:43

2SHY skrev:
zembra1986 skrev:What, har der været "alene til nytår" tråpde så længe?? :8:

Jeg troede det var 3. år eller deromkring med det. Jeg er åbenbart tabt bag en vogn :D

Det startede på den gamle debat og det passer nok meget godt med at jeg var ny der i 2005. Der var ret dødt den aften og året efter har jeg så nok lavet den første tråd fordi jeg ikke gad sidde alene. Da Debatten så startede op fortsatte det her :) Men jeg bliver stadig overrasket over at det har kørt så længe. Men jeg elsker tråden og at der er mange gengangere fra år til år :lun:


Jeg husker også de første år. Dengang skulle man virkelig oppe sig hvis man skulle følge med i tempoet :D
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2021, 17:53

Delfin skrev:
2SHY skrev:
zembra1986 skrev:What, har der været "alene til nytår" tråpde så længe?? :8:

Jeg troede det var 3. år eller deromkring med det. Jeg er åbenbart tabt bag en vogn :D

Det startede på den gamle debat og det passer nok meget godt med at jeg var ny der i 2005. Der var ret dødt den aften og året efter har jeg så nok lavet den første tråd fordi jeg ikke gad sidde alene. Da Debatten så startede op fortsatte det her :) Men jeg bliver stadig overrasket over at det har kørt så længe. Men jeg elsker tråden og at der er mange gengangere fra år til år :lun:


Jeg husker også de første år. Dengang skulle man virkelig oppe sig hvis man skulle følge med i tempoet :D

Hahaha ja! Ikke lige så meget som Eurovision trådene men det gik stærkt en gang i mellem :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Allmost_Famous » 1. jan 2021, 18:04

Åh ja, det var tider.

*mimre* :lun:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2309

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2020!

Indlægaf Elverpigen » 1. jan 2021, 18:37

Jeg tjekkede ud fra festen her noget tidligere end forventet.

Måske var et godt glas tør Cremant-bobler før mad lidt mere, end min lever p.t. er i træning til..

Min aften var simpelthen indbegrebet af dovenskab, og jeg faldt i søvn med lyset tændt :lol:

Vågnede kort til midnat, hvor fyrværkeriet blev intensiveret uden for, vendte mig om og sov videre :træt:

Godt at læse, at I havde gode nytårsaftener :klap:

Godt nytår til alle :sol: :preggo2:
6

Tilbage til "Generelt"